Hibridiniai automobiliai: ką apie juos žinome? | KaunoDiena.lt

HIBRIDINIAI AUTOMOBILIAI: KĄ APIE JUOS ŽINOME?

  • 1

Technologijos keičiasi ir tobulėja ne tik kas savaitę ar kelias dienas, bet ir valandas. Ir turbūt tai jau niekieno nebestebina. Lietuvoje matome vis daugiau elektromobilių stotelių, o gatvėse tyliai važinėja hibridiniai automobiliai.

Ką žinome apie šio tipo transporto priemones – hibridus? Ar jie jau spėjo užkariauti lietuvių širdis ir vietą garaže?

Išskirtinis ekonomiškumas

Kelių Vilniaus gyventojų, vairuojančių hibridinius automobilius, teirautasi apie jų įspūdžius ir patirtis. Viena respondentė – Diana E. – pažymėjo, kad hibrido pliusas tas, jog nereikia jaudintis dėl išsikrovimo, kas būdinga elektromobiliams. „Visgi, svarbiausias šio tipo automobilio pliusas – mažos kuro sąnaudos. Hibridiniai automobiliai yra ekonomiški ir išskiria nedidelį kiekį teršalų“, – kalbėjo „Toyota“ hibrido vairuotoja.

Didžiausias hibrido privalumas – ekonomija ir tylus važiavimas.

Vilnietis Kasparas T. vairuoja „Toyota Prius“ hibridą ir apie šio tipo automobilius atsiliepia itin palankiai. „Automobilis labiausiai tiks ir patiks miestiečiui. Didžiausias hibrido privalumas – ekonomija ir tylus važiavimas. Važiuoti hibridu elektriniu režimu – vienas malonumas po, pavyzdžiui, įprastos dyzelinio kuro skleidžiamos vibracijos“, – kalbėjo hibrido savininkas. Hibridiniai automobiliai turi elektros variklį, kurio baterijos kraunasi, kai automobilis važiuoja, tad jų nereikia prijungti prie elektros lizdo. Taigi tokie modeliai ypač taupūs miesto gatvėse, kur reikia dažnai stoviniuoti.

Oficialios „Toyota“ atstovybės Kaune pardavimų vadovas Tomas Noreika pabrėžia, kad važiuojant hibridiniais automobiliais, išties galima mėgautis tyla ir ramybe. „Važiuojant miesto gatvėmis nedideliu greičiu, hibridiniai automobiliai veikia elektriniu režimu, todėl variklis neskleidžia jokio garso“, – teigia T. Noreika.

Hibrido idėja – ekologija ir gamtos tausojimas

Žinia, dyzelinių ir benzininių variklių tarša daro neigiamą poveikį aplinkai ir būtent hibridai sprendžia šias ekologijos problemas.

Pasak T. Noreikos, didžiausias oro teršėjas Europoje yra kelių transportas, todėl automobilių pramonė tampa vis atviresnė ekologijos idėjoms. „Prie aplinkos tausojimo kiekvienas gali prisidėti ekologišku vairavimu, įsigyjant mažai teršalų išmetantį automobilį. Būtent todėl „Toyota“ sukūrė ir rekomenduoja hibridinius automobilius, kur derinami elektrinis ir benzininis varikliai“, – pasakojo pardavimų vadovas T. Noreika. Jis taip pat pridūrė, kad kai automobilis varomas vien elektra, važiuojant iki 50 km/val. greičiu, į aplinką apskritai neišmetama nė gramo teršalų – daugiau anglies dioksido išskiria net išleistas balionas.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Sveciuose pas pasaka

Pasaku pasakos. Uzmiestyje nespeji I kolonele vaziuoti. Apie koki cia sutaupyma kalba kai jau susimoki ryskiai daugiau. Veziotis iskastinio kuro baterija visada su savimi- cia taupumas, kuri sveria labia nemazai . Kalbu apie LEKSI

SUSIJUSIOS NAUJIENOS