Klaipėdos regionas kurs vieningą turistų traukos strategiją Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdos regionas kurs vieningą turistų traukos strategiją

2025-04-19 08:35

Nuo 2012 metų veikianti ir šešias pajūrio savivaldybes jungianti asociacija „Klaipėdos regionas“ už 200 tūkst. eurų ketina įgyvendinti projektą, kuris padidintų regiono patrauklumą turistams.

Klaipėdos regionas kurs vieningą turistų traukos strategiją
Klaipėdos regionas kurs vieningą turistų traukos strategiją / I. Gelūno / BNS nuotr.

Kaip BNS sakė įstaigos vykdomoji direktorė Viktorija Paldauskė, bendradarbiaudami su asociacija, visų regiono savivaldybių atstovai kartu parengs planą, kaip į regioną pritraukti daugiau turistų.

„Jie peržiūrės, ką jau turime, ir atliks papildomus tyrimus, kad suprastų, kaip geriau reklamuoti regioną Lietuvoje ir užsienyje. Šis planas padės sukurti vieningą ir patrauklų Klaipėdos regiono įvaizdį, kad jis išsiskirtų iš kitų Lietuvos ir Baltijos jūros regionų“, – BNS teigė V. Paldauskė.

Iki 2027 metų pabaigos tikimasi turėti vieningą regiono turizmo rinkodaros strategiją, komunikacines žinutes ir bendrą tinklalapį. 

„Bus perkamas regiono turizmo rinkodaros ir komunikacijos strategijos parengimas ir įgyvendinimas, vieningo regiono turizmo informacinio interneto puslapio sukūrimas ir administravimas“, – teigė V. Paldauskė.

Projektui įgyvendinti nebūtų steigiama naujų įmonių, o jis bus finansuojamas Europos Sąjungos fondų lėšomis (170 tūkst. eurų) ir regiono savivaldybių – Klaipėdos, Kretingos, Skuodo, Šilutės rajonų bei Neringos ir Palangos – įnašais.

 

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra