Prie Rimkų vėl plyšta padangos: įpykę vairuotojai grasina ieškiniais | KaunoDiena.lt

PRIE RIMKŲ VĖL PLYŠTA PADANGOS: ĮPYKĘ VAIRUOTOJAI GRASINA IEŠKINIAIS

Kelyje tarp Jakų žiedinės sankryžos ir viaduko į Rimkus savaitgalį vėl dešimtys automobilių sugadino padangas ir ratus. Nors kelininkai aiškino, kad duobes lopė kone keturias dienas, nukentėjusieji ir sekmadienio vakarą stojo pakelėje keisti suplėšytų padangų.

Grasina ieškiniais

Tokia situacija šiame kelyje kartojasi dažnai. Dar praėjusių metų birželį dienraštis "Klaipėda" rašė apie tai, kad vienai klaipėdietei, kurios mašina pateko į duobę, skilo priekinis automobilio stiklas.

Gruodžio viduryje naujus ratus ir padangas teko pirkti dvidešimčiai vairuotojų, kurie vienas po kito pateko į duobę šiame kelyje.

Tą kartą įmonė "Kelių priežiūra" asfaltavo kelio ruožo dalį, tvarkė duobes, tačiau nepraėjus nė pusei mėnesio situacija vėl pasikartojo.

Šį kartą vairuotojai socialiniame tinkle jau grasino ieškiniais kelio valdytojui – Lietuvos automobilių kelių direkcijai.

Prieš dvi savaites „pravarėme“ tame kelyje dvi padangas, buvo sulankstyti ratlankiai.

"Prieš dvi savaites "pravarėme" tame kelyje dvi padangas, buvo sulankstyti ratlankiai. Šis Nr. 141 kelias priklauso Kelių direkcijai. Pirkome padangas, tvarkėme ratlankius. Mus patikino, kad atsiųstume direkcijai prašymą su sąskaitomis ir su policijos išrašu, dar papildomai pridėjau padangų nuotraukas. Kadangi kelią pagal sutartį prižiūri įmonė "Kelių priežiūra", mano visą informaciją persiuntė jiems su papildomu prašymu atsakyti, kodėl taip atsitiko. Kelių direkcija teigė duos atsakymą per 20 darbo dienų. Beje, minėjo, jei yra policijos informacija, viskas paprasčiau", – savo patirtimi dalijosi vieni klaipėdiečiai.

Reaguoti neskuba

Sekmadienio vakarą iš tiesų į įvykio vietą buvo iškviesti policijos pareigūnai. Patruliams teko rinkti informaciją apie sugadintus automobilius.

Vakare bent dešimt vairuotojų pranešė, kad patyrė nuostolių dėl kelio duobės.

Klaipėdos Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika tikino, kad kelio būklė šiame ruože jau yra nebepakenčiama.

Mindaugas Džermeika: civiline tvarka rekomenduočiau visiems nukentėjusiems kreiptis į kelio savininką ir jis privalėtų atlyginti žalą.

Jau senokai pastebime, kad su Kelių direkcija sudėtinga bendradarbiauti. Net norint perdažyti pėsčiųjų perėją, kyla didžiausios problemos.

"Civiline tvarka rekomenduočiau visiems nukentėjusiems kreiptis į kelio savininką ir jis privalėtų atlyginti žalą. Tačiau kyla klausimas – kodėl vis nesprendžiama ši problema? Apie visus eismo įvykius Kelių direkcija ir įmonė "Kelių priežiūra" yra lygiagrečiai informuojamos. Signalus jie gauna, bet, matyt, kažkoks biurokratinis aparatas veikia?" – spėliojo M.Džermeika.

Uostamiesčio Kelių policijos tarnybos viršininkas akcentavo, kad kelių būklė negali kelti pavojaus eismo saugumui.

"Jau senokai pastebime, kad su Kelių direkcija sudėtinga bendradarbiauti. Net norint perdažyti pėsčiųjų perėją, kyla didžiausios problemos. Niekas neskuba, viskas sukasi labai lėtai. Jei kelias yra Kelių direkcijos, jie turi imtis veiksmų", – pažymėjo M.Džermeika.

Duobių taisymas – tik laikinas sprendimas

Dienraštis "Klaipėda" klausimus, kodėl dešimtys vairuotojų turi patirti nuostolių dėl valstybinių įstaigų neveiklumo, siuntė tiek Automobilių kelių direkcijai, tiek bendrovei "Kelių priežiūra".

Į klausimus atsakė tik Giedrė Čekavičienė, įmonės "Kelių priežiūra" Komunikacijos skyriaus vadovė.

"Dangos būklė, ypač po kritulių, temperatūros kaitos, prasta. Kolegos duobes taisyti važiavo gruodžio 30, 31, sausio 1, 2 d., tikėtina, kad dar vyks ne kartą. Tiesiogiai besikreipiančiųjų dėl duobių pranešimų negavome, duobes identifikuojame patys, kai atliekame kelių apžiūrą", – tikino G.Čekavičienė.

Tiesiogiai besikreipiančiųjų dėl duobių pranešimų negavome, duobes identifikuojame patys, kai atliekame kelių apžiūrą.

Ji paaiškino, kad patyrus žalą įvykį pirmiausia turi užfiksuoti policija, tada jis užregistruojamas draudimo bendrovėje ir pradedamas vidinis tyrimas, sprendžiamas žalos atlyginimo klausimas.

"Kelyje bus ribojamas greitis ir sustatyti apie duobes perspėjantys ženklai. Apmaudu, kad vairuotojams tenka patirti nuostolių – tiek laiko, tiek finansinių. Mūsų įmonė, atsiradus duobėms, deda visas pastangas operatyviai problemą spręsti, tačiau duobių užtaisymas – tik laikinas sprendimas, reikalingas kelio remontas. Dėl jo sprendimus priima valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija", – aiškino G.Čekavičienė.

Rašyti komentarą
Komentarai (22)

Kelius

labai gerai tvarkys tik tada,kada nuo seimo iki paprasto ūkininko baigs vogti Europines lėšas ir ateis raišas vokietis vadovauti LT.

Stasys

Protu nesuderinama,nauji radarai kas keli kilometrai,duobė prie duobės,lopas prie lopo asfalte Kažkokia ubagiška,policine valstybe tampame Ir toks vaizdas LEZ prieigose Tikra gėda!!!

GGG

Kiša pinigus į radarus 5 km atkarpos negali sujungti, GĖDA
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS