A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems | KaunoDiena.lt

A. STULGINSKIO GATVĖJE – KAIP IŠŠŪKIŲ TRASOJE: PAVOJUS IR VAIRUOTOJAMS, IR PĖSTIESIEMS

Vilijampolėje, A. Stulginskio gatvėje, kauniečiai sako besijaučiantys taip lyg gyventų tarp miesto ir kaimo. Daugelį metų, pasak jų, valdžios dėmesio nesulaukianti gatvė – ne tik duobėta, vietomis siaura, bet ir ne visur joje įrengti šaligatviai. Praeiviams čia eiti esą itin sudėtinga, nes merkiant lietui ar sningant pravažiuojančios transporto priemonės juos kone išmaudo.

Kaip portalui pasakojo vietiniai gyventojai, A. Stulginskio gatvė, žvelgiant plika akimi, tarytum suskaidyta į dvi dalis – vienoje iš jų – ir asfaltas, ir šaligatviai, o štai kitoje – lyg kaime – asfaltas yra, o šaligatvių nematyti.

Išvardijo problemas

„Atkarpoje nuo Panerių iki Linkuvos gatvės asfalto plotis – 8 metrai, nuo Linkuvos iki Šilalės gatvės asfalto plotis – 7 metrai, o nuo Šilalės gatvės iki Goštautų gatvės asfaltas susiaurėja iki 5 metrų pločio, čia nėra ir šaligatvių. Po to A. Stulginskio gatvė vėl išplatėja“, – esamą situaciją apibūdino kaunietis Rimantas.

Vienintelė išeitis, bent šiek tiek  pagerinti esamą situaciją – praplatinti asfaltą atkarpoje nuo Šilalės gatvės iki Goštautų gatvės. Bet valdžia neišklauso gyventojų.

Gyventojų atliktų skaičiavimų duomenimis, kasdien per valandą pro minėtą 5 metrų pločio asfalto atkarpą pravažiuoja šimtai transporto priemonių. Tarp jų – ir sunkiasvorės. Automobiliams čia sunku prasilenkti tarpusavyje, tad vairuotojai dažnai rieda sprausdamiesi į šalikeles bei gilindami jose duobes. O susikaupus lietaus vandeniui, situacija dar labiau pašlyja – per duobes važiuodamos transporto priemonės taško vandenį iš jų ant praeivių.

Pasigenda tikslių paaiškinimų

„Žmonės „išmaudomi“ neišvengiamai, nes ypač sunkiasvorių transporto priemonių vairuotojai nuslysta nuo siauro asfalto į šalikelę ir aptaško praeivius. Kelis kartus kreipėmės į Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus atstovus. Tačiau jie nereaguoja. Nors maždaug prieš porą metų žadėjo A. Stulginskio gatvėje padaryti kelkraščius. Mano nuomone, vienintelė išeitis, bent šiek tiek  pagerinti esamą situaciją – praplatinti asfaltą atkarpoje nuo Šilalės gatvės iki Goštautų gatvės. Bet valdžia neišklauso gyventojų“, – skundėsi Rimantas.

„Kauno dienos“ skaitytojo nuotr.

Esą miesto savivaldybės atstovų atsakymai dėl esamos problemos A. Stulginskio gatvėje gyventojų netenkina, nes šie esą tik pasako, jog gatvė į numatytus tvarkymo planus neįtraukta, tačiau nepaaiškinama, kodėl.

„Būtų gerai, kad pasakytų tiesą: arba, kad gatvė nebus remontuojama išvis, arba kodėl ji neįtraukta į planus, ir kada bus įtraukta. Mums rūpi tikslios priežastys. Tiesa, kartais pasako ir įdomesnių dalykų: „Mes negalime imtis visos gatvės tvarkymo darbų, nes joje nėra įrengtos lietaus nuotėkų sistemos“. Daugelį gatvių tvarko, o šitos – ne. Juk per A. Stulginskio gatvę kryptimi nuo Varnių gatvės važiuoja dideli transporto priemonių srautai, kad pasiektų Raudondvario plentą“, – plūdosi gyventojas.

Situacija pablogėjo

Pasak Rimanto, į A. Stulginskio gatvę miesto savivaldybės atstovai buvo užsukę anksčiau su greideriu, tačiau esą situacija labiau pablogėjo nei tapo geresne, nes minėta technika tik pagilino duobes, kurias gyventojai buvo užtaisę savomis jėgomis.

„Po to atsidarę vartelius, lipome į balas. Tokių tvarkymų mums tikrai nereikia“, – emocijų negailėjo pašnekovas.

Žada imtis realių darbų

Portalo kauno.diena.lt žurnalistams susisiekus su Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėju Aloyzu Pakalniškiu, šis pažadėjo, jog artimiausiu metu situacija A. Stulginskio gatvėje bus įvertinta bei sutvarkytos avarinės duobės ir kelkraščiai.

„Kauno dienos“ skaitytojo nuotr.

Paklaustas, ar ketinama praplatinti minėtą vairuotojams ir pėstiesiems diskomfortą keliančią 5 metrų pločio gatvės atkarpą, jis teigė, kad šiemet minėtos atkarpos platinimas nėra numatytas. Tačiau kitais metais žadama pastarąjį klausimą pasiūlyti įtraukti į planus.

GALERIJA

  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
  • A. Stulginskio gatvėje – kaip iššūkių trasoje: pavojus ir vairuotojams, ir pėstiesiems
"Kauno dienos" skaitytojo nuotr.
Gairės: A. Stulginskio gatvė, duobės, siauras asfaltas, blogos būklės gatvė, skaitytojo naujiena
Rašyti komentarą
Komentarai (17)

lioniukas

Nori pusė rajono prisijungti o kas po nosim daros nemato negalima sakyt Kaunas tvarkos bet dar darbo reikia daug idėt ipatingai Viljampolej ir kituose senuose miesto rajonuose tik dirbk ir be rajono darbo užteks bet pinigų rajono nori taip ir sakytu tiesiai

Bertas

Gyvenu šalia. Stulginskio (buvusi Komjaunimo) gatvė niekada nebuvo tranzitinio eismo gatve iki tol, kai remontui buvo uždarytas Vileišio tiltas. Tada srautas iš Kėdainių g. ir Raudondvario pl. pasuko per Varnių tiltą, o jį pasiekdavo per Stulginskio g. ir Neries kr. Per tą laiką, kol tiltas buvo remontuojamas, susiformavo nauji vairuotojų įpročiai, ir remontui pasibaigus situacija negrįžo į buvusią prieš tai. Stulginskio g. atsirado niekada nematyti dalykai - eismo spūstys... Kadangi situacija yra sukurta dirbtinai, tai gal reikėtų priemonių, kurios ją panaikintų? Pvz., ar po remontų nevertėtų bent kurį laiką riboti eismą tranzitinėmis tapusiose gatvėse?

Papildymas tikrai bus, Kauno diena?

"Gavę platesnį komentarą dėl šios situacijos straipsnį papildysime" - tikėkimės sulaukti papildymo, nes be nuolatinio priminimo jau N metų stumdoma ta problema. Seniūnas nieko nedaro, savivaldybė ties savo pažadais varnelę uždeda ir pamiršta... A, greičio ribojimą iki 30 prieš porą metų padarė :D Tokiu greičiu važiuoja tik mokomieji, o visu juos lenkia per nesančius šaligatvius.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS