Trūko elektroninės prekybos atstovų kantrybė | KaunoDiena.lt

TRŪKO ELEKTRONINĖS PREKYBOS ATSTOVŲ KANTRYBĖ

Lapkričio pabaigoje tarp el. parduotuvių ir komercinių bankų dėl per didelių el. apmokėjimo paslaugų įkainių įsiplieskęs ginčas įgauna pagreitį. Nors įmonės su bankais žadėjo derėtis iki sausio pabaigos, nematydamos apčiuopiamų rezultatų, jos veikti nutarė nieko nelaukusios. Lietuvos bankas padėtį tirti žada kelis mėnesius.

Devynios Lietuvos elektroninės komercijos įmonės pateikė skundą Lietuvos bankui dėl komercinių bankų taikomų įkainių už elektroninės bankininkystės paslaugas.

Centrinio banko prašoma pradėti tyrimą dėl šių paslaugų komisinių mokesčių pagrįstumo ir teisingumo, pranešė viena iš skundą pasirašiusių elektroninių parduotuvių imk.lt.

„Visą mėnesį elektroninių parduotuvių atstovai mėgino derėtis su bankais dėl galimybės koreguoti įkainius, tačiau sulaukėme nebent “kosmetinių„ pasiūlymų - apie 0,2 proc. mažesnių komisinių ar keliais litais sumažintų mokesčio lubų“, - pranešime spaudai teigė elektroninę parduotuvę valdančios bendrovės „imk.lt“ direktorius Jurgis Gylys.

Pasak jo, tokios sąlygos elektroninės bankininkystės įskiepių („Bank link”) paslaugas Lietuvoje vis tiek paliktų brangesnes nei Latvijoje, Estijoje ar kitose Europos Sąjungos valstybėse. J.Gylio nuomone, bankų Lietuvoje renkami komisiniai mokesčiai neatitinka “Bank link" paslaugos savikainos.

Be imk.lt, skundą centriniam bankui pasirašė bilietų platintojos bendrovės „Nacionalinis bilietų platintojas“ ir „Tiketa”, interneto parduotuves valdančios įmonės “Pirk LT„, “Open 24„, “Skaitmeninis pasaulis„, “Imtus„, “Desmita Solutions„. Prie skundo inicijavimo prisidėjo ir elektroninių mokėjimų bendrovė “EVP International".

Lietuvos bankas prekybininkų skundą tirti žada net iki pavasario. „Šioje paslaugos rinkoje iš tiesų matome abejonių galinčių kelti aspektų, todėl padėtį jau tiriame. Įvertinę darbų apimtį ir būtinybę atlikti objektyvią, išsamią ir visapusę analizę, manome, kad darbai gali užtrukti iki balandžio, tuomet ir planuojame pateikti vertinimus bei išvadas“, -- teigė Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

jonas

Ka jau cia ir bepridesi... graudu... O vien jau buves pavyzdys, kai verslininkas pinigines operacijas atlikineja per estijos banka, nes ten komisinis uz viska tekainavo 20-30lt, o LT bankai butu nuplese uz ta pati apie 400lt. Tai nera ir ko stebetis banku savivaliavimu LT, nes vyriausybe soka pgl ju duda!..

rj

taip tirdami dar nemazai pinigu prisiples

taip sau

Sandoriai vyksta virtualioje erdveje, bankai del to net pirsto nepajudina, jiems tai nekainuoja nei 1sek. darbo laiko, taciau bankininkai, ypac svetimsaliai, labai myli pinigus. Kazin, kas gresia nevirtualiame pasaulyje uz pinigu emima neatliekant jokiu realiu darbu? Lietuvos bankas is tikruju taip pat virtualus, neatliekantis jokio bankams specifinio darbo. Uzsiima tik stebejimais ir analize. Tiksliau uzsiima darbu del darbo. Jeigu Lietuvos banke dirbtu keli zmones ir padeti reiketu tirti kelis menesius, tai dar suprasciau. Siuo atveju tai visiskas neveiksnumas, demagogija ir pasityciojimas is visu Lietuvos verslininku. Ir ne tik is ju.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS