Laikas pagalvoti apie padangas | KaunoDiena.lt

LAIKAS PAGALVOTI APIE PADANGAS

Dygliuotos padangos yra geriausios važiuojant ledu ar plikšala padengtais keliais.

Dėl kietesnio gumos mišinio jos laiko ilgiausiai. Tačiau dygliuotos padangos turi trūkumų: kelia didesnį triukšmą (maždaug 3–5 decibelais), šiek tiek blogiau stabdo, esant sausam asfaltui.

Jei planuojate išvykti bent į Lenkiją ar tolyn į Europą, apie šias padangas pamirškite. Tik Skandinavijoje jomis leidžiama važiuoti.

Verta prisiminti, kad dygliuotos padangos labiau gadina kelio dangą ir reikalauja šiek tiek didesnių degalų sąnaudų.

Anot garsių lenktynininkų, žiemą labiausiai tinka nedygliuotos minkštesnio mišinio padangos. Jos yra tylesnės nei dygliuotos. Dėl minkšto mišinio – pakankamai efektyvios esant plikšalai ar ledui padengus kelio dangą.

Šių padangų trūkumai: greičiau dėvisi ir blogiau stabdo, palyginti su kietesnio mišinio nedygliuotomis padangomis, esant sausam keliui.

Nedygliuotos kietesnio mišinio padangos dažniausiai naudojamos regionuose, vidurio Europoje, kur geriau valomi keliai, mažiau iškrenta kritulių. Tokiomis padangomis "apautas" automobilis, esant sausai kelio dangai, geriau valdomas ir greičiau sustoja, mažiau dyla. Tačiau esant prastoms važiavimo sąlygoms, jos yra  slidesnės nei kitų dviejų tipų padangos.

Gana ilgas

Ilgiausias požeminis automobilių kelias pasaulyje – Lerdalo tunelis, esantis Norvegijoje. Jo ilgis – 25 km.

Oro anomalijos

1973 m. vasario 20 d. Dedvudo mieste, Pietinės Dakotos valstijoje, buvo užfiksuota 26 laipsnių šalčio temperatūra. Atrodytų, nieko keisto, jei ne tai, jog tuo pačiu metu Lidos mieste, esančiame vos 3 km nuo Dedvudo, buvo 11 laipsnių šilumos.

Linksmieji tirščiai

– Man atrodo, kad mane įsimylėjo ta mergina.

– Iš kur ištraukei?

– Ji pakėlė akis ir man nusišypsojo.

– Eee! Prisimink, kaip aš žvengiau, kai pirmą kartą tave pamačiau!

Gairės: kokteilis
Rašyti komentarą
Komentarai (1)

o Rusijoje darytas foto teise naudoti turite?

LT jau nebebuna avariju?

SUSIJUSIOS NAUJIENOS