Apskaičiuota avantiūra | KaunoDiena.lt

APSKAIČIUOTA AVANTIŪRA

Pinigai mėtėsi po kojomis, bet niekas jų nepakėlė. Kol galiausiai kuklaus provincijos krepšinio klubo vadovai nutarė surizikuoti. Ėmė ir pasiūlė sutartį skandalingiesiems broliams Ballams. Jau pirmosiomis dienomis ėmė aiškėti, kad tai gali būti sėkmingiausias sandoris per visą Lietuvos krepšinio lygos (LKL) istoriją.

Prienų-Birštono "Vytauto" klubo strategai ir gerbėjai trina rankomis. Naujieji ekipos legionieriai dar net nesusikrovė lagaminų kelionei į Lietuvą, o komandos pavadinimas jau išlinksniuotas didžiausiuose JAV žiniasklaidos kanaluose. Drauge nuolat minimas ir pagrindinio ekipos rėmėjo – mineralinio vandens gamintojo prekės ženklas. Savo šlovės valandų sulaukė ir Prienų bei Birštono miestai. Tokio masto reklama JAV medijose prieniškiams būtų kainavusi milijonus dolerių. Jie tai gavo už dyką. Na, beveik nemokamai, nes atlygį naujokams turės mokėti, o ar gaus sportinį rezultatą – labai didelis klausimas. Juk Lietuvos čempionato kartelė pastaraisiais metais pakilo tiek, kad jame ne visada vietą randa ir NBA pažaidę krepšininkai. Tuo tarpu 19-metis LiAngelo Ballas dar net neapšilo kojų JAV studentų lygoje, o apie 16-mečio LaMelo meistriškumą apskritai galima kalbėti nebent Regionų krepšinio lygos (RKL) ar šalies Moksleivių pirmenybių (MKL) kontekste.

Neaišku, kodėl šis rinkodaros prasme genialus ėjimas netoptelėjo į galvą kitų Lietuvos klubų atstovams. Juolab kad krepšinio Kardashianais pramintos šeimynėlės atžalos pirmiau buvo siūlomos pajėgesnėms LKL ekipoms. Šių atstovai žiūrėjo tik į sportinę perspektyvą, kurios, natūralu, neįžvelgė. Prieniškiai pabandė ir, ko gero, patys dar gerai nė nesuvokdami įbrido į pasaulinio pramogų verslo sūkurį. Nežinia, kur kuklų "Vytauto" kolektyvą nuneš jo banga, bet savo tarpinį tikslą jis jau pasiekė. Vakar Prienų klubas sukirto rankomis su nauju rėmėju – aviacijos įmonių grupe, nutarusia investuoti į savąją dėmesio pyrago riekę.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS