Ties Jakų sankryža – pokyčiai | KaunoDiena.lt

TIES JAKŲ SANKRYŽA – POKYČIAI

Vairuotojai pastebėjo kelininkų darbus prie Jakų žiedinės sankryžos. Aiškėja, kad sunkiasvoriui kroviniui skirtas laikinas juostos praplatinimas gali virsti nauja įvaža į Tilžės gatvę.

Idėją išgirdo

Vidurvasarį per Lietuvą judėjusiam įspūdingų matmenų kroviniui įmonė „Plungės lagūna“ buvo įrengusi kelkraščio praplatinimą ties įvaža į žiedinę sankryžą nuo Palangos pusės.

Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus Susisiekimo ministerijai ir Lietuvos automobilių kelių direkcijai siūlė praplatintą juostą palikti ir įrengti papildomą kelią į Tilžės gatvę.

Panašu, kad Klaipėdos valdžios idėja Vilniuje buvo išgirsta.

„Geros idėjos neturi teisės žlugti. Bet šioje vietoje yra technologinių problemų. Nuardoma dalis buvo skirta laikinam naudojimui“, – tikino Klaipėdos meras.

Kelininkai juostos praplatinimą buvo suformavę tik tokių parametrų, kurių užteko vidurvasarį vykusio krovinio išgabenimui iš Klaipėdos.

Veikiausiai norint nutiesti papildomą nuovažą, reikėtų kur kas tvirtesnio pagrindo.

Karinės logistikos kontekste gatvių ir kelių pralaidumas yra labai svarbus. Ateityje šie aspektai turi būti įvertinti. Todėl ši nuovaža turės tapti kūnu.

Išdėstė problemas

Klaipėdos vadovas A. Vaitkus Susisiekimo ministerijai buvo išdėstęs siūlymą, kaip būtų galima spręsti automobilių spūsčių klausimą Jakų žiedinėje sankryžoje. Atsiradus papildomai juostai, dalis transporto srauto suktų į papildomą juostą ir įsilietų į nuovažą, vedančią Tilžės gatvės link.

„Mūsų siūlymas niekur nedingo. Priešingai. Turėjome didelį susirinkimą prezidentūroje, kalbėta apie Lietuvos kelių būklę, apie situaciją. Aš išsakiau savo nuomonę. Pratęsėme diskusijas apie situaciją Klaipėdoje, aptarėme ne tik Jakų žiedinės sankryžos, bet ir kitų transporto mazgų išvystymo klausimus“, – tikino A. Vaitkus.

Pasak mero, Klaipėda tampa vienu pagrindinių šalies miestų keleivių, transporto, krovinių gabenimo, karinių krovinių logistikos aspektais.

„Karinės logistikos kontekste gatvių ir kelių pralaidumas yra labai svarbus. Ateityje šie aspektai turi būti įvertinti. Todėl ši nuovaža turės tapti kūnu“, – akcentavo Klaipėdos meras.

Estakada – nebaigta

A. Vaitkus susitikime prezidentūroje išdėstė ir kitas transporto srautų problemas.

Atvažiuojantieji į Jakų žiedinę sankryžą nuo Šilutės pusės taip pat turi stovėti ilgose kamšatyse.

„Reikėtų spręsti pralaidumo klausimą. Toje pusėje įsikūrusi didžiausia Vakarų Europoje sodų bendrija. Kaip tikino bendruomenės atstovai, 90 proc. sodų gyventojų yra susiję įvairiais ryšiais su Klaipėda arba čia dirba. Sutvarkius Lypkių gatvę, pervažiavus Pramonės gatvę, išvažiuojama į kelią Nr. 141, Klaipėda–Šilutė. Ateityje transporto srautas čia turės dinaminį augimą“, – problematiką aiškino A. Vaitkus.

Todėl, uostamiesčio mero manymu, Jakų žiedinę sankryžą būtina užbaigti.

„Estakada pradėta statyti 2008 metais ir vis dar nebaigta. Šią savaitę esame sutarę su Kelių direkcija kalbėti nuotoliniu būdu ir spręsti šiuos klausimus, kaip ir nuovažos į Tilžės gatvę klausimą“, – patikino A. Vaitkus.

Rašyti komentarą
Komentarai (20)

Girtas eziukas

Kodel ziedinese sankryzose nedaroma tiesogine isvazivimo juosta i desine?Vietos neuztenka? Aha,brangu? Kam reiketu snuki isdauzyti uz Sil.pl.-Dubysos gt. sankryzos proekta?Sunkvezimiams isvaziuojant tenka kirsti antra eismo juosta!

Oskaras

Kam iš vis kilo kvaila mintis susiaurinti visą Jakų žiedą

Arūnas

Tap pat Jakų žiede, reikia padaryti papildomą aršaką ir iš Klaipėdos į Šilutės pusę. Kaip dabar padarytas išvažiavimas iš Klaipėdos Šilutės pl.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS