Reklamą prabangiems automobiliams padarė ES pareigūnai | KaunoDiena.lt

REKLAMĄ PRABANGIEMS AUTOMOBILIAMS PADARĖ ES PAREIGŪNAI

Lietuvai pirmininkaujant ES Tarybai Vilniaus gatvėmis nuolat zujo prabangūs automobiliai su aukščiausiais Europos pareigūnais. O naujiesiems automobilių savininkams teko nusivilti – jiems neišduota, kas iš ES lyderių važinėjo jų pirkiniu.

Reklama už milijoną

Pirmininkavimo ES Tarybai renginių metu automobilių Užsienio reikalų ministerijai neatlygintinai nuomojo bendrovė "Krasta Auto". Teigiama, kad tai jai atsiėjo apie 1 mln. litų. Tiesa, šios investicijos buvo padarytos suprantant, kad automobiliais važinės aukščiausio rango Europos politikai, tokie kaip ES užsienio politikos ir saugumo įgaliotinė Catherine Ashton, EK pirmininkas José Manuelis Barroso, Vokietijos kanclerė Angela Merkel, Prancūzijos prezidentas François Hollande'as ir galybė kitų. Juos, be abejo, fotografavo šimtai Europos žiniasklaidos atstovų, o iš automobilių lipančių politikų nuotraukos puikavosi didžiuosiuose ES valstybių leidiniuose.

Iš viso gatvėmis riedėjo 180 automobilių. O sausio 1-ąją pasibaigus nuomos sutarčiai, 50 jų nuspręsta parduoti Lietuvoje, dauguma jų jau nupirkta.

Pirmininkavimo metu naudotus 3, 5 ir 7 serijos BMW markės automobilius pirkėjai vis dar gali įsigyti už padėvėto automobilio kainą.

Kas naudojosi – paslaptis

Bendrovės "Krasta Auto" direktorė Rasa Klimavičiūtė sakė, kad pirkėjai domėjosi, kurie politikai važinėjo jų perkamu automobiliu.
"Nedidelis skaičius automobilių dar laukia savo savininkų, tačiau dauguma Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai renginiams skirtų automobilių jau parduota. Kai kurie savininkai domėjosi, kas važinėjo jų pasirinktu automobiliu, tačiau tokios informacijos mes atskleisti negalėjome."

Direktorės teigimu, anksčiau kreipęsi klientai galėjo savaip susikomplektuoti automobilį.

"Iš anksto šiais automobiliais pradėję domėtis pirkėjai turėjo dideles įrangos pasirinkimo galimybes. Likusi dalis pirkėjų, kurie kreipėsi vėliau, įsigijo tokius BMW automobilius, kokie ir buvo naudojami pirmininkavimo ES Tarybai renginiuose", – kalbėjo R.Klimavičiūtė.
Automobilių BMW platintojai Lietuvoje atsiliepė į ministerijos viešai skelbtą kreipimąsi tapti Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai partneriais.

Šarvuočiai grįžo į Vokietiją

Per Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai pusmetį įvyko daugiau nei 200 renginių: daugiau kaip 20 aukšto lygio susitikimų, 160 ekspertų lygio, 12 parlamentinių ir apie 70 socialinių partnerių renginių. Sostinėje, be ES politikos lyderių, lankėsi ir Rytų partnerystės šalių vadovai, apie 10 tūkst. delegacijų narių, daugiau nei 1500 žiniasklaidos atstovų.

Europos politinį elitą Vilniuje saugojo ir 10 šarvuotų automobilių, kuriuos taip pat suteikė ta pati bendrovė. Jie išsiųsti atgal į Vokietiją.
Užsienio reikalų ministerija jau ne pirmą kartą bendradarbiavo su bendrove "Krasta Auto". 2011 m. Lietuvai pirmininkaujant Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijai ji suteikė 70 naujų BMW 5 serijos limuzinų. Jais buvo vežiojami Vilniuje vykusio Ministrų Tarybos susitikimo svečiai.

Lineta Ramonienė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė

Ar ši strategija pasiteisino, vienareikšmiškai pasakyti sunku. Reikėtų pažiūrėti skaičius. Tai, žinoma, didina prekės žinomumą, stiprina jos identitetą. Iš tiesų, rinkodaros požiūriu, tai protingas žingsnis, verslo požiūriu – reikėtų skaičiuoti.

Reikia atsižvelgti į tai, kokia buvo bendrovės tikslinė auditorija. Jei tai buvo politikai – pardavimas gali paaugti, bet jeigu jie tikėjosi greito pardavimo iš viešojo sektoriaus, sakyčiau, jų jie neturėtų turėti. Ilgalaikei rinkodaros strategijai reikia sudaryti aiškų planą, kuriame būtų sudėlioti pagrindiniai rinkodaros strategijos elementai. Ilgalaikėje perspektyvoje šios bendrovės sprendimas, manau, yra geras.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS