Vyras „Taxify“ susimokėjo už nebūtą kelionę | KaunoDiena.lt

VYRAS "TAXIFY" SUSIMOKĖJO UŽ NEBŪTĄ KELIONĘ

Pavėžėjimo paslaugas teikiančios bendrovės "Taxify" paslaugomis pasinaudoti norėjęs klaipėdietis pasijuto apgautas. Į sutartą vietą atvykęs vairuotojas keleivio laukti nesiteikė. O išmaniojoje programėlėje kelionę pažymėjo kaip įvykusią. Už nesuteiktas paslaugas iš klaipėdiečio banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai.

Nurūko prieš pat nosį

Klaipėdietis Karolis negali atsistebėti Lietuvoje ir visame pasaulyje sparčiai populiarėjančios bendrovės "Taxify" vairuotojo elgesiu.

Prireikus pavėžėjimo paslaugų, vyras nusprendė pasinaudoti "Taxify" mobiliąja programėle.

Pateikęs kelionės užklausą, klaipėdietis sulaukė atsakymo, kad vairuotojas į nurodytą vietą atvyks po 10 min.

"Laukdamas nusprendžiau paskambinti žmonai. Pokalbio metu išvydau sutartos vietos link artėjantį automobilį. Kol iki jo priėjau, užtrukau apie minutę. Prieš pat mano akis vairuotojas apsisuko ir nurūko tolyn", – pasakojo vyras.

Kelionę apmokestino

"Taxify" mobiliosios programėlės naudotojai gali ne tik užsisakyti pavėžėtojo paslaugas, bet ir savo išmaniojo telefono ekrane stebėti kelionės maršrutą.

"Nusprendžiau patikrinti informaciją apie pateiktą kelionės užklausą. Galbūt ne tas vairuotojas atvažiavo? Vis dėlto ekrane išvydau tai, kas mane šokiravo. Nepaisant fakto, jog likau šalti gatvėje, vairuotojas kelionę pažymėjo kaip prasidėjusią", – pasakojo nusivylęs klientas.

Klaipėdietis savo išmaniojo telefono ekrane per programėlę galėjo stebėti, kokiu maršrutu rieda vairuotojas, už kurio pasivažinėjimą iš jo banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai.

Už pavėžėjimo paslaugas atsiskaitoma iškart pasiekus kelionės tikslą.

Pinigai automatiškai nuskaičiuojami nuo registracijos metu programėlės naudotojų nurodytos banko sąskaitos.

"Už kiekvieną šio asmens įveiktą kilometrą iš mano sąskaitos kapsėjo pinigai. Stebėjau, kaip jis važiuoja prie prekybos centro "Akropolis", sukiojasi centrinėse miesto gatvėse", – liejo pyktį vyras.

Pinigų negrąžins?

Norėdamas išsiaiškinti įvykusį nesusipratimą, vyras pabandė susisiekti su "Taxify" dispečere.

Paskambinęs bendrovės internetiniame tinklalapyje nurodytu trumpuoju telefono numeriu, išgirdo atsakymą, kurio nesitikėjo.

Tai akivaizdus žmonių apgaudinėjimas.

"Telefonu atsiliepusiai dispečerei paaiškinau situaciją. Tačiau man buvo atšauta, jog vairuotojas sistemoje pažymėjo, jog kelionė įvyko, tad vis tiek teks susimokėti. Negana to, iš mano banko sąskaitos jau nuskaičiuoti pinigai. Tai akivaizdus žmonių apgaudinėjimas", – kalbėjo pašnekovas.

Už paslaugas vyrui teko atseikėti 5 eurus.

Klaipėdietis žada nenuleisti rankų ir toliau ieškoti teisybės.

"Labiausiai gaila ne pinigų. Pikta, jog paslaugų teikėjai neužtikrina paslaugų kokybės. "Taxify" atstovams išsiunčiau elektroninį laišką, tačiau atsakymo vis dar nesulaukiau", – atskleidė klientas.

Bendrovės "Taxify" atstovas

Andrius Pacevičius

Man labai gaila, jog mūsų klientui teko patirti nepatogumų. Nedelsiant ištirsime šį atvejį, pasikalbėsime su vairuotoju.

Savo veiklą uostamiestyje vystome gana neseniai, tad ne visi vairuotojai spėjo išmokti teisingai naudotis išmaniąja programėle bei įdiegta sistema.

Gali būti, jog vairuotojas, vesdamas duomenis į sistemą, tiesiog suklydo.

Jeigu viskas yra taip, kaip sako klientas, atsiprašysime, kompensuosime patirtą žalą ir pritaikysime nuolaidą mūsų teikiamoms paslaugoms.

Kituose didžiuosiuose šalies miestuose skundų dėl netinkamo vairuotojų elgesio sulaukiame itin retai.

Gairės: Taxify, pavėžėjimo paslauga, Taxify Klaipėdoje, skaitytojo naujiena
Rašyti komentarą
Komentarai (6)

L

Kartą, iškvietus e-taxi, kadangi buvo šlapdriba, stovėjome po stogu prie namo. Atvažiavus taxi, iš karto nuėjome prie mašinos. Buvo gal 30-40 m. Ir ką? Paskaičiavo delspinigius. Nedaug, bet pats faktas!

Anonimas

e-taksi sudas!!!

Qr

Naikinti visas pavezejimo paslaugas. Mokesciu slepimas, licenziju neturejimas ir jokio keleiviu draudimo.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS