Už 47 mln. eurų atsinaujinusi „Mega“ pateisino lūkesčius | KaunoDiena.lt

UŽ 47 MLN. EURŲ ATSINAUJINUSI „MEGA“ PATEISINO LŪKESČIUS

  • 10

Praėjusių metų pabaigoje išplėstas ir atnaujintas prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ lankytojus pasitiko su nauju prekiniu ženklu, solidžiu pastato fasadu, gerokai padidėjusiu prekybiniu plotu ir nauja daugiaaukšte automobilių parkavimo aikštele. Prekybos centro valdytojų teigimu, metus trukęs ir 47 mln. eurų kainavęs plėtros projektas pateisino lūkesčius.

Praėjusių metų gruodžio mėnesį lankytojų srautai išaugo daugiau nei 60 procentų, palyginus su atitinkamu laikotarpiu prieš metus.

„Megą“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė sako, kad išaugusio pirkėjų dėmesio „Mega“ sulaukė ne tik dėl didesnio parduotuvių pasirinkimo.

„Atsinaujinimas jau pirmą veiklos mėnesį pateisino mūsų lūkesčius, o nuomininkų pardavimų rezultatai rodo, kad pirkėjai iš visos Lietuvos čia lankėsi ne tik pasmalsauti“, – sako R.Vyšniauskienė.

„Aprangos“ grupė „Megoje“ valdo septynias parduotuves, tarp jų dvi naujas – „Massimo Dutti“ ir „Mango“ – bei naujose patalpose kauniečiams pristato kitokios koncepcijos išplėstą „Aprangos galeriją“.

„Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas atskleidžia, kad plėtra šiame prekybos ir pramogų centre pasirinkta neatsitiktinai. „Jau kurį laiką jautėme augantį Kauno miesto potencialą, be to, ir pats atsinaujinęs bei išplėstas prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ tapo visavertišku vidurio Lietuvos prekybos centru“, – teigia R. Perveneckas.

Prekės ženklo „H&M“ atstovai teigia, kad jų lūkesčiai taip pat pasiteisino su kaupu. „Mes didžiuojamės pirmosiomis „H&M“ parduotuvėmis Kaune. Mūsų parduotuvė prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ yra viena didžiausių Baltijos šalyse ir ploto, ir pasiūlos atžvilgiu, todėl labai džiaugiamės matydami, kad mūsų klientai tai įvertino“, –  teigia „H&M“ viešųjų ryšių vadovė Virginija Butkutė.

„iDeal“ vadovas Marius Tikuišis sako, kad parduotuvė atidarymo metu sulaukė itin didelio susidomėjimo. „Pirkėjų tikrai buvo nemažai, dalis jų laukė naujos parduotuvės ir ypatingų atidarymui skirtų pasiūlymų, taip pat naujų produktų, kuriuos buvo suplanavę įsigyti dovanų sau ir artimiesiems“, – teigia M.Tikuišis.

„Megoje“ įsikūrusios parduotuvės „Senukai“ direktorė Irma Kulbušauskienė sako, kad jau pirmosiomis dienomis po atidarymo jų parduotuvėje klientų skaičius gerokai išaugo: „Pastebėjome, kad kur kas daugiau nei įprasta lankėsi moterų, kurios rūpinosi šventinės namų aplinkos kūrimu ir, aišku, dovanomis.“ 

Prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ įsikūrę daugiau kaip 200 nuomininkų: mados prekių, namų tekstilės, interjero prekių, suvenyrų, kosmetikos, parfumerijos, buitinės elektronikos, prekių vaikams ir kitos parduotuvės, paslaugų salonai, kavinės, restoranai bei pramogų operatoriai.

Netrukus „Megoje“ atsidarys sveikatingumo mėgėjų laukiamas didžiausias Baltijos šalyse, 7,5 tūkst. kvadratinių metrų ploto sporto ir sveikatingumo centras „VS-Fitness“ su uždarais lauko teniso kortais, skvošo salėmis, moderniausiais treniruokliais ir reabilitacijos centru. Pavasarį čia įsikurs tarptautinio mados prekių tinklo „Peek & Cloppenburg“ parduotuvė, išsiskirianti mados prekių ženklų gausa. Vaikus auginančias šeimas „Mega“ pakvies į naujos kartos vaikų edukacinį – pramogų centrą, sukurtą pagal koncepciją „žaidžiu – žinau“.

GALERIJA

  • Už 47 mln. eurų atsinaujinusi „Mega“ pateisino lūkesčius
  • Už 47 mln. eurų atsinaujinusi „Mega“ pateisino lūkesčius
  • Už 47 mln. eurų atsinaujinusi „Mega“ pateisino lūkesčius
  • Už 47 mln. eurų atsinaujinusi „Mega“ pateisino lūkesčius
  • Už 47 mln. eurų atsinaujinusi „Mega“ pateisino lūkesčius
  • Už 47 mln. eurų atsinaujinusi „Mega“ pateisino lūkesčius
Elijaus Kniežausko nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (10)

Anonimas

Kokie dar čia lūkesčiai ? Tuos pinigėlius sunešėme mes u\ brangesnius produktus ir prekes.

Tik runkeliams tokie PC....

R

Diana

Visų pirma aksčiau buvęs pastatas atrodė įdomus savo konstrukcija, buvo tvarkinga ir gražu. Dabar iš išorės pastatas primena didžiulį garažą, todėl visiškai netraukia apsilankyti viduje, kuriame seniau buvusios alėjos ir naujai atsiradusios stilius visiškai skiriasi, tai primena netvarką, kai kur anksčiau buvusios blizgios grindų plytelės, atrodančios prabangiau buvo pakeistis į tualeto plyteles panašiomis. Na nežinau kaip kitiems, bet mano nuomone po šitokios renovacijos parduotuvė labai suprastėjo,..
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS