Paslaugos po vienu stogu Taikos prospekte pasiteisino? | KaunoDiena.lt

PASLAUGOS PO VIENU STOGU TAIKOS PROSPEKTE PASITEISINO?

Jau beveik devynis mėnesius naujoje vietoje – Taikos prospekte – veikia savivaldybės Klientų aptarnavimo centras, kuriame gyventojų problemas sprendžia Socialinės paramos skyriaus, migracijos, užimtumo, „Sodros“ bei užsieniečių tarnybų specialistai. Praktika parodė, kad sprendimas visas šias paslaugas sutelkti po vienu stogu pasiteisino.

Pernai gruodžio pradžioje Klaipėdoje atidarytas naujas 1,2 tūkst. kv. m ploto Klientų aptarnavimo centras Taikos prospekte, kur socialinės paslaugos (pradedant išmokų ir baigiant užimtumo klausimais) teikiamos vieno langelio principu.

Buvo viliamasi, kad sprendimas sutelkti paslaugas po vienu stogu pasiteisins ir žmonėms bus patogiau jas gauti.

Čia galima deklaruoti ne tik gyvenamąją vietą, veikia ir „International House Klaipėda“ – paslaugų užsieniečiams centras, kur visais aktualiais klausimais gali kreiptis užsienio piliečiai, atvykę į miestą.

Praėjusį mėnesį į šį centrą įvairiais klausimais kreipėsi 180 užsieniečių.

Paslaugų perkėlimo po vienu stogu tikslas buvo gerinti klientų aptarnavimo kokybę, paslaugų prieinamumą.

Vienas tikslų, kad, šiam centrui tarpininkaujant, iš užsienio atvykę darbuotojai ir studentai atrastų savo vietą Klaipėdos įmonėse.

Manoma, kad prasidėjus mokslo metams interesantų čia turėtų padaugėti.

Paslaugų perkėlimo po vienu stogu tikslas buvo gerinti klientų aptarnavimo kokybę, paslaugų prieinamumą.

Iki tol gyventojai pagal dominančią savivaldybės veiklos sritį buvo aptarnaujami keliose skirtingose miesto vietose.

Po permainų pirmaisiais mėnesiais buvo stebimi apsilankančiųjų srautai, analizuojama, kokių dar paslaugų trūksta, ir vertinamos tolesnės klientų aptarnavimo centro plėtros galimybės.

Teigiama, kad klientams sąlygos pagerėjo: šį centrą lengva pasiekti viešuoju transportu, čia privažiuoja net 15 įvairių maršrutų miesto autobusų, greta yra erdvi automobilių aikštelė, patalpos pirmajame aukšte prieinamos tėvams su vaikais ar neįgaliesiems su vežimėliais.

Aptarnaujant klientus paaiškėjo, kad reikėtų žmogaus, kuris pasitiktų interesantus jau prie durų, išklausytų problemą ir nukreiptų pas reikiamą specialistą, jei reikia, padėtų užpildyti dokumentus internetu, tai esą pagreitintų laukimą eilėse ir dar labiau pagerintų paslaugų kokybę.

Rašyti komentarą
Komentarai (11)

Edis

Atrodo,kad būtų Ameriką atradę.Visiems aišku,kad po vienu stogu turi būti visos paslaugos,žmogus netuti po visą miestą važinėtį,dėl kelių parašų,ar klausimų.O dabar giriasi jau koks pusmetis.Kelintą kartą isitikinu,kad aukštasis mokslas proto nedadeda.

Seklys morka

Zigmas, Rasa, Edis geriau pakartotų lietuvių kalbos rašybos taisykles. Gal dar ir į kokią penktą klasę neprošal būtų, rugsėjo pirmoji ant nosies.

Asta

Skambinau del paslaugų mamai, pakonsultavo gerai, gavau visą info. Ačiū
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS