-
Sezoną atidarys įspūdingai: kviečia į didžiausias riedynes Kauno istorijoje! 3
Bendruomeniškumu, pavasariu ir gera nuotaika spinduliuojantis sezono atidarymas „Kaunas rieda 2019“ vyks balandžio 6 d. nuo 11.45 val. „Žalgirio“ arenos aikštelėje.
12 val. riedynių dalyviai patrauks link Rotušės aikštės. Tai pirmas kartas miesto istorijoje, kai šiam tikslui bus uždaromas Karaliaus Mindaugo prospektas. 2 km distanciją įveikusius dalyvius pasitiks V. Bareikio koncertas, vyksiantis Rotušės aikštėje.
„Šventėje laukiami visi – atriedėję dviračiais, paspirtukais, riedlentėmis ar riedučiais. Maršruto ilgis vos 2 kilometrai, tad jį galės įveikti net ir patys mažiausieji. Šventėje netrūks geros nuotaikos, dalyvių laukia daugybė prizų. Visų svarbiausia – saugumas, tad visiems „riedynių“ dalyviams paruošti šventiniai lipdukai – atšvaitai“, – pasakojo Kauno vicemeras Andrius Palionis.
Dar vienas renginio akcentas – „Šalmų šalmo“ konkursas. Kauniečiai kviečiami pasitelkti vaizduotę ir kūrybiškai dekoruoti savo šalmus. Įspūdingiausi šalmai renginio metu bus apdovanoti partnerių prizais.
Neseniai beveik 300 kauniečių moksleivių sėkmingai įveikė mokymus A. Žikevičiaus saugaus eismo mokykloje ir tapo pilnateisiais dviratininkais. Balandžio 6 d. vyksianti šventė paminės naujųjų atstovų priėmimą į dviračių šeimą ir naujojo sezono pradžią.
Daugiau informacijos apie renginį rasite čia.
-
Dviračių sezonas atidarytas: ar nieko nepamiršote? 2
Buvęs profesionalus dviratininkas, dabar – „Dviračių akademijos“ vadovas ir treneris Marius Bernatonis pažėrė patarimų aktualia dviračių sezono pradžios tema. Specialistas pataria žmonėms, kurie nėra profesionalūs dviratininkai, po žiemos išsyk pasitikrinti, ar turimas dviratis yra techniškai tvarkingas išvažiuoti į miestą ar plentą.
Kaip vieną svarbiausių dalykų nepatyrusiems dviratininkams M. Bernatonis akcentuoja saugumą, o tai užtikrintų šalmo dėvėjimas. Tiems, kurie susiruošė sėsti ant dviračio pirmą ar antrą kartą šį sezoną, buvęs dviratininkas rekomenduoja nepersitempti ir minti transporto priemonę ne ilgiau kaip valandą, jis taip pat siūlo rinktis nesudėtingą trasą.
„Po žiemos galima patirti įvairaus pobūdžio diskomfortą: netinka sėdynė, vairas per toli ir taip toliau“, – vardijo M. Bernatonis.
Paklaustas, kur geriausia atnaujinti dviračio mynimą, sportininkas siūlo nepamiršti dviračių takų, vilniečiams jis siūlo rinktis Vingio parką, takus šalia Neries.
„Kadangi automobilių srautas yra gana didelis, kelkraščiais važinėti nerekomenduoju“, – patarimus dėstė „Dviračių akademijos“ vadovas.
Daugiau priminimų apie važiavimą dviračiu iš profesionalo lūpų – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“.
-
Pavasariški orai paankstino miesto dviračių sezono pradžią 1
Administruojanti lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ skelbia, kad daugiau nei dviem savaitėmis paankstins dviračių sezono pradžią. Naujos partnerės – Lietuvos gyvybės draudimo rinkos lyderės „Aviva“ – sulaukę miesto dviračiai į gatves išriedės jau šį penktadienį, balandžio 1-ąją.
„Tai bus jau ketvirtasis sezonas ir galime pasidžiaugti, kad kasmet miesto dviračiais vilniečiai ir miesto svečiai nurieda vis didesnį atstumą. Įvertinę optimistines sinoptikų prognozes, nusprendėme 18 dienų paankstinti sezono pradžią ir nuo pat balandžio pradžios kartu su „Aviva Lietuva“ suteikti galimybę vilniečiams rinktis kelionės būdą“, – pasakoja lauko reklamos bendrovės „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.
Geresnės vilniečių savijautos rėmėja nuo šio sezono tampa gyvybės draudimo ir pensijų bendrovė „Aviva Lietuva“.
„Galimybė paskatinti sostinės aplinkai draugišką keliavimo būdą ir sveiką gyvenseną leidžia mums dar labiau įprasminti savo tikslą – rūpintis žmogumi ir jo visaverčiu gyvenimu. Esame lyderiai gyvybės draudimo rinkoje, norime tokiais būti ir skatinant sveiką gyvenseną. Tikimės, kad geltona „Aviva“ spalva dar labiau nušvies Vilniaus miesto gatves, o „Aviva“ dviratis kasdienėse kelionėse taps puikia alternatyva automobiliui, paskatins aktyvesnę fizinę veiklą ir net leis sutaupyti“, – sako „Aviva Lietuva“ generalinė direktorė Asta Grabinskė.
Ž. Fomova pastebi, kad dviračiai jau tapo neatsiejama Vilniaus viešojo transporto sistemos dalimi – maždaug 30 proc. paslaugos naudotojų dviratį renkasi kelionėms į/iš darbo, dar 27 proc. persėda ant jo darbo metu tvarkyti verslo reikalus, o 28 proc. – renkasi miesto dviratį laisvalaikiui. Vartotojai renkasi dviratį vietoje automobilio, nes tai ne tik sveikesnė, bet ir neretai greitesnė transporto priemonė, ypač miesto centre ir transporto spūsčių metu. Be to, ji prisideda prie miesto užterštumo mažinimo – skaičiuojama, kad pasirinkę dviratį vietoje automobilio per 2015 metus „Cyclocity Vilnius“ paslaugos naudotojai apsaugojo miestą nuo 80 tūkst. kg CO2 teršalų.
Pernai dviračių dalinimosi paslauga pasinaudojo 8,5 tūkst. vilniečių ir miesto svečių, kurie kartu įveikė daugiau nei pusę milijono kilometrų. Vidutiniškai per dieną miesto dviračiais atlikta per 1,2 tūkst. kelionių – pagal vienu dviračiu atliekamų kelionių skaičių Vilnius yra tarp trijų aktyviausių pasaulio miestų iš maždaug 70-ties, kuriuose veikia „Cyclocity“ paslauga. Populiariausias punktas, kuriame kasdien išsinuomojama ar paliekama daugiausia dviračių 2015 metais buvo Vinco Kudirkos aikštė, o dažniausi klientų maršrutai Vilniuje driekėsi Gedimino prospektu – nuo Martyno Mažvydo bibliotekos iki V. Kudirkos aikštės ir atvirkščiai, bei iš Lukiškių aikštės į V.Kudirkos aikštę.
Kaip ir pernai, šiemet sostinės gatvėse bus 300 „Aviva“ dviračių, kuriais galima kursuoti tarp 37-ių dviračių nuomos punktų (žemėlapį galima pamatyti čia).
Paslaugos kaina vartotojams išliks tokia pati, kaip ir ankstesniais metais. Paslaugos naudotojai galės įsigyti metinę sezono narystę (kaina – 19,90 EUR, jaunimui nuo 14 iki 26 metų – 13,90 EUR), 30 dienų narystę (3,90 EUR) arba trijų dienų kelionės bilietą (2,90 EUR). Pirmąjį kiekvienos kelionės pusvalandį „Aviva“ dviračiu važiuoti galima nemokamai. Po pirmųjų 30 minučių važiavimas apmokestinamas pagal nustatytą tarifą: antras pusvalandis kainuoja 0,39 EUR, trečias – 1,39 EUR, ketvirtas ir vėlesni – 3,39 EUR.
„Dviračių punktų tinklas Vilniuje yra suplanuotas taip, kad numinti net tarp labiausiai nutolusių vietų neprireikia 30 minučių. Tą matome ir iš statistikos, vartotojams pilnai pakanka nemokamo pusvalandžio nuvykti iš vieno taško į kitą – vidutinė kelionės trukmė pernai buvo 12 minučių“, – aiškina Ž. Fomova.
Įsigyti ar atnaujinti narystę 2016 metų sezonui Vilniaus miesto gyventojai ir svečiai gali www.cyclocity.lt svetainėje. Įsigytą ilgalaikę „Cyclocity Vilnius” narystę reikia aktyvuoti narystės kortelėje, kurią vartotojai gali atsiimti turizmo informacijos centruose, PC „Europa“ arba Susisiekimo paslaugų klientų aptarnavimo centre prie V. Kudirkos aikštės. Dviračių paslaugos narystės kortele gali tapti ir Vilniaus miesto gyventojo turima „Vilniečio kortelė“, taip pat ISIC pažymėjimas su integruotu transporto bilietu, Lietuvos studento pažymėjimas ar elektroninis moksleivio pažymėjimas.
Vilnius yra pirmasis miestas visoje Rytų Europoje, kuriame 2013 m. vasarą įdiegta bendrovės „JCDecaux“ sukurta dviračių savitarnos sistema. Visame pasaulyje ši sistema veikia jau daugiau nei 70 miestų, tarp jų tokiuose didmiesčiuose kaip Paryžius, Briuselis, Dublinas, Viena, Liuksemburgas bei kiti.