Eismo sąlygas gerins ir ateityje | KaunoDiena.lt

EISMO SĄLYGAS GERINS IR ATEITYJE

Uostamiestyje tobulinamos eismo sąlygos, didinamas vairuotojų ir pėsčiųjų saugumas. Šiemet dešimtyje stotelių įrengtos įvažos. Ši priemonė sumažins spūstis – autobusui sustojus išleisti ir paimti keleivių, nebesusidarys transporto priemonių eilės.

Įrengė takus neįgaliesiems

Įgyvendinant projektą, atnaujintos ir įrengtos naujos stotelės Šiaurės prospekte, Pilies, Liepojos, Naujosios Uosto, Tilžės ir Minijos gatvėse.

Iš viso jų – dešimt: "Teatro", Luizės, "Miško", "Studentų", "Geležinkelio", S.Daukanto, Tilžės, Baltijos, "Bijūnų", "Vaistinės". Visos stotelės, išskyrus S.Daukanto ir "Teatro", suprojektuotos ir įkurdintos esamų stotelių vietose arba šalia jų.

Darbai, kurie truko šešis mėnesius, baigti lapkričio viduryje. Juos atliko konkursą laimėjusi įmonė "VVARFF". Stotelių kapitalinis remontas savivaldybei atsiėjo beveik 344 tūkst. eurų.

Minėtose vietose iš važiuojamosios kelio dalies buvo iškeltos, atnaujintos ir apsaugotos inžinerinės komunikacijos.

Stotelių įvažose paklota asfalto danga, nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takai. Pastarieji iškloti trinkelėmis. Taip pat įrengti neįgaliųjų vedimo takai, kurie padengti specialia danga, kelio ženklai, sumontuoti keleivių laukimo paviljonai.

Eismas mieste intensyvėja

Automobilių vairuotojai jau pastebėjo pokyčius tose vietose, kur atnaujintos stotelės. Jie džiaugiasi, kad nebereikia stovėti ir laukti, kol iš autobuso išlips ir į jį įlips keleiviai. Anksčiau kai kuriuose taškuose nusidriekdavo transporto eilės.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas Aleksandras Michailovas tvirtino, kad eismo intensyvumas mieste kasmet didėja.

"Automobilių daugėja, nors viešasis transportas dirba gerai, jo tinklas yra plečiamas. Kadangi transporto srautai intensyvėja, eismo sąlygos tampa vis sudėtingesnės. Tad imamės priemonių, siekdami padaryti jas kuo geresnes. Šios priežastys buvo pagrindinės, kodėl nuspręsta įrengti įvažas autobusų stotelėse", – tvirtino pavaduotojas.

A.Michailovas pabrėžė, kad dabar autobusai nestabdys eismo. Įvažiuos į savo "kišenę", o kitos mašinos riedės toliau. Keleiviams taip pat saugiau laukti autobuso toliau nuo važiuojamosios kelio dalies. Be to, nuo vėjo ir kritulių jie galės pasislėpti stoginėse.

Darbus žada tęsti

Pasak pavaduotojo, mieste dar liko vietų, kur trūksta įvažų. Kai kuriose iš jų tėra dvi eismo juostos, tad aplenkti sustojusio išleisti ir paimti keleivių autobuso neįmanoma.

Savivaldybė tęs stotelių atnaujinimo darbus. Kitais metais planuojama parengti techninę dokumentaciją dar 11 įvažų. Įrengimo darbus numatoma atlikti 2018–2019 m.

"Savivaldybė ir ateityje gerins miesto infrastruktūrą, skirs ypatingą dėmesį eismo dalyvių saugumui, todėl mieste daugės ir dviračių takų, ir kitų eismo saugumą užtikrinančių priemonių", – tvirtino Klaipėdos savivaldybės Investicijų ir ekonomikos departamento direktorius Ričardas Zulcas.

Rašyti komentarą
Komentarai (6)

Onanistui

Visuomeninis transportas turi aukščiausią prioritetą. Autobusams visada turi būti laisvas kelias, nes autobusais važiuoja daug žmonių, kurie rūpinasi savo sveikata ir aplinka. Automobiliai tegu stovi kamščiuose, kai atsibos - vairuotojai taps keleiviais.

Anonimas

Bet su naujom autobusu juostom pvz nuo avitelos link akropolio , tai nesamoniu nesamone sumaste. Viena juosta palikt paprastam transportui... Genijai..

Tadas

nežinau ar daug miestų (įmonių) sugebėtų už 6 tūkst. eurų perkelti požemines komunikacijas, įvesti naujus elektros įvadus ir pastatyti apšvietimo stulpus, pakloti naują dangą pėstiesiems, dviračiams ir tiems patiems autobusams. Jau nekalbant apie senųjų elementų šalinimą. Tikriausiai ponai skaičiuojante tik asfalto kvadratūrą (jei tiksliau kūbatūrą), kad tik 6 tūkst. gaunate.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS