Ar „Žalgiriui“ pavyks antrą kartą įveikti panevėžiečius? | KaunoDiena.lt

AR „ŽALGIRIUI“ PAVYKS ANTRĄ KARTĄ ĮVEIKTI PANEVĖŽIEČIUS?

Šio sezono Panevėžio „Lietkabelis“ Lietuvos krepšinio padangėje yra unikalus reiškinys. Klubo pasiekimai aikštelėje jau apdainuoti, tačiau aukštaičiai Lietuvoje retai matomus reiškinius kuria ir už jos ribų.

Dar praėjusį sezoną „Lietkabelis“ LKL pirmenybėse liko septintoje vietoje, o „Cido“ arenos tribūnose akis badė tuščios vietos. Puikiai pernykštę lankomumo situaciją Panevėžyje žodžiais iliustravo krepšinio tinklaraščio „Užkalti Halės Langai“ autoriai: „Dar visai neseniai „Lietkabelio“ rungtynių metu buvo galima girdėti, kaip arenos bare atsidaro kasos aparatas.“

Tačiau šį sezoną Panevėžys Lietuvos krepšinio kapinyno toli gražu nebeprimena. Ugnies šou, ypatingą atmosferą sukuriantis arenos muzikos garso takelis, atlikėjų pasirodymai ir svarbiausia – pilnos tribūnos. Pagyrimo žodžiai dėl šių rezultatų keliauja „Lietkabelio“ administracijai.

Būtent Panevėžio ekipos atstovai užkūrė pirtį viešojoje erdvėje prieš pusfinalio akistatą su Vilniaus „Lietuvos rytu“, kuomet panevėžiečius į rungtynes kvietė šūkiu „Pusfinalis tikroje arenoje“.

Tuomet sureagavo visi – Lietuvos žiniasklaida, Vilniaus ekipos fanai ir pats sostinės klubo vairininkas Rimas Kurtinaitis, prieš pusfinalio startą ironiškai sakydamas, kad jis dar niekada nėra buvęs „tikroje arenoje“.

Toks „Lietkabelio“ ėjimas, kaip vėliau paaiškėjo, nebuvo vienintelis. Kovą dėl aukso „Cido“ arena pasitinka šūkiu „Finalas pilnoje arenoje“. Taip aukštaičiai apeliavo į kuklų „Žalgirio“ arenos lankomumą pirmoje finalo serijos akistatoje, kurią stebėjo 5549 sirgaliai, o trečiasis aukštas apskritai buvo uždarytas.

Tiesa, tokiomis kandžiomis agitacijomis panevėžiečiai varžovų įžeisti nesiekia. Su tinklalapiu „BasketNews.lt“ bendravęs „Lietkabelio“ sporto direktorius Rokas Mickevičius išreiškė įsitikinimą, kad tokie pasikandžiojimai yra naudingi visiems.

„Noriu pabrėžti, kad tokiomis agitacijomis mes nesiekiame įžeidimų, tiesiog pabrėžiame faktus. Matome, kad ne visiems arenos lankytojams krepšinis yra pirminė laisvalaikio praleidimo forma, taigi siekiame, kad meilė miestui kompensuotų meilės krepšiniui trūkumą. Būtent tokiais šūkiais meilė Panevėžiui žmones ir sutraukia į areną.

Savaime suprantama, mes tikrai laukiame, kad kiti klubai sureaguotų į mūsų agitacijas, nes tai į naudą išeitų abiems pusėms. Žinome, kad po to, kai išplatinome šūkį „Ateikite į tikrą areną“, pats „Lietuvos rytas“ padidino pardavimus į pirmąsias pusfinalio serijos rungtynes. Jei į tai atsakytų ir kiti klubai, tai į naudą išeitų net ir pačiai LKL. Mes daug apie tai diskutuojame“, – pasakojo Mickevičius.

Beje, tai nėra vieninteliai „Lietkeblio“ organizacijos įgėlimai varžovams. Pavyzdžiui, ketvirtfinalio serijoje su Prienų–Birštono „Vytautu“ ir pristatant jų sudėtį, „Cido“ arenoje nuskambėjo Mikės Pūkuotuko daina. „Lietuvos ryto“ fiasko pusfinalyje buvo vainikuotas hitu „Time to Say Goodbye“, o penktąsias pražangas gavę varžovai viso sezono metu ant suolo palydimi Celine Dion kūriniu „My Heart Will Go On“. Tai – viso labo smulkmenos, tačiau emocingų mačų fone tos smulkmenos tampa tarsi patiekalą pagardinančiais prieskoniais.

„Mums smagu, kad dirbdami su gera „Cido“ arenos administracija galime pateikti gerą produktą sirgaliams ir gauti naudą. Mums džiugu, kad tai matosi ir Lietuvos žiniasklaidoje. Sirgaliams galbūt jau nusibodo tie pavieniai trenerių komentarai, tačiau savo veiksmais manome, kad įnešėme daugiau intrigos. Svarbiausia, kad tai net nereikalauja išskirtinių išteklių, jei tiesiog pabrėži atitinkamus faktus, kurie visuomenėje kelia diskusijas. Matome, kad į viską žvelgdami kitu kampu, sulaukiame daugiau dėmesio. 

Pavyzdžių ilgai ieškoti nereikia, pažvelkite į NBA. Vasarą po Kevino Duranto išėjimo Russellas Westbrookas savo socialinio tinklo paskyroje pasidalino keksiukų nuotrauka, o kai Durantas pirmą kartą atvyko žaisti į Oklahomą su „Warriors“ komanda, arena mirgėjo tokiais pašiepiančiais plakatais. Taigi tokia praktika NBA vyrauja jau seniai ir mes tai laikome pavyzdžiu“, – tikino „Lietkabelio“ sporto direktorius.

Šį sezoną „Lietkabelio“ rungtynes LKL čempionate vidutiniškai aplanko po 3424 sirgalius, o tai yra trečias rezultatas po „Neptūno“ ir „Žalgirio“. Palyginimui, pernai LKL kovos vidutiniškai domino 1506,4 panevėžiečio, o tai buvo tik šeštas rezultatas lygoje.

Vis dėlto, reikia sutikti, kad prie to daug prisidėjo vasaros įvykiai, kuomet prie komandos prisijungė trys Lietuvoje puikiai pažįstami veidai – broliai Lavrinovičiai bei Mindaugas Lukauskis, o klubas patvirtino dalyvavimą Europos taurėje.

Tąkart „Lietkabelio“ vadovybė jau prieš sezoną užuodė Panevėžio krepšinio renesansą, kuomet abonementų prekyba buvo gyvesnė nei įprastai. Tačiau ar Panevėžio magija neišsisklaidys? Mickevičius įsitikinęs, kad kasos aparato garso sirgaliai Panevėžyje rungtynių metu nebeišgirs.

„Mūsų klubas auga jau kurį laiką, tačiau aišku, jis niekada nebuvo toks, kaip šįmet, nes rezultatai šį sezoną yra geriausi istorijoje. Daug buvo atlikta praėjusiais metais, kai LKL likome septintoje vietoje, kuomet ir gavome kvietimą žaisti Europos taurėje. Mes suprantame, kad šiandien tu laimi, o rytoj galbūt jau nebe, dėl to orientuojamės į klubo kultūros augimą. Norime, kad rungtynės būtų desertas prie to, koks arenoje kuriamas šou.

Prieš keletą metų turėjome dalyvauti ir VTB lygoje, tačiau prieš sezoną buvome pašalinti, buvo planai dalyvauti ir FIBA taurės turnyre, tačiau net ir be jų tragedijos nebuvo – klubas toliau sėkmingai augo ir vis dar auga. Europoje žaisime ir kitą sezoną, tačiau kad ir kur rungtyniautume, esu įsitikinęs, kad klubo populiarumas ir toliau augs“, – „Lietkabelio“ ateitį šviesiomis spalvomis nuspalvino klubo sporto direktorius.

Dar mažiausiai dvi galimybes stebinti „Lietkabelio“ organizacija turės ir šį sezoną, kadangi „Cido“ arenoje blogiausiu atveju bus sužaistos dvejos finalo serijos rungtynės. Kokią išmonę panevėžiečiai pademonstruos šįkart?

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS