Nuostoliai dėl autobusų apvažiavimų verčia suktis kelininkus Pereiti į pagrindinį turinį

Nuostoliai dėl autobusų apvažiavimų verčia suktis kelininkus

2011-04-18 19:13
Nuostoliai dėl autobusų apvažiavimų verčia suktis kelininkus
Nuostoliai dėl autobusų apvažiavimų verčia suktis kelininkus / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Reikalavimas atlyginti nuostolius, kuriuos patiria viešasis transportas dėl perkastų gatvių, verčia suktis kelininkus. Nenorėdami mokėti didelių sumų, vykdytojai darbų atlikimo laiką gali sutrumpinti net kelis kartus.

Pirmadienį po pietų dėl tinklų remonto darbų buvo perkasta Molo gatvė. Jos ruožą nuo Audros iki Otų gatvės turėjo aplenkti 6 maršruto autobusai. Jie kursavo aplinkkeliu – Girulių plentu. Numatoma, jog tokiu maršrutu autobusai važiuos iki antradienio po pietų.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis pasakojo, jog iš pradžių darbus vykdanti įmonė eismą minėtame gatvės ruože prašė uždaryti savaitei.

Tačiau paskaičiavus, kiek ji turės padengti nuostolių, kuriuos patiria 6 maršruto autobusas dėl apvažiavimo, darbų vykdymo laikas sutrumpėjo iki paros.

„Tokia miesto tarybos priimta tvarka – labai geras dalykas. Kai darbų vykdytojai sužino, kiek turės padengti nuostolių, darbų vykdymo laikas ženkliai sutrumpėja. Anksčiau būdavo perkasa gatvę viena ar kita įmonė, darbai nevyksta, visi aplink važiuoja ir nervinasi. Dabar viskas gerai. Suskaičiuoji nuostolius ir noras uždaryti gatvę praeina“, – pasakojo direktorius.

G.Neniškio teigimu, pasitaiko atveju, jog darbus vykdančios bendrovės sužinojusios, kiek turės sumokėti už autobusų apvažiavimus, iš vis atsisako perkasti gatvę ir tinklų problemas šalina kitu būdu. Tokių atvejų šį pavasarį buvo du.

Kiti nusprendžia perkasti iš karto ne visą gatvę, o tik jos dalį. Tuomet apribojimų neišvengiama, bet eismas nėra visiškai uždaromas.

G.Neniškis pasakojo, jog reikalavimas atlyginti autobusų patiriamus nuostolius gatvių ar tinklų remonto atsirado po Tiltų gatvės rekonstrukcijos, kuri truko labai ilgai.

„Jei tuomet būtų paskaičiuota, kiek nuostolių patiria viešasis transportas būtų priimtas visai kitas Tiltų gatvės rekonstrukcijos modelis“, – aiškino direktorius.

Gediminas Pocius, Klaipėdos savivaldybės Statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriaus vedėjas

Reikalavimas atlyginti viešojo transporto patiriamus nuostolius įpareigoja rangovus organizuoti darbus taip, kad jie vyktų sparčiai, būtų laikomasi statybų grafiko ar darbai baigti anksčiau laiko. Jei gatvė perkasama ten, kur važiuoja daugiau autobusų, susidaro apčiuopiama suma. Darbus vykdytojai atlieka kur kas greičiau. Jei numatoma atlikti per dvi dienas, gali sutrumpėti ir iki pusdienio.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra