„Tete-a-tete“ kazino sėkmės strategija – augti kartu su klientu | KaunoDiena.lt

„TETE-A-TETE“ KAZINO SĖKMĖS STRATEGIJA – AUGTI KARTU SU KLIENTU

  • 0

Geras strategas pripažins, kad strategija – tai menas išdėlioti turimus resursus taip, kad pasiektum užsibrėžtą tikslą.

Pastarųjų metų patirtis rodo, kad vienai iš Kauno verslo lyderių – bendrovei „Tete-a-tete“ kazino – strateguoti sekasi puikiai. Išlaikiusi lyderystę tarp savo srities įmonių Lietuvoje, bendrovė drąsiai įsiveržė į internetą, o šiandien jos valdomas prekės ženklas „Cbet.lt“ jau raško sėkmės vaisius.

Iš lyderių – į lyderius

Lygiai prieš penkiolika metų Kaune atidarytas pirmasis bendrovės „Tete-a-tete“ kazino salonas, ko gero, buvo pirmoji vakarietiška laisvalaikio vieta ne tik laikinojoje sostinėje, bet ir visoje Lietuvoje. Kiekvienam kauniečiui puikiai žinomoje vietoje, istoriniame pastate, esančiame ant Laisvės alėjos ir I. Kanto gatvių kampo, įsikūręs salonas išsiskyrė moderniu tiems laikams interjeru ir klasikiniais lošimo automatais („Joly Joker“, „Old Timer“ ir k.t.).

Savo penkioliktąjį gimtadienį bendrovė pasitinka kaip B kategorijos lošimo automatų rinkos lyderė, turinti 95 riboto lošimo automatų salonus ir daugiau kaip 450 darbuotojų visoje Lietuvoje. Lietuviško kapitalo įmonė, kuri savo veiklos centru prieš 15 metų pasirinko Kauną, čia įkūrė techninę įrangos ir remonto bazę, ir neslepia ambicijų kurti ir toliau vystyti inovacijas.

„Ši verslo sritis labai dinamiška ir pilna iššūkių. Per pastaruosius trejus metus griežtėjo verslo reguliavimo politika, perėjome prie euro, atsirado įvairių draudimo iniciatyvų. Tokiomis sąlygomis stabilų įmonės augimą ir sėkmę iš esmės lemia žmonės, specialistai, profesionalai, kurie mėgsta tai, ką daro ir daro tai geriausiai“, – sako „Tete-a-tete“ kazino direktorius Andrius Ališauskas.

Anot jo, būdama rinkos lyderė bendrovė privalo nuolat stebėti lošimus reguliuojančių įstatymų kūrimo iniciatyvas, sekti pokyčius ir nedelsti juos įgyvendinti. Štai ir dabar tenka planuoti, kaip užtikrinti nuolatinę klientų identifikaciją salone ir įgyvendinti lošimo automatų sujungimo į elektroninę duomenų valdymo sistemą projektą.

Stabilų įmonės augimą ir sėkmę iš esmės lemia žmonės, specialistai, profesionalai, kurie mėgsta tai, ką daro ir daro tai geriausiai.

Vadovo teigimu, „Tete-a-tete“ stipriosios pusės – išvystytas salonų tinklas, atpažįstamas prekės ženklas, nepriekaištinga reputacija, vykdomi socialinės atsakomybės projektai bei pagarba ir dėmesys klientui. Visų šių dalykų sinergija ir yra mūsų sėkmės receptas“. „Tai padrąsina skirti resursų naujoms sritims“, – apibendrina A. Ališauskas.

„Tete-a-Tete“ kazino jau eilę metų yra Nacionalinės lošimų ir žaidimų verslo asociacijos (NLŽVA) narė, kuri vienija didžiąją dalį Lietuvos azartinių lošimų bendrovių. Vienas iš šios asociacijos tikslų – „Atsakingo lošimo praktikos kodekso“ laikymasis bei taikymas verslo praktikoje.

Kita strateginė kryptis, kurią pasirinko bendrovė – inovatyvių, skaitmeninio turinio projektų vystymas su „Cbet.lt“ prekės ženklu priešakyje .

Pasak jo, paruošiamieji darbai truko bemaž porą metų, 2016 metų gegužę startavo „Cbet.lt“ – internetinių lošimų platforma internete.

Rezultatas: 2018 metų pradžioje atlikto prekės ženklų tyrimo duomenimis, per pusantrų metų „Cbet.lt“ spontaninis (neprimintinis) žinomumas padidėjo net 21 procentu. Aktyvi ir net „chuliganiškai“ drąsi rinkodara bei geras klientų aptarnavimas virtualioje erdvėje lėmė, kad šiandien „Cbet.lt“ tapo internetinių lošimų prekės ženklų lyderiu Lietuvoje pagal neprimintinį žinomumą („top of mind“).

Internetas mėgsta emocijas

„Internete turi sekti paskui vartotoją, siūlyti aukščiausios kokybės aptarnavimą ir su kiekvienu klientu bendrauti individualiai, kaip su savu“, – vardina patarimus „Tete-a-tete“ kazino marketingo vadovas Evaldas Magelinskas.

Kartu su komanda jis nuosekliai planuoja ir įgyvendina „CBet.lt“ komunikaciją, seka „laikus“, „klikus“ ir „šėrus“, kitaip tariant, veikia toje erdvėje, kuri dar prieš keletą metų bendrovei dar nebuvo gerai pažįstama.

Kaip teigia specialistas, interneto vartotojai mėgsta emocijas ir ryškius personažus, jiems patinka drąsūs ir netradiciniai sprendimai. Pavyzdžiui, naujojo prekės ženklo veidu pasirinkti garsų aktorių Mindaugą Papinigį, žinomą iš kultinių režisieriaus Emilio Vėlyvio filmų „Zero“, „Zero II“ ar „Redirected!”

„Džiugu, kad ir mūsų, ir klientų skoniai dėl drąsaus aktoriaus sutapo. Ši verslo sritis labai dinamiška – kelias sekundes trunkantis vartotojo dėmesys, dėl kurio konkuruoja šimtai ar net tūkstančiai interneto tinklalapių, tampa pačia tvirčiausia valiuta. Turime būti labai kūrybiški, lankstūs, energingi ir legvai suprantami“, – sako E. Magelinskas.

Natūralu, kad tai lemia pokyčius komandoje. Tradicinis „Tete-a-tete“ verslas – B kategorijos riboto lošimo automatų salonai, čia reikėjo daugiau inžinerinio ir fizinio darbo. Tuo tarpu „CBet.lt“ augina turinio kūrėjų, idėjų, programuotojų, moderniųjų technologijų verslą.

Statistikos departamento duomenimis, asmeninius kompiuterius namuose turėjo apie 72 proc., namų ūkių. Kone 50 proc. interneto vartotojų naudojasi internetu savo mobiliajame telefonu, taigi kurti atraktyvų turinį jiems yra rimtas ir atsakingas įsipareigojimas.

Kaip pripažįsta E. Magelinskas, nei faktų, nei duomenų, kaip veikti besikeičiančioje rinkoje, kol kas nėra – daug ką tenka daryti spartaus mokymosi būdu. Juolab, kad griežtėjant reikalavimams, atsiranda ir naujų iššūkių, pavyzdžiui, identifikuoti vartotojus realiu laiku ir užtikrinti, kad lošimuose dalyvauja tik tiek asmenys, kuriems pagal įstatymą suteikiama teisė lošti.

Ugdyti atsakomybę

Šiuo metu „Tete-a-tete“ kazino užima virš 50 proc. riboto lošimo automatų rinkos Lietuvoje ir yra neabejotina savo segmento lyderė, tuo pačiu bendrovė yra viena iš pirmaujančių bendroje Lietuvos azartinių lošimų rinkoje. Per 2017 metus, bendrovės pajamos padidėjo beveik 2 procentus lyginant su praėjusiais metais.

„Esame moderni įmonė, atsakingai žiūrime į ateitį ir norime keisti visuomenės požiūrį į lošimų paslaugas. Vadovaujamės vizija, kad azartiniai lošimai būtų tinkamai reglamentuota, saugi ir atsakinga veikla, dėl to padedame, informuojame savo klientus ir sprendžiame visas jiems iškilusias problemas“, – teigia A. Ališauskas.

Prieš penkerius metus „Tete-a-Tete“ kazino į įmonės veiklą įdiegė ISO kokybės vadybos standartą, bendrovė dalyvauja lošėjų apsaugos programose, taip pat laikosi ir geidžiamiausiam darbdaviui

keliamų reikalavimų. Be nuolat didėjančio atlyginimų fondo pradėta vykdyti ir inovatyvi, ilgalaikė darbuotojų mokymų, integravimo ir motyvavimo programa, padedant verslo konsultantams.

Pasak A. Ališausko, socialinės atsakomybės amžiuje verslas turi dalintis geraisiais pavyzdžiais ir demonstruoti savo požiūrį visuomenei. Ilgus metus „Tete-a-tete“ kazino rėmė arba iki šiol remia kultūrą ir sportą, „Kaunas Jazz“ festivalį, „Gintarinės poros“ konkursą, Lietuvos rankinio federaciją, Lietuvos kyokushin karate federaciją, Regionų krepšinio lygą, „Samsono“ ralį ir kitus projektus.

Keletą metų iš eilės „Tete-a-Tete“ kazino rėmė Kauno „Žalgirio“ klubą, o 2015-2017 metais buvo tapusi prestižinės Lietuvos krepšinio lygos (LKL) generalinė rėmėja.

GALERIJA

  • „Tete-a-tete“ kazino direktorius Andrius Ališauskas.
  • „Tete-a-tete“ kazino marketingo vadovas Evaldas Magelinskas.
„Tete-a-tete“ nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS