„Lidl“ alus užima daugiau nei dešimtadalį rinkos | KaunoDiena.lt

"LIDL" ALUS UŽIMA DAUGIAU NEI DEŠIMTADALĮ RINKOS

  • 1

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo "Lidl" parduodamas nuosavų prekės ženklų alus per vienerius metus užėmė 11 proc. rinkos, rašo "Verslo žinios".

"Šių metų trečiojo ketvirčio duomenimis, "Lidl" sugebėjo pasiimti apie 11 proc. visos šalies alaus rinkos, kurioje labai svarbios ne tik tinklinės, bet ir tradicinės bei specializuotos parduotuvės. Per metus atsiriekti tokį didelį alaus prekybos rinkos kąsnį yra stulbinamai geras rezultatas", - teigė rinkos tyrimų bendrovės "Baltmi Baltics Market Insights" verslo plėtros vadovas Artūras Urbonavičius.

Jo nuomone, tokį populiarumą lėmė geras "Lidl" alaus kainos ir kokybės santykis. Šiuo metu prekybos tinklas turi tris alaus prekės ženklus: "Argus", "Deep" ir "Perlenbacher". "Lidl" neatskleidžia, kokia dalis privačių etikečių alaus užsakoma pagaminti Lietuvos alaus daryklose.

Gairės: Lidl, alus, rinka
Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Aha

Negi žurnalistai patys nežino, kad Argus gamina Švyturus ? Kai patys prieš Lidl atidaryma parašė, kad Lidl pasirašė sutartį su švyturiu, kai pačiame Lidl asortimente net nėra švyturio alaus. Belieka tik Argus.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS