Prieštaringa reklama Japonijoje: čiuožykla įšaldė 5 tūkst. žuvų | KaunoDiena.lt

PRIEŠTARINGA REKLAMA JAPONIJOJE: ČIUOŽYKLA ĮŠALDĖ 5 TŪKST. ŽUVŲ

  • 1

Japonijoje vienos čiuožyklos lede įšaldyta 5 tūkst. negyvų žuvų, bet ši neįprasta reklamos akcija sulaukė kritikos lavinos, o vadovai buvo priversti areną uždaryti.

Pramogų parkas „Space World“ dabar tirpdo čiuožyklą, o šis darbas gali užtrukti maždaug savaitę. Be to, kompanija paskelbė, kad surengs žuvų pagerbimo ceremoniją.

Čiuožykla Japonijos pietvakariuose esančiame Kita Kiūšiū mieste buvo atidaryta lapkričio 12 d. Žuvys buvo įšaldytos giliau lede kaip dekoratyvinis akcentas, o lankytojai čiuožinėjo virš jų.

Tačiau koncepcija buvo sukritikuota kaip neetiška, tad sekmadienį čiuožyklą teko uždaryti, sakė „Space World“ atstovas Koji Shibata (Kodžis Šibata).

„Sulaukėme kritiškų vertinimų, kad negerai naudoti gyvūnus kaip žaislus ir kad blogai leisti maistui pražūti“, – pirmadienį sakė jis naujienų agentūrai AFP.

Socialinėje žiniasklaidoje kilo tikra audra, vienas šio parko feisbuko lankytojas parašė: „Renginys ledo čiuožykloje su įšaldytomis žuvimis...Kaip gėdinga.“

„Tai ne asmeninis, o socialinis klausimas. Jie pavertė maistą žaislu, o čia eina ir žaidžia vaikai“, – parašė kitas.

K. Shibata nurodė, kad žuvys buvo nupirktos jau negyvos ir kad jos buvo laikomos netinkamomis pardavinėti turguose.

„(Kompanijos) viduje buvome surengę diskusijas dėl šios idėjos moralumo“, – sakė jis.

„Space World“ generalinis direktorius Toshimi Takeda (Tošimis Takeda) sakė, kad buvo siekiama sukelti lankytojams smagumą ir kad jie daugiau sužinotų apie žuvis.

„Norėjome, kad lankytojai pasijustų tarsi čiuožinėjantys virš jūros, bet sulaukę kritikos nusprendėme, kad negalime jos daugiau eksploatuoti“, – sakė jis.

„Planuojame surengti žuvų pagerbimą ir pakvietėme šintoizmo dvasininką. Tai planavome dar prieš sulaukdami kritikos“, – pridūrė T. Takeda.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

...

Kiniečiai mums pangasijas irgi lede įšaldytas atveža.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS