Klientą keikęs „Ermitažo“ darbuotojas nušalintas, o apie jį stumdžiusią vadovę – tyla | KaunoDiena.lt

KLIENTĄ KEIKĘS „ERMITAŽO“ DARBUOTOJAS NUŠALINTAS, O APIE JĮ STUMDŽIUSIĄ VADOVĘ – TYLA

Savaitgalio incidentas Pramonės prospekte esančioje statybinių prekių parduotuvėje „Ermitažas“ sukėlė tikrą diskusijų audrą. Šiandien paaiškėjo, kad, kaip teigia į nemalonią situaciją pakliuvusi pirkėja, keiksmais ir grasinimais plūdęsis darbuotojas laikinai nušalintas nuo darbo, tačiau labai miglotai kalbama apie kitą personalo darbuotoją – pastaroji vaizdo įraše stumtelėjimais veja įsiaudrinusį vyrą šalin.

Kaip jau rašėme, savo nemalonius patyrimus „Ermitaže“ portalui papasakojo čia apsilankiusi kaunietė Lauryna R. (vardas redakcijai žinomas). Moteris negalėjo patikėti tuo, ką išvydo ir išgirdo.

Kaunietė pasakojo, kad su draugu į šią parduotuvę užsuko sekmadienio popietę. „Priėjome prie konsultanto paprašyti pagalbos, o jis mums atsakė: „Savitarna“. Sekundę sustingome, nes galvojome, kad to negali būti“, – Lauryna R. pasakojo, kad prie darbuotojo priėjo dar kartą pasitikslinti, ar gerai suprato, tačiau atsakymas buvo toks pats.

Sutrikę pirkėjai, kurie čia ieškojo detalės automobiliui, nuėjo prie kasų išsiaiškinti dėl nemalonaus incidento. Kaip pasakoja pašnekovė, buvo pasiūlyta išsikviesti parduotuvės vadovę. Su ja kartu parduotuvės lankytojai nuėjo prie konsultanto.

„Ir tada prasidėjo cirkai. Darbuotojas ne tik pradėjo stumdytis, bet ir įžeidinėjo, sakė, kad „užmuš“, „sudaužys“ ir t.t. Jis mano draugą kvietė eiti išsiaiškinti santykių į lauką ir dar jį stumtelėjo“, – pasakojo moteris, kuri dalį incidento ir nufilmavo.

Anot kaunietės, vaizdo įraše matoma, kaip įsikarščiavusį konsultantą ramina parduotuvės vadovė.

Tą patį vakarą portalas susisiekė su „Ermitažo“ atstove Laima Skiriene, kuri teigė, kad pirmadienį bus peržiūrėtas visas incidento vaizdo įrašas, surinkti pasiaiškinimai tiek iš darbuotojo, tiek iš tuomet dirbusio personalo, kad susidarytų bendras šios nemalonios situacijos vaizdas.

„Faktas, kad čia buvo neeilinė situacija. Klientų labai atsiprašome dėl šio nekokybiško ir nemandagaus aptarnavimo. Visiems darbuotojams priminsime, kokie yra klientų aptarnavimo standartai, kad panašių situacijų nepasikartotų“, – sekmadienį teigė parduotuvės atstovė.

Antradienį po pietų dar kartą susisiekėme su L.Skiriene, kurios teigimu, įmonėje šiuo metu vyksta vidinis tyrimas. Dėl šios priežasties „Ermitažo“ atstovė negalėjo komentuoti, kai buvo paprašyta plačiau paaiškinti tądien įvykusią situaciją.

Darbuotojas ne tik pradėjo stumdytis, bet ir įžeidinėjo, sakė, kad „užmuš“, „sudaužys“ ir t.t.

„Darbuotojas šiuo metu yra laikinai nušalintas nuo pareigų. Kol vyksta tyrimas, jis nedirba. Ir įmonė, ir pats darbuotojas apgailestauja ir dar kartą atsiprašo mūsų pirkėjų“, – teigė L.Skirienė.

Pabandžius išsiaiškinti, kaip vertinami kitos „Ermitažo“ darbuotojos, kuri, kaip matoma įraše, stumtelėjimais veja besiplūstantį darbuotoją į šalį, veiksmai, jokio konkretaus atsakymo nesulaukta.

„Reiktų dar kartą peržiūrėti tą įrašą, nes pati šioje situacijoje nedalyvavau ir negaliu komentuoti“, – antradienio popietę tegalėjo pasakyti parduotuvės atstovė dar kartą pabrėždama, kad apie įvykį sužinojo tik iš žiniasklaidos.

Rašyti komentarą
Komentarai (83)

saki

bet tai užknisa, kai puse debilu atėjausiu i parduotuve nesugeba pakalt galvos ir perskaityti kur koks skyrius ir vaidna aukas ... + ermitažo vadovybė elgesi su darbuotojais kaip su vergais, tai ko jus norit .... nieks nenori dirbt už kitus už dyka ...

Uuu

prie straipsnio yra toks liudininkės komentaras: "Tą dieną buvau netoliese, nes dirbu šalia esančiame skyriuje. Neginsiu savo kolegos todėl, kad kartu dirbame, ginsiu todėl, kad šiuo atveju ne jis išprovokavo klientą, o klientas pats vierchu pavaidinti norėjo. Tuo metu, kai pirkėjai atėjo pas jį, jis aptarnavo kitą klientą ir buvo užsiėmęs. Konsultanto prie auto prekių nėra - taip, ten yra ''savitarnos'' skyrius, kur nė vienam konsultantui realiai nepriklauso jis. Pirkėjas pats pirmas pradėjo įžeidinėti konsultantą prie direktorės pavaduotojos, kuri matoma šiame vaizdo įraše. Darbuotojas buvo pakankamai pakantūs iki tam tikros ribos. Jei patys šie pirkėjai būtų adekvatesni ir nesielgtų su konsultantais kaip su šiukšle, šios situacijos būtų išvengta. Nes po šio įvykio, nuėjo prie kito konsultanto irgi su savo pričiudais, ir išsiaiškinta buvo, kad jo norimos auto detalės išvis yra Raudondvario ermitaže esančioje auto prekių parduotuvėje.

Pirkejau, atejas I parduotuve mastyk su galva.

Pirkejams konsultantas nurode kur kreiptis , norint surasti jiems reikiamas prekes. Taciau gerbiamiems pirkejams nedasuto , net is treciojo karto. Todel konsultantas kvailys. Nes per sunku pirkejui paciam pasiimti preke. Reikia atsivesti vadove kad paknistu prota darbuotojui, kuris turi darbu iki kaklo taciau nepadave is lentynos mazvaikiams klientams prekes. Negana to, isiutinus dar reikia ir nufilmuoti, kad butu linksmiau, ir zmogus prarastu darba. Pirkejau, ateik I prekybos centra su galva, tada nereikes 10kartu konsultanto klausti to paties, ir is lygiai tiek kartu nesuprasti kas yra tau sakoma..
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS