SAVIVALDYBĖ PLAČIAU ATVERIA DURIS: VIS DAUGIAU PASLAUGŲ – KONTAKTINIU BŪDU
Kauno miesto savivaldybė vaduojasi iš pandemijos gniaužtų ir laisvina paslaugų prieinamumą. Miesto valdininkai vis daugiau paslaugų vėl pradeda teikti kontaktiniu būdu.
Grįžta iš namų
Karantino metu nemažai paslaugų gyventojams buvo teikiama tik nuotoliniu būdu. Dabar jau vėl galima susitikti su savivaldybės specialistais. Tiesa, priėmimo tvarka ne iki galo atlaisvinta, todėl aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai.
„Kauno miesto savivaldybė ir jos padaliniai, įskaitant seniūnijas, kontaktiniu būdu aptarnauja gyventojus ir teikia jiems konsultacijas nuo gegužės 31 d. Į fizinę vietą – Klientų aptarnavimo ir informavimo skyrių (Laisvės al. 94) ar seniūnijas – atvykti norintys gyventojai privalo laikytis griežtų higienos, srautų valdymo ir kitų reikalavimų“, – teigė Kauno miesto savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo ir informavimo skyriaus Asmenų aptarnavimo poskyrio vedėja Jolanta Tarasevičienė.
Tiesa, Kauno miesto taryba ir toliau posėdžiaus nuotoliniu būdu. Planuojama, kad politikai į savivaldybės Didžiąją salę sugrįš tik Vyriausybei visiškai atšaukus karantiną.
Kur registruotis?
Pasak savivaldybės atstovės, gyventojai, norintys gauti paslaugas kontaktiniu būdu, privalo iš anksto užsiregistruoti.
Kaip teigė J.Tarasevičienė, kauniečių patogumui buvo sukurta speciali registracijos platforma registracija.kaunas.lt.
„Joje registracija tikrai neprivaloma, bet tikimės, kad ji padės užtikrinti, kad nesiformuotų eilės, o aptarnavimo procesas būtų greitas ir sklandus. Kiekvienas miestietis joje gali nurodyti apsilankymo tikslą, pasirinkti jam priimtiną vizito datą ir laiką savo seniūnijoje ar savivaldybės padaliniuose“, – nurodė pašnekovė.
Per pandemiją kauniečiai atrado, kad didžiąją dalį savivaldybės paslaugų gali susitvarkyti internetu.
Žinoma, registracija į savivaldybės priimamąjį taip pat gali būti vykdoma įprastiniu būdu – telefonu: savivaldybės veiklos klausimais tel. (8 37) 207 294, civilinės metrikacijos klausimais tel.: 8 612 90 589; 8 671 43 921.
Keičiasi įpročiai
Savivaldybės specialistai atkreipė dėmesį, kad dalis kauniečių karantino metu įprato naudotis nuotolinėmis paslaugomis, todėl ši galimybė bus ir toliau palikta. Miestiečiai galės rinktis, kaip jiems patogiausia gauti teikiamas paslaugas.
„Pandemija šiek tiek pakeitė kauniečių įpročius. Jos metu gyventojai atrado, kad didžiąją dalį savivaldybės paslaugų gali susitvarkyti internetu. Taip užsakomų paslaugų kiekiai žymiai ūgtelėjo, tačiau suprantame, kad mūsų klientai priklauso įvairioms amžiaus grupėms, turi skirtingas sąlygas ir nevienodą kompiuterinio raštingumo lygį, todėl ir gyvai bus teikiamos visos paslaugos, kurios buvo siūlomos iki pandemijos pradžios“, – teigė J.Tarasevičienė.
Ji nurodė, kad vienas iš savivaldybės tikslų – kad kuo daugiau paslaugų būtų prieinama per epaslaugos.kaunas.lt. „Taip atsiranda daugiau lankstumo – dalis kauniečių gali paslaugas užsisakyti savarankiškai, o norintys pasikonsultuoti su specialistu – fizinėje klientų aptarnavimo vietoje“, – pridūrė Klientų aptarnavimo ir informavimo skyriaus atstovė.
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
-
BNS inf.1 komentarai
-
3 komentarai
-
ELTOS inf.0 komentarai
Rita
kaunietė Marija