Antrojo galo mentalitetas | KaunoDiena.lt

ANTROJO GALO MENTALITETAS

Lietuvoje jau kasdien – kaip balandžio 1-ąją. Kai vieno startuolio kūrėjai savo internetinėje parduotuvėje balandžio 1-osios proga papokštavo, kad ims pardavinėti putės skonio traškučius, pasirodo, taip testavo lietuvių rinką.

Bingo! Nusprendė prekybos mažuliai, neturėję pinigų reklamai ir rugsėjį pasireklamavę nemokamai, pradėti internetinę žadėtųjų traškučių prekybą. Netrukus jau trynė rankas: 9,99 euro įkainotas produktas esą žaibiškai išpopuliarėjo, prireikė papildomos partijos. Tik, atrodo, šios provokacijos autoriai gali paspringti savaisiais traškučiais – valstybinės institucijos užverstos prašymais įvertinti akibrokštą vartotojams ir visuomenei.

Deja, kai kurie tautiečiai niekaip neišauga vaikiškų kelnyčių. Jiems nešvankus žodis ant liežuvio galo – kaip penkiamečiui vyriškumo įrodymas. O aplinkiniams – tai skurdo (ne vien dvasinio) paliudijimas. Skandalingųjų traškučių gamintojai nė neslėpė: mažas startuolis, biudžetai kuklūs, daro viską, kad būtų pastebėti. Panaši buvo ir plataus rezonanso sulaukusios reklamos „G Spot Vilnius“ genezė. Vilniaus biudžetas, skirtas miesto reklamai, – ne toks didelis kaip didžiųjų Europos sostinių, todėl ir nertasi iš kailio, kad tik būtų atkreiptas vartotojų dėmesys.

Deja, kai kurie tautiečiai niekaip neišauga vaikiškų kelnyčių. Jiems nešvankus žodis ant liežuvio galo – kaip penkiamečiui vyriškumo įrodymas.

Kai žvilgsnis krypsta tik žemiau juosmens, reikia didingo paaiškinimo savo pasirinkimui. Putės traškučių gamintojai, pristatydami naująjį produktą, retoriškai klausė: „Ar jūs žinote, kad pasaulis eina velniop?!“ Kodėl? Ogi šiandieniai jaunuoliai mylisi triskart rečiau nei jų tėvai, būdami tokio pat amžiaus. Taigi, traškučių gamintojai, prisistatę kaip „socialiai atsakinga komanda“, nutarė taisyti padėtį – savo produktu paskatinti jaunuolius mylėtis. Vėliau, kilus didžiuliam rezonansui, vėl taisė padėtį: neva savo nešvankiaisiais traškučiais norėjo... išaukštinti moterį. „Išaukštino“ – dabar Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba atlieka tyrimą dėl galimai moteris žeminančio produkto.

Kadangi „socialiai atsakinga komanda“ tikina, kad pirkėjai prašo daugiau su šia tema susijusių skonių, telieka laukti pimpalo skonio traškučių. Išaukštintume vyrus! Būtų tikras paminklas lietuviškiesiems mačo su stipriai išvystytu antrojo galo mentalitetu.

Rašyti komentarą
Komentarai (17)

Nuomonė

Tikri europ....atsiprašau, tikri geiropiečiai !

Taigi taigi

Už tokią chuliganišką reklamą reikia bausti kaip už chuliganizmą viešoje vietoje, plius solidi administracinė bauda.

Koncervu pašlėmekai

Tai juk autorė pati priklauso antro galo partijai-koncervatorių,kurie su visa bukalaurų šaika ir propoguoja iškrypimus.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS