Kauno butų ūkis – pastatų priežiūra besikeičiančiam Kaunui | KaunoDiena.lt

KAUNO BUTŲ ŪKIS – PASTATŲ PRIEŽIŪRA BESIKEIČIANČIAM KAUNUI

  • 3

Būsto priežiūra – sudėtingas ir atsakingas procesas, todėl labai svarbu pasirinkti patikimą ir turinčią profesionalius darbuotojus įmonę. Svarbu ir paslaugų kainos. Kauno butų ūkį renkasi vis daugiau daugiabučių gyventojų dėl puikiai suderintos darbų kokybės bei jų kainos santykio ir sklandžios komunikacijos.

Keisti (ir sutaupyti) niekada ne vėlu

Gyventojams pasirinkus paslaugų teikėją dar nereiškia, kad įmonė turės ilgalaikių klientų. „Šį ryšį reikia nuolat puoselėti, nes įstatymai leidžia keisti būsto administratorių kaip ir kitų paslaugų teikėjus, – kalbėjo Kauno butų ūkio generalinis direktorius Marijus Zaborskas. – Mūsų įkainiai vieni mažiausių Kauno mieste – pasidomėkite, kiek mokate už būsto administravimą, ir įsitikinsite.“

Paprastai būsto administravimo kadencija trunka penkerius metus. Likus šešiems mėnesiams iki administravimo pabaigos, ne mažiau kaip 1/5 daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų savivaldybės administracijai pateikia raštišką laisvos formos prašymą dėl administratoriaus paskyrimo. Taigi žmonės gali pasirinkti tą pačią arba kitą bendrovę.

Pasirinkti daugiabučio namo administratorių gyventojai gali ir anksčiau. Tam reikia surinkti ne mažiau kaip 1/4 daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų parašų bei pateikti raštišką prašymą savivaldybės administracijai organizuoti administratoriaus pakeitimą. Prašymuose turi būti nurodyta prašymą teikiančių daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų vardai, pavardės, parašai, kontaktinis telefono numeris.

Prašymai pateikiami savivaldybės administracijos Būsto modernizavimo, administravimo ir energetikos skyriui, Laisvės al. 94A. Dėl išsamesnės informacijos kreiptis tel. (8 37) 425 383, 425 013.

Džiaugiasi plėtra

„Kauno butų ūkis šiandien – moderni bendrovė, kuri puikiai konkuruoja su būsto administravimo rinkos lyderiais Kauno mieste. Mūsų investicijos į įmonės darbuotojus, informacines technologijas, profesionalias darbo priemones, atsinaujinantį automobilių parką  leidžia pasiūlyti klientams konkurencingas paslaugų kainas“, – akcentavo bendrovės vadovas M. Zaborskas.

Kauno butų ūkis sėkmingai įvykdė 36 daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektus, dėl to gyventojai džiaugiasi šiltesniais namais, atnaujintais vamzdynais ir tvarkinga namų aplinka. Įgyvendinus daugiabučių namų atnaujinimą taip pat išauga būsto rinkos kaina. Kauno butų ūkis padeda gyventojams vykdyti ir daugiabučių namų vidaus šildymo ir karšto vandens sistemų modernizavimo (taip pat įrenginiams, skirtiems karštam vandeniui ruošti iš atsinaujinančių energijos išteklių, diegti) projektus, dar kitaip vadinamus mažąja renovacija.

Kauno butų ūkis nuosekliai siekia būsto administravimo rinkos lyderystės. Kas lemia, kad daugėja namų, kurių gyventojai renkasi būtent šią bendrovę? Kaip aiškino M. Zaborskas, didelis įmonės pranašumas – įvairių sričių patyrusių darbuotojų komanda. „Pagrindinius namo ūkio priežiūros darbus atliekame patys, nesamdome subrangovų, todėl reaguojame daug operatyviau ir darbus atliekame taupiau“, – teigė vadovas. Be to, darbuotojai gerai žino administruojamus įmonės objektus, todėl užtikrinamas įvairių darbų tęstinumas, jų specifikos supratimas.

„Pirmieji ėmėme taikyti naują komunikacijos su gyventojais modelį, dėl to gyventojai aptarnaujami efektyviau ir greičiau atliekami reikalingi darbai. Žmonėms juk svarbu greitai ir operatyviai sulaukti atsakymo bei veiksmų, kai kyla kokių nors rūpesčių, atsiranda gedimų ir kt. O to šioje rinkoje visada gausu“, – sakė M. Zaborskas.

Daugiabučių priežiūros rinkoje įprasta, kad administruojanti įmonė parenka konkrečiam namui vadybininką. Jam tenka gilintis į įvairiausias ūkio sritis: užtikrinti sklandų vamzdynų, elektros instaliacijos funkcionavimą, pasirūpinti stogo, fasado būkle. Sprendžiami ir bendrieji kiemo bei laiptinių reikalai, įvairūs klausimai dėl renovacijos ar kurios nors dalies namo remonto. Taigi tai labai skirtingos sritys, turinčios savą specifiką.

„Kaunas keičiasi, keičiasi ir mūsų bendrovės klientų aptarnavimas. Dėl to sugrupavome svarbiausias namo priežiūros sritis į keturias dalis, kad žmonės galėtų iškart kreiptis tiesiai į atitinkamas problemas sprendžiančius savo srities profesionalus. Stengiamės, kad mūsų komandos žmonės kvalifikuotai ir laiku padėtų klientams, o gyventojai savo namuose jaustųsi komfortiškai, kad nuotaikos nedrumstų gedimai ir dėl to kylantys buitiniai nepatogumai“, – tvirtino M. Zaborskas.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

Prisiskammbinti

telefonu, ar kitokiu būdu pabendrauti su namo administratoriumi yra neįmanoma. Atsitvėrę aklina siena, kad nereiktų jokių klausimų spręsti, ar padėtį paaiškinti. Kituose miestuose analogiškos įstaigos laiptinėse yra pakabinusios informaciją su administratorių ir kitų gyventojams reikalingų darbuotojų tiesioginiais telefonais. Deja, Kaune jie, atsitvėrę, ilsisi ramybėje.

Na

ir gražiai čiulba M. Zaborskas. Viskas daroma tik žmogaus labui, jo gėrovei. Nejuokink. O jau vadybininkai -administratoriai visai niekam tikę- nulis. Jokių problemų nesprendžia. Nereikia lia lia.

as

nesatatykit namu su stiklinem sienom ypac ten kur daug medziu ar prie misku. daug pauksciu zusta trenkdamiesi i stiklus. kas duoda tokius sutikimus statymams neturi smegenu?

SUSIJUSIOS NAUJIENOS