Klaipėdiečių prašymų įgyvendinti nežada: saugesnės perėjos nebus | KaunoDiena.lt

KLAIPĖDIEČIŲ PRAŠYMŲ ĮGYVENDINTI NEŽADA: SAUGESNĖS PERĖJOS NEBUS

Gyventojai prašo ties Vasaros estrada Liepojos gatvėje įrengti šviesoforinę perėją. Tačiau, anot miesto valdininkų, ši vieta atitinka pėsčiųjų perėjoms keliamus reikalavimus, todėl pokyčių, bent jau artimiausiu metu, tikėtis neverta.

Klaipėdiečių teigimu, Mažojo Kaimelio ir Miško rajono gyventojams ties Vasaros estrada tenka kirsti itin judrią keturių eismo juostų gatvę.

Esą automobilių vairuotojai vangiai reaguoja į pėsčiuosius ir jų nepraleidžia, o statūs šaligatvio borteliai tampa didele problema moterims su vežimėliais.

Žmonės jaustųsi kur kas saugiau, jei Liepojos gatvėje atsirastų šviesoforais reguliuojama perėja.

Vis dėlto gyventojų siūlymas artimiausiu metu vargiai bus įgyvendintas.

Tai patvirtino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.

Jo žodžiais, pėsčiųjų perėja ties Vasaros estrada atitinka pėsčiųjų perėjoms keliamus reikalavimus: ji padalyta į dvi dalis po dvi eismo juostas.

"Mieste yra kur kas pavojingesnių pėsčiųjų perėjų ir, žinoma, pirmiausia bus tvarkomos jos. Artimiausius porą metų šios perėjos neplanuojama rekonstruoti", – teigė V.Paukštė.

Štai perėją ties Klaipėdos teniso arena (Šilutės pl. 48) gyventojai jau seniai įvardija kaip keliančią grėsmę. Todėl valdininkų reikalauja skubių pokyčių.

Pagal reikalavimus, negali likti pėsčiųjų perėjų, kai pėsčiajam reikia pereiti daugiau nei dvi eismo juostas. Būtent tokia yra minėta perėja.

Pasak Klaipėdos savivaldybės atstovų, lėšos šviesoforams įrengti Šilutės plente numatytos šiais metais, belieka parengti ir įgyvendinti projektą.

Rašyti komentarą
Komentarai (15)

Pastaba atsakingam komisarui

Ne perėjose esmė, o atsakingų institucijų kontrolėse, jei vairuotojai ar pėstieji pažeidę KET taisykles nebaudžiami ,nekontroliuojami, tai jokios formslios komisijos nepadės, labiausiai savo darbą turėtų atlikti kelių policijos viršininkas M.Džermeika, nes klaipėda tiesiog skendi avarijose dėl tolerancijos stokos, nepaisymo KEt, nes nėra kontrolės, ir žuvusių bei sužeistų mieste skaičiai įspudingi, o kelių viršininkas nesugeba suvaldyti situacijos

To jo

Butent todel ten ir uztektu greicio matuoklio. Juk leistinas greitis ten tik 50 km/h. Naikinti pereju negalima ypac tokiu lengvai sutvarkomu negalima.

Jo

Esmė ta, kad per šią perėją vaikšto tikrai nedaug žmonių. 440 metrų atkarpoje yra trys perėjos, dvi iš jų reguliuojamos šviesoforais. Trečia šviesoforinė perėja šioje atkarpoje būtų tik vairuotojų kankinimas, neatnešantis realios naudos nei saugumui, nei judėjimui. Ir nereikia čia svaigti apie "mamas su vežimėliais". Galima pagalvoti, kad tie vežimėliai ten plūsta šniūrais. Kodėl tada mamų su vežimėliais naudai neišvaikyti kartodromo prie estrados ir uždrausti važinėti dviračiais miško taku į Girulius?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS