Reklamos produktų veikla užsiimančiai įmonei vos keli narystės mėnesiai jau atvedė ne vieną klientą | KaunoDiena.lt

REKLAMOS PRODUKTŲ VEIKLA UŽSIIMANČIAI ĮMONEI VOS KELI NARYSTĖS MĖNESIAI JAU ATVEDĖ NE VIENĄ KLIENTĄ

  • 0

Pagrindinė Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Kėdainių filialo narės VšĮ „ScarFa“ veikla yra reklamos produktai: nuotraukos, vizualų dizainas, video, pateikimas medija kanaluose, komunikacija socialinės medijos kanaluose ir socialinės medijos kanalų priežiūra, straipsniai, storytellingas.

Įmonė „ScarFa“ įkurta 2020 m. rugsėjo 30 dieną, tačiau pirmosios mintys apie komunikacijos sprendimus įmonės įkūrėjai atsirado dar 2019 m. po pirmosios 3 mėn. stažuotės Budapešte, Vengrijoje, kur įmonės įkūrėja Irina Eid tobulino fotografijos įgūdžius vienoje iš didžiausių viešųjų ryšių agentūrų UNIOMEDIA: „Mane begaliniai sužavėjo darbas iš vidaus, komunikacijos priemonės ir kaip jie kuria pridėtinę vertę įmonėms. Nuo tada tobulinausi ir plėčiau žinių bagažą apie įvairiausius medija kanalus, socialines medijas ir komunikaciją“, – apie verslo atsiradimo pradžią pasakojo Irina.

Paklausta kaip tapo rūmų nare, Irina sakė, kad pirmą kartą rūmų renginyje sudalyvavo dar 2020 m. rudenį ir jau tuomet Rūmų Kėdainių filialo direktorei minėjo, kad kai tik išsigrynins kaip dirbs ir ką veiks (juk įmonė skaičiavo savo pirmąsias dienas) – būtinai taps Rūmų nariu. Taip ir nutiko jau po metų. Šių metų rudenį Irina prisijungė prie rūmų bendruomenės: „Man labai patinka rūmų bendrystės modelis, labai svarbios ir naudingos konsultacijos, taip pat labai svarbu būti tarp tokių pat kūrybingų – nebijau to pažymėti – žmonių“. Irina sakė, kad versle viskas yra kūryba. Nuo įmonės idėjos, pozicionavimo iki pagrindinės veiklos.

Versle viskas yra kūryba. Nuo įmonės idėjos, pozicionavimo iki pagrindinės veiklos.

Bendradarbiavimas ir tikslinga komunikacija

Prie Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų bendruomenės Irina prisijungė vos prieš kelis mėnesius, tačiau jau bendradarbiauja net su keliais Kėdainių filialo nariais. Paklausta kaip prasidėjo bendradarbiavimas ir kokia yra tokio greito įsitraukimo paslaptis Irina atvira: „Vienas iš geriausių būdų susirasti naują klientą – susitikimas gyvai! Kai kuriuos narius jau žinojau iš anksčiau, dar iki narystės rūmuose, tai bendradarbiavimas prasidėjo jau anksčiau, nes dalyvavimas įvairiuose mokymuose, kur vyksta gyvi susitikimai duoda kokybiškesnius rezultatus nei nuotoliniai susitikimai ar skambučiai.“ Kitas labai svarbus momentas, pasak Irinos, yra asmeninė komunikacija per asmeninį profilį: „Tai yra labai galingas įrankis, kad ir kaip daugelis to bijotų, ar būtų neramu ką nors pradėti daryti kitaip. Kai turi savo įmonę, kuri yra viešas organas, tavo privati erdvė yra tik už tavo namų durų, o visa kita šiais laikais yra visų“, – apie viešumo galią ir būtinumą tai daryti tikslingai, teisingai ir organiškai kalbėjo Rūmų narė, – šiandien norėdami atrodyti profesionaliais, mes turime komunikuoti ir naudotis šiuo įrankiu, taip vartotojai labiau pasitikės ne tik jumis, kaip asmenybe, bet ir kaip įmonės atstovu, o tai yra tiesus kelias į naujų galimybių ir naujų klientų ratą. „Pagrindinė paslaptis – būti atviram šių dienų komunikavimo kanaluose, o ypač susitikimuose tarp bendraminčių. Dalintis savo įgyta patirtimi ir kurti pridėtinę vertę klientui“, – pasakojo Irina.

Narystės rūmuose nauda – pasitikėjimas

Irina sakė: „Vienas gali padaryti daug, bet tiek daug, kiek gali padaryti keli – tu neįstengsi.“ Būtent todėl buvimas narystėje sukuria pridėtinę vertę. Įmonės įkūrėja pasakojo, kad narystė duoda didesnį pasitikėjimą kita įmone, su kuria gali matyti bendradarbiavimo galimybes. Lygiai taip pat dėl narystės galima sulaukti kolegų, kitos įmonės pagalbos vienu ar kitu klausimu, o gal net gauti nuolaidą tau svarbiam produktui ar paslaugai.

Video turinys yra rytojus

Kalbėdama apie įmonių komunikaciją Irina stebėjosi, kaip Kėdainių regiono įmonės nevykdo arba chaotiškai vykdo komunikaciją. Kad eksperimentuoti ir ieškoti priėjimo prie kliento reikia – tai taisyklė. Bet galima tai daryti geriau ir gauti kokybiškesnius rodiklius. Aišku, pradžioje reikia tuos svarbius rodiklius įsivardinti ar tai yra kliento įsigyta prekė, pasiūlymas per konkretų kanalą prekiauti jų prekėmis, o gal sekėjų/gerbėjų didėjimas, ar kitas Jūsų pasirinktas rodiklis. „Aš matau papildomą galimybę per „YouTube“ kanalą kuriant laidų ciklą, ar taikant daugiau vizualinių sprendimų. Nuotraukos ir foto reportažai yra jau įprasta ir yra VAKAR. O video yra RYTOJ. Jeigu atsirastų narių norinčių žengti kartu į RYTOJ, maloniai kviečiu pabendrauti“, – bendradarbiauti kvietė Irina.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS