Vyriausybė: Marvelės prieplauką plėtos koncesininkas | KaunoDiena.lt

VYRIAUSYBĖ: MARVELĖS PRIEPLAUKĄ PLĖTOS KONCESININKAS

  • 5

Kaune statant Marvelės krovininių laivų prieplauką, Vyriausybė sudarė teisines galimybes pradėti kitą etapą ir ieškoti koncesininko beveik 300 mln. litų vertės prieplaukos infrastruktūros projektui.

Kaune statant Marvelės krovininių laivų prieplauką, Vyriausybė sudarė teisines galimybes pradėti kitą etapą ir ieškoti koncesininko beveik 300 mln. litų vertės prieplaukos infrastruktūros projektui.

Vyriausybė trečiadienį nutarė įgyvendinti Marvelės prieplaukos viešojo ir privataus (PPP) sektorių partnerystės projektą.

"Tai itin reikšmingas Lietuvai projektas, kuris atgaivins krovininę laivybą Nemunu. Pastačius krovininę Marvelės prieplauką, vandens transportas bus integruotas į bendrą šalies logistikos grandinę, pagerės krovininės laivybos sąlygos tarptautinės reikšmės vidaus vandens kelyje nuo Kauno iki Klaipėdos", - pranešime spaudai sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Konkurso būdu parinkta privati įmonė Marvelės prieplaukoje sukurs infrastruktūrą, teiks remonto ir priežiūros, baržų švartavimosi, krovinių krovimo, sandėliavimo, sandėlių nuomos ir kitas susijusias paslaugas.

Susisiekimo ministerijos Biudžeto ir valstybės turto valdymo departamento direktorius Saulius Kerza BNSanksčiau sakė, kad būsimas koncesininkas į prieplaukos plėtrą turėtų investuoti daugiau kaip 37 mln. litų, o beveik 300 mln. litų yra bendra projekto vertė per 25 metus.

Dokumento projekte nurodoma, kad prieplaukos projekto maksimali vertė yra 294,699 mln. litų.

Koncesijos konkursą būtų galima paskelbti šiais metais.

Pirmajame prieplaukos įrengimo etape bus pastatyta 120 metrų ilgio prieplauka, šalia - vieno hektaro teritorija kroviniams atvežti ir sandėliuoti. Prieplauką stato "Kamestos" ir "Šilutės polderių" konsorciumas.

Prognozuojama, kad tarp Kauno ir Klaipėdos 2015 metais jau pradės kursuoti krovininiai laivai.

Rašyti komentarą
Komentarai (5)

ania

Koks durnius koncesininkas skirs 300 000000, kai nėra nei laivų nei krovinių. Ką, gal paskui padarys taksi stojankę.Svarbiausia, kad niekas neišmano apie laivybą. Seni kadrai suseno ir išmirė, tad dabar visi gyvena tik paskalomis. Dydisys specas buvo Labanauskas, kol perpumpavo pinigus į savo fondą.

Aksi

Sudėjus krantinės statybą, laivų pirkimą, Nemuno vagos gylinimą, krovinių pervežimą upe ir iki pakrovimo vietos ir iš jos - kiek kainuos 1 ( vienos ) tonos transportavimas iš Klaipėdos į Kauną ??? Štai pagrindinis klausimas. Netgi "Raketos" plaukimas iš Kauno į Nidą vienam žmogui už 150 litų žmogui yra per brangu.Viską skaičiuokime pagal gyventojų minimalų atlyginimą ir pensijas, nes tai pagrindiniai "turistai ".

Faktas

Eilinis pliurpalas. Investuoti galima, bet kada visa tai atsipirks ? Ką jau tais laivais veši ? Čia ta pati utopija kas ir europinės vėžės geležinkelis į Vilnių. Svarbu projektai, bet neskaičiuojama kada visa tai atsipirks.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS