„Žmonės tikisi daug iš dirbtinio intelekto, bet laukia daugiau skaidrumo, aiškumo ir atsakomybės iš šios technologijos kūrėjų“, – komentuoja „KPMG Lietuvos“ technologijų konsultacijų skyriaus vadovas Jonas Kupinas.
Pasak tyrimo, 67 proc. respondentų teigiamai vertina DI, o 78 proc. tiki jo ateitimi. Tačiau 60 proc. respondentų teigia gavę netikslius rezultatus, 58 proc. – dezinformacijos, o 57 proc. nerimauja dėl žmonių įgūdžių nykimo.
Daugiau nei pusė respondentų naudoja dirbtinį intelektą darbe, o keturi iš penkių kaip pagrindines naudas įvardija laiko taupymą ir geresnį darbo našumą.
Technologija pasitikėti verta, bet būtina ir kontroliuoti.
„Dirbtinis intelektas jau šiandien padeda kurti vertę – ypač ten, kur svarbus greitis ir darbuotojai susiduria su pasikartojančiomis užduotimis“, – pažymi J. Kupinas.
Pasak rinkodaros automatizavimo bendrovės „Omnisend“ produkto direktoriaus Vytauto Jakščio, DI rezultatus reikia nuolat tikrinti, vertinti, dažnai rankiniu būdu, nes jų kokybė kasdien gali skirtis.
„Rinkoje net įrankių, skirtų kokybei suprasti, vis daugiau atsiranda. (...) Technologija pasitikėti verta, bet būtina ir kontroliuoti“, – sakė V. Jakštys.
Tyrime visame pasaulyje dalyvavo per 48 tūkst. žmonių iš 47 šalių ir kitų teritorijų.
(be temos)
(be temos)