Į gatves išriedėjo nauji „mikriukai“ | KaunoDiena.lt

Į GATVES IŠRIEDĖJO NAUJI "MIKRIUKAI"

Klaipėdoje pradėjo kursuoti nauji maršrutiniai taksi, kurie integruoti į bendrą miesto viešojo transporto sistemą. Pirmoji jų darbo diena apsiėjo be didelių trukdžių.

Pasikeitė ir maršrutai

Uostamiesčio gatvėmis kursuoja 22 nauji maršrutiniai taksi. Transporto priemonės nudažytos mėlynai, kaip ir miesto autobusai. Nauji maršrutiniai taksi pakeitė važiavusiuosius iki šiol. Pakoreguoti ir jų maršrutai. Jie pažymėti M6, M8 ir M5 numeriais.

M6 "mikriukas" kursuoja buvusiu 6-uoju maršrutu. Jo trasa kito nedaug. Mieste maršrutinis taksi važiuoja taip pat kaip ir iki šiol, o Melnragėje šiek tiek trumpiau – iki Audros ir Molo gatvių sankryžos žiedo.

M8 numeriu pažymėtų maršrutinių taksi trasa tokia pati kaip senojo 9-ojo "mikriuko". Pakeistas tik numeris, kadangi maršrutas beveik sutampa su 8E autobuso trasa.

Keleivių prašoma atkreipti dėmesį, kad M8 maršrutinis taksi į autobusų stotį nebeveš. Ją iš pietinės miesto dalies galima pasiekti 8 numeriu pažymėtu autobusu.

Po ilgos pertraukos maršrutinių taksi eismas grįžta į Šilutės plentą. Čia kursuos M5 numeriu pažymėtos transporto priemonės. Jų trasa panaši į 5-ojo autobuso.

Tačiau yra vienas esminis skirtumas – į Taikos prospektą maršrutas pasuka anksčiau, Kauno gatve. Darbą šis maršrutinis taksi baigia Šiaurės prospekte esančioje "Miško" stotelėje.

Pasakojo, kaip pažymėti

Pasak viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, pirmoji naujų maršrutinių taksi darbo diena apsiėjo be didelių trukdžių.

"Viskas gerai. Smulkių nesklandumų buvo, bet tik tiek. Mūsų žmonės padėjo maršrutiniams taksi paleisti sistemas, patys važinėjo ir stebėjo, ar viskas gerai. Kai kuriems vairuotojams truputį sunkiau naudotis sistema, bet perpras", – pasakojo vadovas.

Direktoriaus teigimu, maršrutiniai M6 ir M8 taksi iš karto buvo pilni keleivių. M5 reikėjo kelių reisų, kol žmonės juo pradėjo naudotis. Iš pradžių važiavo po vieną ar du žmones.

Pirmiesiems maršrutinių taksi keleiviams buvo aiškinama, kad bilietą reikia ne tik įsigyti, bet ir priglausti prie komposterio. Patys klaipėdiečiai tvirtino, kad išbandys elektroninius bilietus, nes taip pigiau. Elektroninis maršrutinio taksi bilietas dieną kainuoja 0,95 euro, o popierinis – eurą.

Maršrutiniuose taksi galios ta pati elektroninio bilieto kortelė kaip ir autobusuose. Tik ją reikės papildyti pasirinkta pinigų suma. Įlipus į maršrutinį taksi, elektroninio bilieto kortelę reikės glausti prie skaitytuvo, kuris ir nuskaičiuos reikiamą pinigų sumą už kelionę.

Lengvatos negaliojo ir negalios

G.Neniškio teigimu, kai kurie klaipėdiečiai nebuvo patenkinti, kad maršrutiniai taksi nestoja tose vietose, kur draudžiama tai daryti. Keleivių prašoma supratingumo, pasirinkti vietą, kur Kelių eismo taisyklės nedraudžia transporto priemonėms stabtelėti, ir ten laukti "mikriuko".

"Prie kai kurių sustoti draudžiančių ženklų, kur maršrutinių taksi laukdavo daug žmonių, pakabinome skelbimus, kad čia maršrutiniai taksi nebestos", – pasakojo vadovas.

G.Neniškis taip pat akcentavo, kad, priešingai nei mano kai kurie miestiečiai, vadinamieji mikriukai stos ne tik autobusų stotelėse, o visose vietose, kur tai galima daryti.

Tiltų, Herkaus Manto gatvėse įrengtos po tris abiejose pusėse maršrutiniams taksi stabtelėti skirtos vietos.

Anksčiau šioje zonoje stoti "mikriukams" nebuvo galima niekur, išskyrus autobusų stoteles, tačiau dauguma vairuotojų nepaisė Kelių eismo taisyklių reikalavimų.

Pabrėžta, kad maršrutiniuose taksi negalioja miesto autobusų terminuoti bilietai ar kiti jų bilietai. Buvo bandančiųjų pasinaudoti tokiais.

Norintieji važiuoti ir autobusais, ir maršrutiniais taksi turi įsigyti bendrąjį mėnesio bilietą. Toks darbo dienų bilietas kainuoja 35, o visų savaitės dienų – 50 eurų. Gegužės terminuotieji bilietai jau pradėti pardavinėti.

Atkreipiamas dėmesys, kad maršrutiniuose taksi ir toliau negalios jokios lengvatos kaip miesto autobusuose.

Rašyti komentarą
Komentarai (14)

Tai ruošė ruošė

ire suruošė vietoje mikriukų..autobusų papildus?Kodėl buvusią, gerą paslauga iškreipėt ir ne tik maršrutus pakeitėt, bet ir sustoti kur keliviui reikia, neleidžiat?Ar čia paslaugos gerinimas vartotojo naudai?

Taikos 55

Staugti norisi,ant tiek viskas brangsta.Jus ten merijoje visai isdurnejote?Dar zmoniu isvaziuos.Ukraina nepades savo zmonemis.Padirbeje cia,jie vaziuos kur geriau moka. Ziuriu rusiskas programas,kaip rusai deda ant Ukrainos.Ten vienas ruselis is pabaltijo irgi melagis,bet kai pradeda pasakoti apie baltijos salis,tenka sutikti su jo aiskinimais ir perspejimais,kad puse zmoniu ukrainieciu isvaziuos visam laikui...

Taikos 55

Tai as dabar uz menesi sumokejes 27 eurus autobusu,nebegalesiu vaziuoti marsrutke? Svo loc iai.ko keliate kainas?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS