Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos | KaunoDiena.lt

UŽSIENIO STUDENTAI NE TIK MOKOSI LIETUVIŲ KALBOS

  • 0

Komunikacijos strategiją Kaunui kurti padeda svečiai iš užsienio – Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) organizuojamuose kursuose dalyvaujantys studentai iš Prancūzijos, Kanados, Portugalijos, Meksikos, Ukrainos ir Pietų Korėjos.

Socialinių medijų marketingo kursai yra VDU organizuojamo projekto "Baltijos vasaros universitetas" dalis. Pastarajame dalyvauja  ekspertai ir specialistai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Jų dalyviai gali gerinti savo profesinius įgūdžius, mokytis lietuvių, anglų ir kitų kalbų, pažinti kitas kultūras, užmegzti naujus ryšius. Iš viso  dalyvauja daugiau nei šimtas studentų iš įvairių pasaulio šalių – ne tik Europos, tačiau ir tolimesnių kraštų: JAV, Kanados, Kinijos, Pakistano, Jungtinių Arabų Emyratų.

"VDU jau beveik du dešimtmečius dirba Baltijos studijų srityje, dalijasi patirtimi pasauliniu mastu pripažintuose tinkluose ir jungtiniuose projektuose, pritraukdamas besidominčiuosius lietuvių kalba ir kultūra į universiteto ilgiausiai veikiančią vasaros mokyklą", – teigė VDU tarptautinių ryšių prorektorė prof. Ineta Dabašinskienė.

Kaip ir kasmet, didžiausio dėmesio susilaukė Lietuvių kalbos ir kultūros kursai. Juos VDU organizuoja jau aštuoniolika metų, o studentai lanko lietuvių kalbos paskaitas, vyksta kūrybinės dirbtuvės, diskusijos, filmų peržiūros, ekskursijos. Šie užsiėmimai padeda užsieniečiams mokytis lietuvių kalbos ir pažinti Lietuvos kultūrą.

"Baltijos vasaros universitetas" siūlo ne tik susipažinti su mūsų regionu ar įgyti būsimoje karjeroje naudingų įgūdžių – tai kartu ir tikra tarpkultūrinė patirtis, kurioje žmonės iš įvairių kraštų pristato vieni kitiems savo kultūras ir užmezga naujas pažintis", – paaiškino VDU Užsienio kalbų instituto lektorė Vigilija Žiūraitė.

Populiariausi nauji BSU kursai, kuriuos pradėta siūlyti šiemet – Socialinių medijų marketingo kursai, sudominę dalyvius savo novatoriškumu ir neįprastais mokymosi metodais. Kursų dalyviai ne tik kūrė komunikacijos strategiją Kaunui, tačiau ir apsilankė miesto savivaldybėje, kur galėjo susipažinti su dabartine Kauno vizija.

Savo užduotį – sukurti Kauno miesto reklamos strategiją socialiniame tinkle "Facebook" – užsienio studentai aptarė su Ryšių su visuomene skyriaus specialistais.

"Norėjome, kad studentai socialines medijas pažintų per praktinę veiklą, patys bandydami kurti jų turinį. Būtent todėl pateikėme jiems realią problemą – jauni žmonės Lietuvoje labai dažnai miestą studijoms ar darbui renkasi pagal pasenusiais ir klaidingais stereotipais paremtą miesto įvaizdį. Taip Kauną dažniausiai nurungia Vilnius", – teigė kursų koordinatorė, VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto lektorė Aurelija Ganusauskaitė.

Tikimasi, kad kuriama komunikacijos strategija padės atskleisti Kauno teikiamas perspektyvas ir galimybes mokytis, dirbti bei tobulėti.

GALERIJA

  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
  • Užsienio studentai ne tik mokosi lietuvių kalbos
Gairės: kaunas, VDU, studentai
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS