Konkurencijos taryba nutarė nepradėti tyrimo dėl valstybės valdomo Lietuvos pašto konkurencijos su siuntų paslaugų bendrovėmis.
Pasiuntinių paslaugų teikėjų asociacija Lietuvos paštą kaltino nesąžininga konkurencija ir žala bendrovių "Greitasis kurjeris", "Vilpostus", "Bijusta" reputacijai, tačiau Konkurencijos taryba nutarė, kad asociacija nepateikė įrodymų, jog buvo pažeistas viešasis interesas, kaip skelbiama balandžio pabaigoje priimtose Konkurencijos tarybos išvadose.
Dėl žalos įmonėms atlyginimo Konkurencijos taryba nurodė galimybę kreiptis į teismą.
Asociacija Konkurencijos tarybai tikino, kad Lietuvos paštas per jį asociacijos įmonių siunčiamus laiškus grąžina jų klientams ir kartu siunčia pranešimus, kuriais skatina atsisakyti asociacijos narių paslaugų. Lietuvos paštas, anot asociacijos, klientus informuodavo, kad "Greitasis kurjeris", "Vilpostus" ir "Bijusta" "elgiasi neatsakingai ir nesąžiningai, pristatydami gyventojams siuntas", esą dažniausiai pasiuntinių paslaugų teikėjai siuntas tiesiog meta į gyventojų pašto dėžutes.
Lietuvos paštas tikino, kad klientams tik buvo nurodyta informacija apie jai žinomus siuntėjus, kurie paslaugas teikė nekokybiškai, tai, anot Lietuvos pašto, nebuvo lyginamoji reklama.
Konkurencijos taryba nutarė, kad iš asociacijos narių sulaukė įrodymų tik apie 10 nepristatytų siuntų (per mėnesį asociacijos nariai išsiunčia apie 200 tūkst. pašto siuntų), todėl nutarė, kad šiuo atveju pažeidimas negalėjo būti didelio masto, taigi negalėjo būti pažeistas ir viešasis interesas.
Naujausi komentarai