Restruktūrizuojama privati bendrovė „Klaipėdos keliai“ paskelbė apie įmonės nekilnojamojo turto pardavimą. Už beveik 6 mln. litų tikimasi parduoti administracinį pastatą Rusnės gatvėje.
Komercinė paslaptis?
Pernai mėginant gelbėti į skolas įklimpusią bendrovę „Klaipėdos keliai“, nuo 2012 m. rugsėjo 24 d. nuspręsta ją restruktūrizuoti.
Praėjus aštuoniems mėnesiams, „Klaipėdos keliai“ paskelbė, kad išparduoda savo turtą – administracinės ir gamybinės paskirties statinius Rusnės g. 4, kurių bendras plotas – daugiau nei 6 tūkst. kv. m.
Parduodamos ir turtinės teisės į 2,7 ha kitos paskirties teritoriją šalia pastatų su esama elektros, vandentiekio, nuotekų, lietaus kanalizacija, miesto centrinio šildymo infrastruktūra ir greta nutiesto dujotakio.
Skelbime pabrėžiama, jog parduodamas turtas ribojasi su uosto teritorija ir geležinkeliu. O pradinė šio turto pardavimo kaina – beveik 6 mln. litų.
„Negaliu atsakyti, kas bus, jeigu parduosime. O koks jūsų interesas? Mes bandome mažinti išlaidas. Kur išsikels administracija, – komercinė paslaptis“, – bendrovės „Klaipėdos keliai“ generalinis direktorius Saulius Sustavičius buvo nekalbus.
Bendrovė taip pat parduoda sandėlį prie jūros Melnragėje, Vėtros g. 7A. Atkreipiamas dėmesys, kad parduodamas turtas turi priėjimą prie jūros.
Sandėlio bendras plotas – 534 kv. m, su juo parduodama ir kitos paskirties 0,3 ha teritorija.
Pradinė minėto turto pardavimo kaina – 520 tūkst. litų.
Aiškiau bus spalį
„Įmonė turi restruktūrizuojamos bendrovės statusą. Kreditorių plane yra patvirtinta, kad tas turtas, kuris šiandien parduodamas, turi būti parduotas. Bendrovės bazė bus kitoje vietoje, Lypkių g. 16. Tokie planai“, – pabrėžė bendrovės „Klaipėdos keliai“ bankroto administratorius Antanas Rimkus.
Pasak A.Rimkaus, įmonė praėjusių metų įsipareigojimus pagal restruktūrizavimo planą yra įvykdžiusi.
Šiandien bendrovėje dirba apie 80 darbuotojų. Įsiskolinimai „Sodrai“ nuo šių metų gegužės 17 d. buvo 140 tūkst. litų. Pasak fizinio bankroto administratoriaus, tai – tik einamieji mokėjimai.
„Darbuotojams įsiskolinimas yra už du mėnesius. Ar pavyks įmonei išbristi iš sudėtingos situacijos, pamatysime spalį, kai ateis laikas atsiskaityti už pirmuosius restruktūrizavimo metus. Juk žiemą bendrovė nedirbo. Veiklą pradėjo tik balandžio mėnesį. Užsakymų yra“, – tikino A.Rimkus.
Įmonei esą duoti ketveri metai atsistoti ant kojų. 2012 m. rugsėjo 24-osios teismo sprendimu restruktūrizuojama įmonė „Klaipėdos keliai“ vienam bankui buvo skolinga 10 mln. litų, kreditoriams, o jų – beveik 200, skola siekė per 8 mln. litų.
Įmonė turi užsakymų
Įmonės tinklalapyje rašoma, jog šiuo metu bendrovė vykdo lietaus ir ūkio nuotekų tinklų įrengimo bei kelio dangų Melnragėje (Kopų, Aušros, Vaivos, Vienybės ir Ruonių gatvių) rekonstrukcijos darbus, Klaipėdos daugiafunkcio sporto ir pramogų komplekso Dubysos g. 10 teritorijos tvarkymo darbus bei atlieka Dubysos gatvės ruožo nuo Taikos prospekto iki Minijos gatvės rekonstrukciją.
Įmonės gamybiniai pastatai išdėstyti dviejose teritorijose: administracija ir mechanizacijos padalinys įsikūrę Rusnės g. 4, netoli Smiltelės upės ir Kuršių marių (būtent šiuos pastatus dabar nuspręsta parduoti) ir asfaltbetonio gamykla, kuri yra Lypkių g. 16.
2004 m. „Klaipėdos keliai“ buvo privatizuoti. Už 70 proc. privatizuojamos įmonės akcijų Pranciškaus Jurgučio valdomas „Pajūrio investicijų centras“ Klaipėdos savivaldybei tada sumokėjo 8,26 mln. litų.
Pernai įmonę perpirko kiti savininkai.
Bendrovė „Klaipėdos keliai“ įkurta pokario metais. Pradžioje tai buvo įvairias ūkines paslaugas miestui teikusi organizacija. Po keleto pertvarkymų ji specializavosi ir nuo 1965 m. jos pagrindinė veiklos kryptis – kelių ir gatvių statyba, eksploatacija ir remontas.
Naujausi komentarai