-
Išskirtinę kolekciją vyrams įkvėpė unikalios istorijos
„ERDEM“ prekės ženklui „H&M“ sukūrė naują kolekciją, skirtą moterims, ir, pirmą kartą savo istorijoje – kolekciją vyrams. Prekės ženklo kūrėjai tiki grožio jėga, istorinės įtakos tyrinėjimais ir asmeninėmis istorijomis – tai galioja kiekvienam gaminiui, kurį jis kuria.
Šioje kolekcijoje dizaineris atkartos ir naujai interpretuos dizaino linijas iš savo sėkmingiausių kolekcijų, žaisdamas su raštais, audiniais ir subtiliu meistriškumu, kuris ir sukūrė jo vardą.
„Aš labai džiaugiuosi galėdamas bendradarbiauti su „H&M“ ir turėdamas galimybę atrasti savo darbą visiškai nauju lygmeniu, įskaitant ir kolekciją, skirtą vyrams, kurios iki šiol niekada nesu kūręs. Be to, darbas su B. Luhrmann, kuris yra vienas svarbiausių šių dienų istorijų kūrėjų, yra ypatingai jaudinanti patirtis“, – pasakoja Erdem.
„Man mada visuomet buvo daugiau nei drabužiai, tai išraiškos forma –savarankiška meno forma. Aš be galo džiaugiuosi galėdamas bendradarbiauti su „ERDEM“ ir „H&M“, atskleisdamas šios unikalios kolekcijos istoriją“, – kalba B. Luhrmann.
„Nuo to momento, kai mes pradėjome kalbėti su Erdem apie šį bendradarbiavimą, jo vizija mane užvaldė. Kolekcijai jis sukūrė kerintį pasaulį, pilną grožio, delikatumo ir turtingų detalių. Tai yra ypatingi kūriniai, kuriuos Jums norėsis dėvėti amžinai“, – pasakoja Ann-Sofie Johansson, „H&M“ kūrybinė patarėja.
Kolekcijos gaminių bus galima įsigyti atrinktose parduotuvėse visame pasaulyje, o taip pat internetu nuo lapkričio 2 d.
-
Pavasario ir vasaros drabužių madą diktuoja meilės galia
„Galimybė įsigyti naujausius drabužių modelius iš karto po kolekcijos pristatymo žymi naujos mados pramonės eros pradžią, o mes vertiname tiesioginį ryšį, kurį užmezgame su klientais per „Pamatykite ir iškart įsigykite“ tipo mados kolekciją. Viskas, dėl ko tampame artimesni su klientais ir dėl ko mada tampa dar prieinamesnė, turi teigiamą poveikį“, – sako „H&M“ Dizaino skyriaus vadovė ir kūrybos direktorė Pernilla Wohlfahrt.
Renginiui didžioji betoninė garsiojo „Tennis Club de Paris“ erdvė buvo transformuota į šiltą, viliojančią erdvę, kurioje buvo skleidžiama meilės ir buvimo kartu žinia. Renginio aplinka mėgavosi tokie svečiai kaip Nicki Minaj, Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clémence Poésy bei Sasha Lane.
Ant podiumo, kuriuo vaikščiojo garsiausi modeliai, įskaitant seseris Gigi ir Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett ir Luis Borges, buvo išlaikyta pusiausvyra tarp siuvimo meistriškumo ir sportinės aprangos – aukštos kokybės vilnoniai drabužiai, vilkimi su plonu trikotažu, laisvu šilku ir permatomu nailonu, o ryškiai rožiniai raukiniai ir klostės derinami su vienspalvėmis striukėmis bei atnaujintais žygių sandalais.
Atrodo, dabar kaip niekada anksčiau mums visiems gyvenime reikia teigiamų jausmų ir minčių.
„Šia kolekcija norime visam pasauliui siųsti meilės žinią. Gaminiai, ant kurių užrašytas šis žodis, lyg telegrafo juosta nuolat primena tai, kas svarbu. Atrodo, dabar kaip niekada anksčiau mums visiems gyvenime reikia teigiamų jausmų ir minčių“, – teigia Pernilla Wohlfahrt.
Vėliau daugiau nei 800 dalyvavusių svečių – kartu su viso pasaulio auditorija, renginį žiūrėjusia tiesiogiai svetainėje studio.hm.com ir per „H&M“ „YouTube“ kanalą – žiūrėjo stulbinantį populiariausių dainų sąrašuose pirmaujančio dainininko ir dainų kūrėjo „The Weeknd“, grojusio tokius kūrinius kaip „Starboy“, „Can’t Feel My Face“ ir „I Feel It Coming“, pasirodymą.
Paryžiaus šou taip pat veikė interaktyvi laikinoji parduotuvė, o klientai visame pasaulyje tuo pačiu metu galėjo įsigyti kolekcijos drabužius internetu.
Kolekcija šiandien nuo 10 val. buvo pradėta prekiauti apie 180 atrinktų parduotuvių pasaulyje, o taip pat ir „H&M“ parduotuvėje prekybos centre „GO9“, Vilniuje.
-
Kaune – antroji „H&M“ banga 9
Lapkričio viduryje drabužių parduotuvė „H&M“ duris atvėrė prekybos centre „Molas“, o šeštadienį kauniečiai plūs į naują tinklo parduotuvę prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“. Nuolaidas medžiojantys pirkėjai čia viliasi rasti dovanų artėjančių švenčių proga.
Naujoje parduotuvėje dirbanti „H&M“ vizualios informacijos kūrėja Ineta Grigaliūnaitė sutiko su portalu kauno.diena.lt pasidalinti šios parduotuvės privalumais. Ji kelis metus dirbo Vilniuje, tačiau labai apsidžiaugė sužinojusi, kad „H&M“ parduotuvė bus atidaryta ir Kaune, tad ji galės grįžti į gimtuosius namus.
„Aš tik dėl darbo kėliausi į Vilnių. Mano tikslas buvo dirbti „H&M“, todėl ilgai nesvarsčiau ir krausčiausi į sostinę. Bet labai džiaugiuosi, kad pagaliau galiu sugrįžti namo, kur viskas sava ir miela. Pagaliau ir Kaunas turi šią parduotuvę“, – sakė mergina.
Ji pasakojo, kad šio prekės ženklo parduotuvėje dirba jau trejus metus. Per juos atrado save ir kiekvieną dieną į darbą eina kaip į šventę. Inetai patinka, kad gali bent šiek tiek prisidėti prie mados ir čia palikti savo pėdsaką.
„Esu labai patenkinta. Tai yra mano pirmasis darbas, kur aš jaučiuosi labai gerai ir tikrai savose rogėse. Iš tikrųjų nemaniau, kad tokių kompanijų yra. Kai atradau „H&M“, jaučiuosi save realizavusi, nes bendrovei rūpi, kaip aš jaučiuosi, o tada pačiam smagu dirbti“, – gerų žodžių darbdaviams negailėjo I.Grigaliūnaitė.
Per tiek laiko, kiek ji dirba „H&M“ parduotuvėje, jau spėjo ir pasaulio pamatyti. Prieš pusę metų grįžo iš Pietų Afrikos. Mergina tikini, kad gavo labai daug naudingos patirties, todėl sustoti tikrai neketina.
„Ten turėjau apmokyti naujuosius šios šalies vizualistus. Per pusę metų užsimezgė labai daug naujų pažinčių, su kai kuriais iki šiol bendrauju. Be to, ir pati labai daug išmokau. Pamačiau tolimąją Afriką, į kurią greičiausiai pati nebūčiau nukeliavusi. Dar teko ir Indijoje pačią pirmą „H&M“ parduotuvę atidaryti. Tad per pirmus trejus metus, manu, jau nemažai patirties gavau, tikiuosi, ir toliau bus taip“, – apie suteiktas galimybes pasakojo darbuotoja.
Ji tikino, kad malonumą teikia ne tik tai, jog ji dirba išsvajotą darbą, bet ir supantis kolektyvas. Inetos teigimu, parduotuvėje nuotaika ir atmosfera būna labai gerai, nes dirba jaunatviškas, energingas ir entuziastingas kolektyvas. Todėl, kai patys darbuotojai laimingi, būna patenkinti ir klientai.
-
Antroji „H&M“ parduotuvė Kaune duris atvers „Megoje“ 1
„H&M“ parduotuvė prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“, duris atvers jau gruodžio 3 d. 11 val. Dviejų aukštų, apie 2737 kv.m. ploto parduotuvė siūlys madą ir kokybę už geriausią kainą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Didžiuojamės galėdami pakviesti Kauno miesto gyventojus bei miesto svečius į vieną didžiausių parduotuvių Baltijos šalyse. Ši „H&M“ parduotuvė – jau devinta Lietuvoje. To nebūtume pasiekę be puikios komandos – tiek patyrusių, tiek naujų „H&M“ darbuotojų. Parduotuvės komandą sudaro net 47 darbuotojai“ – sakė Marika Pyykkö, „H&M“ vadovė Baltijos šalyse ir Suomijoje.
Portalas kauno.diena.lt rašė, kad pirmąją parduotuvę Kaune, „Mole“, „H&M“ atidarė lapkričio 12 d.
Nauja „H&M“ parduotuvė „Megoje“ klientams siūlys platų stilingų drabužių pasirinkimą visai šeimai, taip pat gaminius nėščiosioms, sportui, didesnių dydžių gaminius moterims „H&M+“, grožio priemonių liniją „H&M Beauty“ bei „H&M Home“ interjero detalių ir aksesuarų namams.
Ši „H&M“ parduotuvė taip pat vykdys tarptautinę „H&M“ drabužių surinkimo akciją. Šia iniciatyva „H&M“ siekia padėti išsaugoti natūralius resursus ir prisidėti darant mažesnį poveikį aplinkai. Į bet kurią „H&M“ parduotuvę klientai kviečiami atnešti bet kokio prekės ženklo senus, nebedėvimus drabužius ar namų tekstilę. Surinkta tekstilė vėliau pakartotinai panaudojama arba perdirbama. Už kiekvieną paaukotą drabužių ar namų tekstilės maišelį suteikiama 10 proc. nuolaida kitai prekei, o už kiekvieną surinktą senų drabužių kilogramą 0,02 Eur taip pat atitenka Lietuvos raudonojo kryžiaus draugijai.
Gruodžio 3 d. 10 val., likus valandai iki parduotuvės atidarymo, naujos „H&M“ parduotuvės pirkėjų bei „Megos“ lankytojų lauks Vaido Baumilos koncertas.