Pilies tiltą pakels kasdien | KaunoDiena.lt

PILIES TILTĄ PAKELS KASDIEN

Navigacinio sezono metu – nuo gegužės 1-osios iki spalio 31 dienos – Pilies tiltas bus pakeliamas kasdien. Norima, kad į Dangę įplauktų laivai, kurie papuoštų miestą.

Pilies tiltas bus pakeliamas du kartus per dieną.

Darbo dienomis – pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais – jis bus pakeltas nuo 6 iki 6.40 val. ir nuo 21 iki 21.40 val.

Savaitgaliais – šeštadieniais ir sekmadieniais – nuo 8 iki 8.40 val. ir nuo 22.30 iki 23.10 val.

Pilies tilto dažnesnį pakėlimą navigacinio sezono metu inicijavo Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisija. Norima, kad laivai galėtų patekti į Dangės upę iki Biržos tilto.

Komisijos nuomone, prie krantinių prišvartuotos jachtos atspindėtų, kad Klaipėda – jūrinis miestas.

Siūlyta, kad savaitgaliais Pilies tiltas būtų pakeliamas dažniau – tris kartus, tačiau apsiribota dviem.

Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėja Irena Šakalienė vylėsi, kad Pilies tilto dažnesnis pakėlimas labai nesutrikdys eismo.

"Jis bus pakeliamas anksti ryte ir vėlai vakare. Didelių eismo trukdžių neturėtų būti. Visos institucijos įspėtos. Turime pakeliamą tiltą ir reikia jį išnaudoti. Jei upėje atsiras laivelių, bus gražu ir smagu tiek klaipėdiečiams, tiek miesto svečiams. Tilto pakėlimas žmonėms yra atrakcija", – komentavo vedėja.

Apskaičiuota, kad papildomas Pilies tilto pakėlimas atsieis per 13 tūkst. eurų. Teigiama, kad per visą navigacinį sezoną statinys būtų pakeltas 357 kartus (neskaičiuojant pakėlimų švenčių metu): darbo dienomis – 280, o savaitgaliais – 177 kartus.

Praėjusiais metais švenčių metu Pilies tiltas į viršų kilo 18 kartų.

Biržos tilto kilnoti neplanuojama. Jis laukia remonto. Susidėvėjo kai kurios statinio konstrukcijos, tad ribojamas eismas viena puse. Nenorima dar daugiau tiltui pakenkti.

Rašyti komentarą
Komentarai (10)

Klaipėdietei

turbūt ponia ne iš Klaipėdos kilusi, nes na kažką apie burinius ir didesnius laivus nuotuokia. Kam Dangėje kiauras dienas stovėti, jei panorėjęs į atvirus vandenis išplaukti negali, nes po tiltais tai nepralendi? gal ji norėtų būti pavėžinta su burine jachta varoma varikliu nuo Pilies ilto iki Biržos tilto ir atgal? juk grožis, jūrinis miestas... Čia dar reiktų priminiti, kad Dangės krantines irgi jūriniai specai įrenginėjo, laivus ir įrangą žalojančias krantines gailma tik "jūrinėje" valstybėje rasti.

Senjoras...

Aš nustebęs, kad niekas nekalba apie Bastionų tilto statybą. Galėtų būti paleistas laikrodis iki statybų pradžios liko tiek dienų, tiek valandų, minučių ir sekundžių. Reikia pastovėti prie Biržos tilto, pravažiuojant miesto autobusui, kad suprastum, kaip tai būtina. Nesuprantu Tilto gatvės gyventojų olimpinės ramybės...

Klaipėdietė

Miestas netampa jūriniu miestu, tik dėl to, jog yra prie jūros ar taip įvardina spauda. Tilto kilnojimas yra būtinas jūrinio miesto atributas ir sveikintinas dalykas. Antra, reikėtų kad buriniai laivai stovėtų ne piliavietės prieigose, o Dangės krantinėje ir puoštų miestą. Klaipėdai tikrai nepakanka "Meridiano" , kuris yra ne laivas, o paminklas pats sau.Burlaiviai puošia krantines Kopenhagoje, Stokholme ir kituose jūrines tradicijas turinčiuose miestuose. Tam, kad buriniai laivai galėtų stovėti Dangės krantinėje reikėtų dviejų dalykų mažiausiai, kad stovėjimas sezono metu nekainuotų nė cento ir antras, - būtina apsauga vaizdo kameromis.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS