Kaip BNS sakė įstaigos vykdomoji direktorė Viktorija Paldauskė, bendradarbiaudami su asociacija, visų regiono savivaldybių atstovai kartu parengs planą, kaip į regioną pritraukti daugiau turistų.
„Jie peržiūrės, ką jau turime, ir atliks papildomus tyrimus, kad suprastų, kaip geriau reklamuoti regioną Lietuvoje ir užsienyje. Šis planas padės sukurti vieningą ir patrauklų Klaipėdos regiono įvaizdį, kad jis išsiskirtų iš kitų Lietuvos ir Baltijos jūros regionų“, – BNS teigė V. Paldauskė.
Iki 2027 metų pabaigos tikimasi turėti vieningą regiono turizmo rinkodaros strategiją, komunikacines žinutes ir bendrą tinklalapį.
„Bus perkamas regiono turizmo rinkodaros ir komunikacijos strategijos parengimas ir įgyvendinimas, vieningo regiono turizmo informacinio interneto puslapio sukūrimas ir administravimas“, – teigė V. Paldauskė.
Projektui įgyvendinti nebūtų steigiama naujų įmonių, o jis bus finansuojamas Europos Sąjungos fondų lėšomis (170 tūkst. eurų) ir regiono savivaldybių – Klaipėdos, Kretingos, Skuodo, Šilutės rajonų bei Neringos ir Palangos – įnašais.
Naujausi komentarai