Pakaunėje planuojama „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcija | KaunoDiena.lt

PAKAUNĖJE PLANUOJAMA „VIA BALTICA“ RUOŽO REKONSTRUKCIJA

  • 1

Susisiekimo ministerija pranešė: Kauno rajone bus rekonstruojamas beveik 7 km ilgio magistralės „Via Baltica“ ruožas. Ministerijos siūlymu Vyriausybė jau patvirtino šios rekonstrukcijos specialųjį planą ir leido pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras.

Rengiantis šiai rekonstrukcijai, visuomenės poreikiams reikės išpirkti 100 žemės sklypų ar jų dalių. Žemės paėmimo procedūras numatoma pradėti artimiausiu metu.

„Kauno rajone tarp Garliavos ir Juragių esantis „Via Baltica” ruožas, nors ir yra keturių eismo juostų, šiuo metu gerokai atsilieka nuo automagistralėms keliamų reikalavimų“, – teigė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Rekonstrukcijos darbai numatomi magistraliniame kelyje A5 nuo šio kelio sankryžos su keliu Kaunas–Prienai–Alytus ties Garliava iki netoli Juragių esančios Kauno rajono ribos. Čia yra devyniolika sankryžų ir nuovažų, didžiausias leistinas greitis 90 km/val., o dėl esamo apsisukimo kairėje kelio pusėje greitis kai kur ribojamas iki 70 km/val. Apsisukantys automobiliai kelia pavojų eismo saugai, ilgėja kelionės laikas.

Po rekonstrukcijos šiame ruože neliks vieno lygio sankryžų, vietoj apsisukimo kelyje bus įrengta dviejų lygių sankryža (viadukas), vietinio transporto reikmėms bus nutiestas dviejų juostų jungiamasis kelias, kuris užtikrins saugų tranzitinį ir vietinį eismą.

Be to, planuojama įrengti triukšmą slopinančias sienutes, nutiesti pėsčiųjų ir dviračių taką, kuris bus sklandžiai sujungtas su numatomu rekonstruoti krašto keliu Kaunas–Prienai–Alytus. Kelias bus geriau pritaikytas didėjantiems transporto srautams – šiuo metu juo per parą važiuoja daugiau kaip 20 tūkst. automobilių.

Minėto „Via Baltica“ ruožo rekonstrukciją numatoma baigti iki 2026 m. pabaigos. Ministro teigimu, atlikus darbus pagerės eismo sauga ir aplinkos kokybė, vietinis transportas iš magistralinio kelio bus nukreipiamas į jungiamąjį, o tai sudarys palankias sąlygas plėtoti šalia kelio jungties esančias teritorijas, pritraukti investicijų, sukurti papildomų darbo vietų.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

EXPERT

Faktas,kad Lietuvą valdo nupušėliai,kurie neturi jokios infratstruktūros strategijos,Kaip suprasti tokį faktą,kad valstybė pirma leidžia sklypus privatizuoti,po to ilgai ir brangiai išpirkinėja tuos sklypus~?Kol jie tas žemes išpirks,kol padarys projektus,nusamdys firmą. kuri statys, praeis 2-3 metai.Per tą laiką lenkai pastatys kokius 500 km autostradų.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS