Saugaus eismo komisija ignoravo aplinkosaugininkų prašymą uždrausti vairuotojams statyti savo automobilius Pilies gatvės teritorijoje, kuri atsivėrė, kai buvo nugriauta vadinamoji Berlyno siena.
Uostamiesčio savivaldybę pasiekė Klaipėdos regiono aplinkos apsaugos departamento vadovo Andriaus Kairio reikalavimas imtis priemonių, jog Pilies g. 4 esančioje teritorijoje nebūtų statomi automobiliai.
Esą aikštelė nėra tinkamai įrengta – netinkama jos danga, nėra nuotekų sistemos, todėl automobilių joje laikymas gali užteršti gamtą.
Klaipėdos savivaldybės aplinkos apsaugos specialistai Saugaus eismo komisijai pasiūlė reaguoti į tokį reikalavimą ir prie aikštelės pastatyti kelio ženklus, draudžiančius stovėti.
Tačiau komisijos nariai apie tai nenorėjo net girdėti. „Kažkokia nesąmonė uždrausti toje teritorijoje stovėti, kai senamiestyje ir taip trūksta vietų, kur pastatyti automobilį. Todėl tegul toje teritorijoje stato ir toliau, o kai įvyks kokia gamtai žalinga avarija, tada tegul ateina aplinkosaugininkai ir baudžia“, - teigė Klaipėdos mero pavaduotojas Vytautas Čepas.
Jam antrino ir kiti komisijos nariai – esą jei aplinkosaugininkai nepatenkinti, kad aikštelėje statomi automobiliai, tai tegul patys ir baudžia vairuotojus.
Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda pranešė, jog rengiamas teritorijos detalusis planas, kuriame bus numatyta, jog toje vietoje turi būti įrengta normali automobilių stovėjimo aikštelė.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis svarstė, kad jau dabar derėtų į aikštelę investuoti keliolika tūkstančių litų, kad aplinkosaugininkai nebeturėtų priekaištų.
„Ją sutvarkyti kainuos milijoną litų. Pasakau“, - tikslias investicijas greitai suskaičiavo L.Dūda.
Kai aikštelė bus tinkamai sutvarkyta, už automobilio stovėjimą joje teks mokėti.
Naujausi komentarai