Lietuvos vartotojų pasitikėjimo rodiklis yra žemiausias pasaulyje, skelbiama naujausioje rinkos tyrimų bendrovės "Nielsen" apžvalgoje.
Vartotojų pasitikėjimo indeksas Lietuvoje antrą šių metų ketvirtį, palyginti su pirmu, padidėjo 6 punktais iki 52, tačiau išliko žemiausias pasaulyje, parodė paskelbta "Nielsen" apžvalga.
40 proc. tyrime dalyvavusių vartotojų Lietuvoje teigė, kad dabar blogas metas pirkti norimus daiktus, dar 42 proc. – kad ne pats geriausias.
"Nielsen Baltics" vadovas Artūras Urbonavičius pastebėjo, kad Baltijos šalys dvejus metus buvo apimtos gilios recesijos.
"Finansų institucijos prognozuoja lėtą atsigavimą 2010-ųjų pabaigoje", – apžvalgoje teigė A.Urbonavičius.
Apžvalgos duomenimis, vartotojai Baltijos šalyse, Japonijoje ir Pietų Korėjoje antrą ketvirtį buvo pesimistiškiausi – paskutines reitingo vietas užėmė Estija (61), Latvija (59), Pietų Korėja (56), Japonija (55) ir Lietuva.
Pasaulyje pasitikėjimo indeksas per ketvirtį pakilo vienu punktu iki 93 – daugiausia, anot tyrėjų, dėl kylančių Azijos rinkų. Tačiau finansų krizė Europoje skatino pesimistines nuotaikas.
"Kreditų krizė Europoje – didžiausia kliūtis pasaulinės ekonomikos kilimui", – apžvalgoje sakė "Nielsen" grupės ekonomistas Venkateshas Bala.
Optimistiškiausi vartotojai šiemet buvo Indijoje (129), Indonezijoje (119) ir Vietname (119).
Naujausi komentarai