Didžiausia šalies stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintoja bendrovė "Stumbras" stiprina savo valdomų prekės ženklų pozicijas eksporto rinkose.
Per 2009 m. nuo viso šeimos "Stumbras vodka" degtinių pardavimo 18 proc. teko užsienio šalims (skaičiuojama litrais). Per tą patį 2008 m. laikotarpį pardavimas užsienio rinkose tesudarė 5 proc.
"Šiuo metu, kai stipraus alkoholio pramonę sukaustė sąstingis, svarbiausia išlaikyti savo vartotojus ir aktyviai plėstis užsienio rinkose. "Stumbras" nestovi vietoje, o aktyviai ieško išeičių iš ekonominės krizės. Viena prioritetinių įmonės strategijų – stiprinti savus prekės ženklus eksporto šalyse", – sakė "Stumbro" rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys.
Anot jo, būtent dėl to šiais ir praėjusiais metais atnaujinami visi pagrindiniai "Stumbro" prekės ženklai. Tikimasi, kad taip bus kur kas lengviau ir efektyviau konkuruoti su garsiausiais pasaulyje stipriaisiais gėrimais.
Degtinių šeimos "Stumbras vodka" atnaujinimas buvo baigtas 2009 m. lapkritį. Bendra investicijų suma siekė 340 tūkst. litų.
Įmonė investavo į efektyvesnę pilstymo, filtravimo ir etikečių klijavimo įrangą. Taip pat buvo atnaujintas degtinių etikečių dizainas ir kamšteliai, kurie nuo šiol turi specialius dozatorius, apsaugančius, kad produktas nebūtų kopijuojamas.
Daugiausia šeimos "Stumbras vodka" degtinės eksportuojamos į Lenkiją, Latviją ir Izraelį. Per praėjusių metų dvylika mėnesių vien į Lenkiją šeimos "Stumbras vodka" degtinių eksportas išaugo keturis kartus ir sudarė daugiau nei 300 tūkst. litrų.
Įtakingas lenkų prekybos žurnalas "Życie Handlowe" "Stumbro Šimtmečio" degtinę pripažino sėkmingiausiu 2009 m. gaminiu "Premium" produktų kategorijoje ir suteikė Metų hito titulą.
Degtinių šeima "Stumbras vodka" pradėta gaminti 2006 m. Šiuo metu šis prekės ženklas užima apie 8,7 proc. visos Lietuvos degtinės rinkos.
Naujausi komentarai