Populiarumas
“Tele 2” paslaugomis naudojasi daugiau nei trečdalis mobiliojo ryšio vartotojų
Per pastaruosius dvejus metus mobiliojo ryšio bendrovės “Tele 2” paslaugomis Lietuvoje besinaudojančių gyventojų padaugėjo daugiau nei du kartus. Rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanijos “Baltijos tyrimai” atlikta apklausa parodė, jog ketvirtus metus veikiantis operatorius “Tele 2” yra sparčiausiai auganti telekomunikacijų bendrovė Lietuvoje. Šiuo metu “Tele 2” turi jau 34 proc. rinkos, “Omnitel” – 46 proc., o “Bitė” – 20 proc.
Apklausa vyko šių metų sausio 15 - 24 dienomis, 101 Lietuvos vietovėje, joje dalyvavo 1015 gyventojų nuo 15 iki 74 metų.
“Mūsų svarbiausias tikslas – kad klientai būtų patenkinti. Iš tyrimo matome, kad einame teisinga kryptimi. Labai sparčiai auga patenkintų mūsų paslaugomis klientų skaičius. Tai nuoseklios, paprastos kainodaros ir paslaugų bei kokybės gerinimo strategijos vaisius. Manome, kad ateityje “Tele 2” klientų skaičius augs dar sparčiau”, sakė “Tele 2” generalinis direktorius Petras Masiulis.
Šiemet sausį 88 proc. apklaustųjų atsakė, jog yra patenkinti “Tele 2” paslaugomis, o 2002 metų sausį jų buvo 64 proc. Respondentų paklausus, jei reikėtų iš naujo rinktis mobiliojo ryšio operatorių, net 71 proc. “Tele 2” klientų atsakė, jog vėl rinktųsi “Tele 2” paslaugas. Panašūs skaičiai yra ir kitų operatorių, kurie savo veiklą Lietuvoje vysto daugiau nei 10 metų.
Pasak P. Masiulio, “Tele 2” per ypač trumpą laiką įsiveržė tarp lyderių Lietuvos rinkoje. “Ryšio teritorija bei kokybė jau pasiekė tokį patį lygį, kaip rinkos senbuvių, o visa tai tik per ne visus ketverius metus. Stipriai dirbome plėsdami prekybos tinklą ir paslaugų pasiūlą. Gerinome ir toliau gerinsime klientų aptarnavimą. Visa tai mūsų klientai mato ir teigiamai vertina”, – sako bendrovės vadovas.
“Tele 2” nuolat taiko mažiausios kainos politiką savo paslaugoms Lietuvoje. Apklausos rezultatai įrodo, jog Lietuvos vartotojai tai aiškiai supranta ir vertina. 81 proc. “Tele 2” vartotojų atsakė, jog šio operatoriaus paslaugos yra pigiausios, taip pat 53 proc. “Bitės” ir 47 proc. “Omnitel” vartotojų mano, kad pigiausių paslaugų teikėja yra “Tele 2” bendrovė.
“Mes labai džiaugiamės, jog “Tele 2” klientų lojalumas bei pasitenkinimas operatoriumi nuolat auga. Toliau tesėsime pažadus mūsų klientams teikti pigiausias ir reikalingiausias ryšio paslaugas Lietuvoje”, – sako Pranas Kuisys “Tele 2” komercijos direktorius.
Tarp apklausos dalyvių, kurie neturi mobiliojo ryšio telefono, tačiau ketinantys jį įsigyti per 12 mėnesių, 30 proc. pirmenybę atiduotų “Tele 2”, 22 proc. “Omnitel”, 17 proc. “Bitei”, o likusieji neapsisprendė. Net 84 proc. respondentų pasirinktų “Tele 2” dėl mažų kainų.
“Tele 2” jau pirmauja išankstinio apmokėjimo mobiliojo ryšio paslaugų segmente. Palyginti su panašiomis konkurentų paslaugomis, “Pildyk” paslauga užima 45 proc. Lietuvos išankstinio apmokėjimo mobiliojo ryšio rinkos, konkurentų “Extra” paslaugos – 30 proc., “Labas” – 19 proc. ir “Labas Eko” – 6 proc.
“Sėkmę, teikiant pigiausias ryšio paslaugas fiziniams asmenims, “Tele 2” taip pat perkelia ir į verslo klientų segmentą. “Tele 2” pasiekė užsibrėžtą planą – užimti 10 procentų verslo rinkos. Anot Lietuvos verslo vadovų apklausos, šiuo metu mūsų paslaugomis naudojasi apie 11 proc. verslo klientų. Manome, jog šis skaičius per ateinančius metus dar labiau išaugs”, - sakė Petras Masiulis.
Užs. nr. 48421
Naujausi komentarai