Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje | KaunoDiena.lt

LIETUVA TURI NAUJĄ LAIVĄ: PASIŽVALGYKITE, KAIP JIS ATRODO VIDUJE

  • 20

Lietuvos Respublikos jūrų laivų registre užregistruotas naujas laivas – „Sirena Seaways“. Nuo šios savaitės pradžios išskirtinis keltas keleivius ir krovinius pradėjo plukdyti maršrutu Klaipėda-Karlshamnas (Švedija).

„Sirena Seaways“ priklauso vieno didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS laivynui. Tai – daugiausia kajučių turintis bendrovės laivas Lietuvoje, galintis vienu metu plukdyti ir keleivius, ir krovinius.

Iš viso naujajame laive yra 181 kajutė, kurioje gali apsistoti 650 keleivių. Krovininė laivo talpa siekia 2 tūkst. linijinių metrų. Kitaip tariant, jame gali tilpti net 2 km į vieną eilę sustatytų automobilių.

„Sirena Seaways“ keltas mūsų laivyne – tikrai išskirtinis, nes jame, lyginant su kitais keltais, nėra sėdimų salono vietų, visiems sudarytos sąlygos apsistoti kajutėse, įrengta speciali skaitymo-poilsio zona su panoraminiu vaizdu į jūrą. Keltas labai draugiškas šeimoms ir keliaujantiems su savo augintiniais. Jame įrengta daugiau kajučių, kur galima apsistoti su gyvūnais, vienoje zonoje veikia vaikų žaidimų kambarys, kavinė ir parduotuvė. Kelte taip pat yra du restoranai, baras. Nuolat ieškome galimybių, kaip keltais plaukiantiems keleiviams keliones padaryti dar malonesnes ir užtikrinti dar geresnes sąlygas krovinius siunčiantiems ar jų laukiantiems klientams, todėl džiaugiamės, kad nuo šiol „Sirena Seaways“ keltas maršrutu Klaipėda-Karlshamnas plauks 6 kartus per savaitę“, – sako „DFDS Seaways“ terminalo operacijų ir pardavimo laivuose direktorius Robertas Kogelis.

Jo teigimu, naujasis laivas išspręs susisiekimo minėta linija problemą. Dabar, kai DFDS riboja keltuose parduodamų vietų skaičių, taip stengdamasi užtikrinti keleivių saugumą koronaviruso pandemijos metu, reisuose iš Lietuvos į Švediją pradėjo trūkti vietų. Šiuo metu į Karlshamną dažniausiai vykstama darbo reikalais.

„Sirena Seaways“ pasikeisdamos dirbs dvi įgulos, kurių kiekvieną sudaro 32 komandos nariai.

Lietuvą šis laivas pasiekė iš Prancūzijos ir pakeitė iki šiol minėtu maršrutu plaukiojusį keltą „Liverpool Seaways“. „Sirena Seaways“ keleivius ir krovinius taip pat yra plukdęs vienu seniausių DFDS maršrutu, jungusių Daniją ir Angliją (Esbjergas – Harvičas).

„Sirena Seaways“ ilgis siekia beveik 200 metrų, plotis – daugiau nei 25 m. Prieš 17 metų statytas laivas išvysto iki 23 mazgų greitį (iki 40 km/val.).

Maršrutu Klaipėda-Karlshamnas taip pat toliau plauks DFDS keltai „Athena Seaways“ ir „Patria Seaways“. Iš viso su Lietuvos vėliava atviruose vandenyse plaukioja 12 DFDS laivų.

GALERIJA

  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
  • Lietuva turi naują laivą: pasižvalgykite, kaip jis atrodo viduje
„Sirena Seaways“ nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (20)

furistas turistas

Jeeeeeee, dar vienas krovininis laivas furoms.

Latvija ir Estija

išlaikė per SSSR laikus sukurtą laivyną o mūsiškiai tik žiūrėjo ką pavogt. 4 Lietuvos laivynai buvo išgrobstyti(sako kad iki dabar keli iš jų nugvelbti Krištanavičiaus dirba Latvijoj..). Pirmiausia staigiai buvo paimtos(apsurdiškomis sąlygomis) paskolos laivyno atnaujinimui, daug laivų atremontuota..o paskui beveik visi prixvatizuoti, paliekant Jūrų laivininkystei kažkur 20 laivų+BANKŲ SKOLĄ. Visi Tarptautinės perkėlos keltai SU LINIJOMIS buvo atiduoti UŽ VIENO KELTO KAINĄ. Galutinai laivyno likučius su paskutiniais Lietuvos jūrų laivininkystės 11 laivų ,,damušė" LIBERALŲ SĄJŪDŽIO vienas iš svarbiausių veikėjų,TULPIŲ PAŠTO dalyvis ponas Eligijus Masiulis.Šioje kraupioje istorijoje dalyvavo ir kiti partiniai klanai.Tai su jų pritarimu buvo įvykdyta šis baisus nusikaltimas Valstybei..Tarp kitko, kalbama kad nemažą veiklą ten darė ir dabar išplaukes i politikos vandenis buves uosto direktorius Vaitkus?Nenustebčiau. Negarbingiausi, be sąžinės valdžios žmonės yra Lietuvoje

...

Nesvarbu kieno tas laivas (pavadinimas tai nelietuviškas!), bet 'coroną' į Lietuvą tai urmu veš.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS