Bus ieškoma Marvelės krovinių uosto koncesininko | KaunoDiena.lt

BUS IEŠKOMA MARVELĖS KROVINIŲ UOSTO KONCESININKO

  • 14

Marvelės krovinių uostui Kaune netrukus bus pradėta ieškoti koncesininko, kuris už 11 mln. eurų įrengtų ir 25 metus valdytų uostą, rūpintųsi kroviniais ir jų pristatymu užsakovams.

Marvelės krovinių uostui Kaune netrukus bus pradėta ieškoti koncesininko, kuris už 11 mln. eurų įrengtų ir 25 metus valdytų uostą, rūpintųsi kroviniais ir jų pristatymu užsakovams.

Artimiausiu metu bus pradėtos konsultacijos su potencialiais koncesininkais, o po dviejų mėnesių planuojama skelbti tarptautinį koncesijos konkursą. Sutartį su koncesininku tikimasi pasirašyti 2016 metų rugpjūtį.

„Mes duodame rinkai beveik du mėnesius įvertinti šį projektą, o po to organizuosime konkursą. Dviejų mėnesių turėtų pakakti potencialiems investuotojams parodyti visą konkursinę informaciją“, – spaudos konferencijoje sakė „Investuok Lietuvoje” projektų valdymo departamento direktoriaus pavaduotojas Jonas Kimontas.

„Yra įvairių galimybių – ne tik krovininę prieplauką Marvelėje išvystyti, bet ir padaryti rekreacinę pramoginės laivybos mariną arba jachtklubą“, – pridūrė J.Kimontas.

Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Antanas Ivanauskas sako, kad gegužę baigus prieplaukos statybą, pirmą bandomąjį krovinį planuojama plukdyti šių metų viduryje. 

„Šių metų viduryje mes bandysime vežti pirmąjį krovinį su barža nuo Marvelės iki Klaipėdos uosto, pasižiūrėti, ko trūksta ir dar paskatinsime koncesininkų lūkesčius, kad tai yra įmanoma, kiek girdime iš potencialių investuotojų, kad Nemunu negalima praplaukti“, – spaudos konferencijoje sakė A.Ivanauskas.

Susisiekimo ministerijos duomenimis, pirmasis prieplaukos statybų etapas bus baigtas birželį, jo vertė – 2,8 mln. eurų. Tolesnė prieplaukos plėtra vyks viešojo ir privataus kapitalo partnerystės būdu.

Dėl nepakankamos infrastruktūros krovininė laivyba Nemuno upe beveik nebevyksta nuo 1993 metų.

Rašyti komentarą
Komentarai (14)

jis

Taip,pastatyti krovininę prieplauką galima,bet Nemunu nuo Kauno iki Klaipėdos vežti krovinius,tai jau fantastika.Žinant laivų greitį,kuro kainą,gamybos lygį Lietuvoje,laivybos sezoniškumą,žvyro iš Jurbarko karjiero į Klaipėdą poreikio nebuvimą,Nemuno gylį....Štai kaip pasinaudojo Labanauskas tuo,kad Susisiekimo ministerijoje nebuvo Vidaus vandens specialistų.Valio,studija gatava,darbai vyksta...Vienu žodžiu išeis šnipštas ,kaip ir iš visko prie ko prisilietė Labanauskas.Bet jis neapkaltinamas.Prisidirbo su bunom ir ką

jis

Taip,pastatyti krovininę prieplauką galima,bet Nemunu nuo Kauno iki Klaipėdos vežti krovinius,tai jau fantastika.Žinant laivų greitį,kuro kainą,gamybos lygį Lietuvoje,laivybos sezoniškumą,žvyro iš Jurbarko karjiero į Klaipėdą poreikio nebuvimą,Nemuno gylį....Štai kaip pasinaudojo Labanauskas tuo,kad Susisiekimo ministerijoje nebuvo Vidaus vandens specialistų.Valio,studija gatava,darbai vyksta...Vienu žodžiu išeis šnipštas ,kaip ir iš visko prie ko prisilietė Labanauskas.Bet jis neapkaltinamas.Prisidirbo su bunom ir ką

jis

Taip,pastatyti krovininę prieplauką galima,bet Nemunu nuo Kauno iki Klaipėdos vežti krovinius,tai jau fantastika.Žinant laivų greitį,kuro kainą,gamybos lygį Lietuvoje,laivybos sezoniškumą,žvyro iš Jurbarko karjiero į Klaipėdą poreikio nebuvimą,Nemuno gylį....Štai kaip pasinaudojo Labanauskas tuo,kad Susisiekimo ministerijoje nebuvo Vidaus vandens specialistų.Valio,studija gatava,darbai vyksta...Vienu žodžiu išeis šnipštas ,kaip ir iš visko prie ko prisilietė Labanauskas.Bet jis neapkaltinamas.Prisidirbo su bunom ir ką
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS