Chaosas „Ignityje“: pasisakė milžiniškose eilėse laukę klientai | KaunoDiena.lt

CHAOSAS „IGNITYJE“: PASISAKĖ MILŽINIŠKOSE EILĖSE LAUKĘ KLIENTAI

  • 16

Pasirinkus elektros tiekėją per mėnesį reikia deklaruoti elektros rodmenis. Likus paskutinėms dienoms, „Ignitis“ skyrius užplūdo klientai. Įtempčiausia situacija kelias dienas Kaune, eilėje laukiantys senjorai net alpo. Žmonės sako, kad laukti tenka ir kelias valandas, praneša LNK.

Kauno skyriuje, esančiame Petrašiūnuose, žmonių buvo tiek, kad senjorai karštyje net alpo. Vaizdo įraše matyti, kaip bandoma padėti moteriai, laukusiai eilėje. 

Tokį vaizdo įrašą kauniečiai atsiuntė portalui kauno.diena.lt besiskųsdami dėl „Ignitis“ susidariusių milžiniškų eilių.

Vakar klientų dar buvo, bet situacija jau kiek geresnė – eilė į lauką nenutįsusi, tačiau išėję iš pastato klientai sako, kad palaukti teko.

„Ilgai laukėme, beveik dvi valandas“, – sakė viena moteris.

Pasak „Ignitis“ atstovės, eilės susidarė, nes klientai į skyrius sugūžėjo paskutinę minutę.

Ilgai laukėme, beveik dvi valandas.

„Labai atsiprašome savo klientų dėl to, kad tenka laukti eilėse kartais ilgiau negu valandą. Tokia situacija susidarė, nes yra mėnesio pabaiga, didžioji dalis gyventojų skuba deklaruoti skaitiklio rodmenų. Patogiausia ir paprasčiausia tą būtų padaryti savitarnoje“, – sakė „Ignitis“ ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė.

Nors dabar dauguma klausimų galima susitvarkyti internetu, tačiau į skyrius ateina senjorai.

„Mes, seni žmonės, nemokame žmoniškai, tai ir atvažiavau čia. O šiaip, tai kitą kartą galima telefonu, bet man neišėjo. Laukia visi va tokie senukai“, – teigė pensininkė.

„Nelabai naudojuosi internetu ir tiesiog gyva eilė geriau“, – sakė kita moteris.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Esą, tokiu atveju gali padėti aplinkiniai.

„Labai rekomenduojame ir prašome klientų kreiptis į savo vaikus, artimuosius, kaimynus, giminaičius, kurie padėtų deklaruoti skaitiklių rodmenis savitarnoje. Tai yra poros minučių reikalas“, – tvirtino L. Baganskienė.

Dar vienas būdas gauti paslaugą – paskambinti, tačiau ir čia tenka laukti. Vakar kurį laiką linijos neveikė

„Prisiskambinti neina, pralaukiau 50 minučių kol telefonu prisiskambinau“, – piktinosi moteris.

„Skambinau, neprisiskambinau, tai teko atvažiuoti. Sakė, kad visi operatoriai užimti“, – tvirtino vyras.

Skaitytojų nuotr.

„Laukiau, iš trečio karto skambinau ir po 25 minučių atsiliepė“, – teigė kitas vyras.

Pasak „Ignitis“, kantrybės gali prireikti, nes skambučių srautai neįprastai išaugę. Vien vakar sulaukta per 10 tūkst. skambučių.

„Šiuo metu laukimo laikas kol atsiliepsime yra maždaug 15 min. Įprastai pastarąjį mėnesį – iki 2 min. Kaip minėjau, mėnesio pabaiga, žmonės nori deklaruoti skaitiklių rodmenis, todėl išauga tas laukimo laikas. Dirbame visu pajėgumu“, – sakė L. Baganskienė.

Panašu, kad kito kelio nėra ir senjorams teks išmokti naudotis internetu.

„Taupant laiką ir sveikatą, negaištant eilėse raginame suaugusius žmones, turinčius tėvus, kurie nedrįsta naudotis savitarna, išmokykite, skirkite laiko dėl jų sveikatos“, – ragino „Ignitis“ atstovė.

Šis mėnuo yra pirmasis, kai dauguma gyventojų jau turi pasirinkę nepriklausomus elektros tiekėjus. „Ignitis“ klientai turi deklaruoti elektros rodmenis iki liepos 31 d.

GALERIJA

  • Chaosas „Ignityje“: pasisakė milžiniškose eilėse laukę klientai
  • Chaosas „Ignityje“: pasisakė milžiniškose eilėse laukę klientai
Skaitytojų nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (16)

Afera

Kažkokia nesąmonė. Valstybei priklausanti elektra ,o žmones verčia rinktis elektros tiekėjus ir taip pasipelnyti iš žmonių.

Taip atrodo

žadėtoji "gerovės" valstybė. Toliau bus tik geriau ir geriau.

Stebėtojas

Duoda 6 mėnesius pasirinkti tiekėją...neina niekas iki paskutinių dienų, o tada gvota rėkia?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS