Nauji troleibusai į Kauno gatves išriedės vėliau nei buvo planuota | KaunoDiena.lt

NAUJI TROLEIBUSAI Į KAUNO GATVES IŠRIEDĖS VĖLIAU NEI BUVO PLANUOTA

Trys nauji „Kauno autobusų“ bendrovę rugpjūtį pasiekę nauji „Solaris“ troleibusai kol kas tik rengiami didžiajam darbymečiui ir keleivių nepradeda vežioti.

„Reikia sutvarkyti kasos aparatus, bilietų sistemas, visapusiškai tinkamai parengti eksploatavimui šiuos troleibusus. Jie turi būti testuojami ir integruojami į mūsų viešojo transporto sistemą, todėl į maršrutus pirmi nauji troleibusai išvažiuos ne vasaros pabaigoje, kaip tikėjomės, bet kiek vėliau – rugsėjo pradžioje“, – antradienį Eltai paaiškino „Kauno autobusų“ bendrovės generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

Pasak šios bendrovės steigėjos – Kauno miesto savivaldybės – pranešimo, pradėjus didžiausią per visus nepriklausomybės metus miesto viešojo transporto atnaujinimą, iki metų pabaigos Kauną pasieks 85 naujieji Lenkijoje, Gdynėje, pagaminti troleibusai. Jie pakeis dabar „Kauno autobusų“ eksploatuojamas visas senąsias „Škodas“.

Komfortiški, modernūs, aukščiausios kokybės žemagrindžiai troleibusai (kiekvienas talpina iki 85 keleivių, sėdimų vietų – 33) atitiks aukščiausius kokybės standartus. Jie pasižymi efektyviu salono kondicionavimu ir šildymu, ergonomiška vairuotojo darbo vieta. Keleiviams važiuoti jais saugiau. Žmonės bus apsaugoti nuo prispaudimo, – uždarant duris, tarp jų atsiradus kliūčiai, jos automatiškai atsidarys.

Į maršrutus pirmi nauji troleibusai išvažiuos ne vasaros pabaigoje, kaip tikėjomės, bet kiek vėliau – rugsėjo pradžioje.

Keleivių patogumui naujuose troleibusuose bus įrengtos USB jungtys, saugumą užtikrins dvi vidaus ir viena lauko kameros, o pageidaujantys keliauti su dviračiu jį galės pasistatyti specialiai tam skirtose vietose. Šiuolaikišką informacijos perdavimą įvairiais formatais garantuos du aukštos kokybės multimedijos ekranai, o geresnį salono apšvietimą keleiviams užtikrins naujoviška LED apšvietimo sistema.

Vairuotojai naujose transporto priemonėse dirbs visiškai uždarose, kondicionavimo sistemą turinčiose kabinose, o jų patogumui troleibusų ratuose sumontuota slėgio ir temperatūros stebėsenos sistema leis nuolat sekti ratų techninę būklę, taip juos apsaugojant ne tik nuo gaisro, bet ir eismo įvykių. Vairuotojų pasirengimą kelionės pradžiai bei jos metu tikrins alkoblokai.

Iki metų pabaigos į miesto gatves išriedėsiantys 85 naujieji troleibusai Kaunui atsieis 29,4 mln. eurų. Miestui pavyko šiam pirkimui pritraukti 7,9 mln. eurų iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Bendrovės „Kauno autobusai“ skelbtą konkursą laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi Lenkijos bendrovė „Solaris Bus& Coach S.A“. Kartu su naujomis transporto priemonėmis miestas atnaujins ir kontaktinį tinklą, kuris leis troleibusams per sankryžas važiuoti gerokai greičiau, o tai reiškia, ir keleiviai greičiau pasieks savo kelionės tikslą.

Netolimoje ateityje, Kauno mero Visvaldo Matijošaičio patikinimu, Kaunas turės patį moderniausią viešojo transporto parką visoje Lietuvoje.

GALERIJA

  • Nauji troleibusai į Kauno gatves išriedės vėliau nei buvo planuota
  • Nauji troleibusai į Kauno gatves išriedės vėliau nei buvo planuota
  • Nauji troleibusai į Kauno gatves išriedės vėliau nei buvo planuota
  • Nauji troleibusai į Kauno gatves išriedės vėliau nei buvo planuota
  • Nauji troleibusai į Kauno gatves išriedės vėliau nei buvo planuota
Kauno miesto savivaldybės nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (29)

Egidijus

Matyt nevaziuojancius troleibusu gavo, kad per puse menesio nesugebejo paruost eksploatacijai.

Kaunietis

Kam jų naujų reikia,pustuščiai važiuoja ir nuostolingai,nes kaina pravažiavimo labai didelė.

As

Neturi babkiu del to neatiduoda sleiku.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS