Istorinė uosto dalis keičiasi: Žiemos uosto krantinės jau rekonstruotos | KaunoDiena.lt

ISTORINĖ UOSTO DALIS KEIČIASI: ŽIEMOS UOSTO KRANTINĖS JAU REKONSTRUOTOS

  • 4

Metams baigiantis baigta trijų Žiemos uosto krantinių rekonstrukcija. Šios investicijos prisidės prie uosto teikiamų paslaugų kokybės bei efektyvumo.

„Per šiuos metus uoste jau rekonstravome apie 1 200 metrų uosto krantinių. Vienas iš stambesnių užbaigtų projektų – rekonstruotos Žiemos uosto krantinės, kurios visiškai paruoštos krovai. Pirmasis Klaipėdos uostas, vadinamas Žiemos vardu, turi seną istoriją. Jis buvo įrengtas apie 1870 metais. Vėliau šis uostelis išgyveno daug pakeitimų ir remontų, bet atėjo toks metas, kai šio uosto krantinės visiškai susidėvėjo ir buvo techniškai nebetinkamos darbui. Todėl nuspręsta šias krantines remontuoti“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Jis pasakojo, kad šis uostas neturi tokio didelio gylio, kaip kiti, bet yra labai gerai pritaikytas mažesniesiems laivams ir yra apsaugotas nuo vėjo ir bangų.

Imtasi remontuoti krantines, kurios buvo pastatytos prieš beveik 90 metų.

Įgyvendinant šį projektą buvo rekonstruotos krantinės, įrengta 400 metrų visiškai naujų krantinių, demontuoti ir naujai nutiesti geležinkelio ir pokraniniai keliai. Sutvarkyta daugiau kaip 5 500 kvadratinių metrų dangų, inžineriniai tinklai: įrengti nuotekų surinkimo kanalai, naujos atmušos bei nauji švartavimo stulpeliai.

Uosto direkcijos investicijos į šių krantinių rekonstrukciją siekė 7,8 mln. eurų (įskaitant PVM).

„Krantinių Nr. 16, 17, 18 rekonstrukcija – tai vienas bendrų Uosto direkcijos ir AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) darbų, užtikrinant teikiamų paslaugų saugumą, aplinkos apsaugos stiprinimą bei didinant uosto ir mūsų įmonės patrauklumą bei konkurencingumą. Po atliktos krantinių, jų dangų rekonstrukcijos išaugs krovos darbų atlikimo bei krovinių sandėliavimo kokybė. Naujai nutiesti geležinkelio ir pokraniniai keliai leis stabiliai ir saugiai vykdyti generalinių ir birių krovinių krovą“, – patikino KLASCO generalinis direktorius Vytautas Štumbergas.

Anot jo, pati įmonė investavo lėšų, kad būtų panaikinti visi senieji lietaus nuotekų išleistuvai, atnaujinti ir įrengti du lietaus nuotekų valymo įrenginiai, kurie užtikrins, kad visos paviršinio vandens nuotekos būtų išvalytos.

Uosto poreikiams skirta nauja geriamojo vandens tiekimo linija, vandens kolonėlės pagerins laivams tiekiamo geriamo vandens kokybę.

Prie šių krantinių dažniausiai kraunamos trąšos, grūdai, fasuoti produktai bei kiti kroviniai.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Klpd.

Gražiai rekonstruotos už mūsų visų pinigus? O kam bus už dyką atiduotos?:D) Dabar tai uostui priklauso o kas uždėjęs leteną laiko ir laukia?:D)

Koks jūsų ,chebu-rashkos,

reikalas?

Anonimui

Pažiurejus i "jau sutvarkyta" kruiziniu laivu terminalo teritorija manau kad žiemos uostelio laukia ne tiek miestas kiek Gusiatinai:)
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS