Stikliniai namai prabangiems automobiliams Pereiti į pagrindinį turinį

Stikliniai namai prabangiems automobiliams

2008-05-13 14:59

Šeštadienį duris atvėręs “Toyota” ir “Lexus” salonas liudija apie sparčiai aktyvėjančią prekybą naujais automobiliais

Šeštadienį duris atvėręs “Toyota” ir “Lexus” salonas liudija apie sparčiai aktyvėjančią prekybą naujais automobiliais  

Naujasis automobilių salonas ir aptarnavimo centras, atidarytas savaitgalį, pastatytas visai šalia senojo bendrovės “Autotoja” pastato. “Esu automobilių prekybos miestelio Savanorių prospekte krikštatėvis, tik nesitikėjau, kad pirmojo pastato mums pakaks taip trumpai. Dabar jau nebesiryžtu prognozuoti, kada teks statyti dar vieną”, - juokiasi UAB “Autotoja” valdybos pirmininkas Tomas Skėrys.

Naujasis statinys, kuriame daugiausia stiklo, kainavo 7 milijonus litų ir iškilo per septynis mėnesius. Specialistų teigimu, jis prilygsta naujai statomiems automobilių salonams Europoje. Baltijos šalyse tai pirmasis naujos koncepcijos “Toyota” bei “Lexus” centras.  

Po naują saloną kasmet  

Prieš penkerius metus UAB “Autotoja”, atidariusi “Toyota” automobilių saloną Savanorių prospekte, tapo automobilininkų miestelio šiame Kauno pakraštyje pradininke. Paskui kitoje gatvės pusėje atvėrė duris “Peugeot” salonas, kurio salėje dabar tetelpa dešimt automobilių ir keturi mopedai.

Po metų šalia “Autotojos” įsikūrė “Sostena”, prekiaujanti “Volvo”, “Land Rover” ir “Renault” automobiliais. Jo direktorius Vygandas Ulickas mano, kad erdvioje salėje po penkerių metų vietos pritrūks - klientas vis įnoringesnis, nori savo akimis iškart pamatyti savo svajonių automobilį.

Pernai sausį netoli minėtų centrų, Islandijos plente, įsikūrė “Kauno Vista”, siūlanti “Ford” ir “Mazda” automobilius. Automobilių ekspozicijos plotas, palyginti su anksčiau turėtuoju, padidėjo keturis kartus. Dabar jame erdviai išdėstyta 19 automobilių. Šio salono direktorius Darius Armonas taip pat pastebėjo augantį klientų reiklumą - žmonės vis dažniau nebepasitenkina tuo, kas siūloma, ir užsisako automobilius pagal katalogus. “Palyginti su bazine modelio kaina, užsakomi automobiliai su papildoma įranga tampa 10-15 tūkst. litų brangesni”, - sako D.Armonas.

“Mercedes-Benz”, prieš kelerius metus įsikūręs tarp Savanorių ir Pramonės prospektų, tarsi sujungia viską į visumą, kurios traukai nebeatsispirs joks automobilių mėgėjas.

Naujasis “Autotojos” centras žymi dar vieno etapo pradžią - prabangių automobilių pirkėjas turi jausti malonumą juo rūpindamasis. Ir turėti galimybę nė minutėlei neatitraukti nuo jo akių - klientų ložėmis pavadinti laukiamieji nuo autocentro atskirti stiklo sienomis. Perregimas stiklas neslepia salone stovinčių naujintėlių automobilių ir nuo gatvės.  

Japoniška kliento aptarnavimo filosofija  

“Autotojos” centras įrengtas pagal griežtus japoniškus kokybės bei dizaino standartus. Jis pradėtas projektuoti po to, kai atstovai iš Japonijos itin preciziškai bei išsamiai išdėstė savo reikalavimus. Jie aprašė ne tik automobilių centro išplanavimą, ekspozicijų salių interjerą, bet net ir atskirus klientų aptarnavimo zonų baldus, jų išdėstymą, apšvietimo sistemas, nurodė, kur turėtų stovėti televizoriai, žaidimų kompiuteriai (PlayStation 2) ir reklaminiai stendai. Klientų patogumui “Autotojos” centre įrengta bevielio interneto zona.

Projektuoti modernų dviejų aukštų statinį Lietuvoje pasirinkta Gedimino Jurevičiaus architektų studija. Ši architektų komanda yra suprojektavusi Vilniaus “Akropolį”, Klaipėdos ir Kauno “Hyper Maximas”, automobilių salonus “Peugeot” ir “Citroen” - “Honda” Kaune.

“Architektui smagiausia dirbti turint kuo daugiau laisvės. Šįsyk reikalavimai buvo griežti, tačiau viską atpirko materialinės galimybės - viena stiklo kolona kainavo daugiau nei 10 tūkst. litų. Pirmąsyk buvo proga panaudoti ir itin brangias fasado žaliuzes. Kolonos ir berėmės stiklo konstrukcijos buvo gaminamos net dviejose Europos gamyklose”, - pasakoja G.Jurevičius.

Automobilių centro ekspozicijų salės erdvę į dvi dalis skiria “kabanti” pasitarimų salė. Vienoje dalyje eksponuojami “Toyota”, kitoje - “Lexus” automobiliai. Jų vidus bei išorė gerokai skiriasi - čia nevienodos klientų ložės ir baldai juose, skirtingos spalvinės gamos, apšvietimo stiliai, šviestuvų tipai.

Visi “Lexus” zonos elementai, kaip ir šio modelio automobiliai, dvelkia išskirtine prabanga. Tviskančios juodos spalvos poliruotos akmens masės plytelių grindys dar labiau tai pabrėžia. Šią zoną puošia ir lietuvių dailininkės Jolitos Skėrytės trijų dalių paveikslas. Jame išlaikyta “Lexus” spalvinė gama, pavaizduotos šešios išraiškingos automobilio detalės.

“Toyota” ekspozicijos erdvėje vyrauja švelnios, išlenktos “Toyota” ženklo linijos, čia daug baltos spalvos.

Naujojo “Autotojos” centro plotas - 3000 kvadratinių metrų, iš kurių 800 skirta automobilių ekspozicijų salėms, 1200 - automobilių servisui, 1000 - administracijai.  

Tapo vieninteliu “Lexus” atstovu Lietuvoje  

Anksčiau Lietuvoje “Lexus” automobiliais prekiavo trys įmonės. Dabar UAB “Autotoja” tapo oficialiu ir vieninteliu “Lexus” atstovu šalyje. Kad atitiktų japonų kompanijos atstovų reikalavimus, “Autotoja” specialiai parengė 6 aukštos kvalifikacijos mechanikus bei įrengė modernų “Toyota” ir “Lexus” automobilių prekybos ir aptarnavimo centrą.

“Naujo automobilių centro statyba - apgalvotas žingsnis numatant bendrovės veiklos plėtrą. Mūsų nuomone, Lietuvos automobilių rinka augs. Spėjame, kad esant stipriai konkurencijai išliks tik tos bendrovės, kurios investuos lėšas ir jėgas į klientų aptarnavimo kokybę. Pirmojo prabangaus “Lexus” salono atidarymas Kaune šiandien yra svarbus įvykis Lietuvos automobilių rinkos istorijoje”, - sakė UAB “Autotoja” valdybos pirmininkas Tomas Skėrys.

“Šis naujas pastatas atitinka visus “Toyota Motor Corporation” keliamus reikalavimus ir yra vienas geriausių automobilių prekybos ir aptarnavimo centrų Baltijos šalyse”, - tvirtino “Toyota Baltic” AS generalinis direktorius Jouko Matinen.

Planuojama, kad naujasis salonas atsipirks per 7 metus. Įmonės apyvarta sparčiai auga: 2002 metais ji buvo 11,9 mln. litų be pridėtinės vertės mokesčio (PVM), o pernai siekė 17,9 mln. litų be PVM. Įmonės pardavimai per metus išaugo 50,4 proc.  

Ambicingi planai  

Per du pirmuosius 2003 metų mėnesius buvo parduotas 31 automobilis, o šiemet - 46 automobiliai. Praėjusiais metais pardavusi 230 “Toyota” automobilių, UAB “Autotoja” užima beveik ketvirtadalį parduodamų automobilių rinkos Kauno regione. Šis skaičius taip pat sudaro trečdalį visų per metus parduodamų “Toyota” automobilių Lietuvoje.

“Šiuolaikiškas automobilių centras turėtų dar labiau traukti klientus ir toliau didinti apyvartą. Šiais metais planuojame padidinti pardavimus 20 proc. ir parduoti 280 “Toyota” bei “Lexus” automobilių. Be to, sieksime tapti geriausiai aptarnaujančia įmone tarp “Toyota” ir “Lexus” atstovų Baltijos šalyse”, - neslepia UAB “Autotoja” valdybos pirmininkas Tomas Skėrys.

Automobilių savininkai, atvykę į “Autotoją”, galės pasinaudoti bet kuria jiems reikalinga automobilių remonto paslauga: automobilių kėbulų atnaujinimu ir dažymu, elektronine diagnostika, remontu, automobilių išorės ir salono valymu, įvairiausių modelių automobilių komplektavimo darbais. Klientams, kurie turi labai mažai laiko, įrengtas ir skubus servisas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų