Valstybės valdomi "Lietuvos geležinkeliai" europinės vėžės "Rail Baltica" ruožo Kaunas–Šiauliai modernizavimo konkurso dalyvių pasiūlymų vertinimą nukėlė iki lapkričio pabaigos.
"Vokai turėjo būti atplėšti spalio 30 d., bet nukėlėme į lapkričio 29-ąją. Nukelta, nes tiesiog fiziškai nespėta įvertinti teikėjų pasiūlymų", – BNS sakė geležinkelių atstovas Vidmantas Gudas.
Spalio pradžioje "Lietuvos geležinkeliai" paskelbė rangos darbų konkursą antrųjų geležinkelio kelių statybos ruožuose Žeimiai–Lukšiai ir Gimbogala–Linkaičiai.
Preliminari darbų vertė kol kas neatskleidžiama.
Centriniame viešųjų pirkimų portale skelbiamose konkurso taisyklėse nurodyta, kad darbus konkursą laimėjusi bendrovė turės įvykdyti per dvejus metus.
Rugsėjo pabaigoje "Lietuvos geležinkeliai" nutraukė europinės geležinkelio vėžės "Rail Baltica" projekto konkursą dėl rangos darbų geležinkelio ruože Marijampolė–Kazlų Rūda. "Lietuvos geležinkelių" teigimu, konkurso dalyvių pasiūlytos kainos daugiau nei 50 proc. viršijo rinkos kainas.
Geležinkelio linija "Rail Baltica" yra viena iš strateginių Baltijos šalių transporto jungčių. Bendras jos ilgis Lietuvoje – 335 kilometrai; geležinkelis sujungtų Lenkiją, Baltijos šalis ir Suomiją. Numatoma bendra projekto vertė Lietuvoje – apie 1,9 mlrd. litų, o ruožo nuo Lenkijos sienos iki Kauno – apie 850 mln. litų.
Lietuvoje geležinkeliai yra rusiškos vėžės, kurios plotis – 1520 milimetrų. Europinė geležinkelio vėžė siauresnė – 1435 milimetrų.
Naujausi komentarai