Pakeitė administratorių – užklupo problemos dėl šildymo? | KaunoDiena.lt

PAKEITĖ ADMINISTRATORIŲ – UŽKLUPO PROBLEMOS DĖL ŠILDYMO?

  • 8

Klaipėdoje Taikos pr. 21A namo vienos laiptinės gyventojai nežinojo, ko griebtis – kelias dienas būta problemų dėl šildymo. Žmonės tikino, kad esą susidūrė su namo administratoriaus abejingumu, ir sakė, kad ankstesnis namo prižiūrėtojas problemas spręsdavo greičiau.

„Ne avarinis atvejis“?

Į redakciją besikreipusi viena šio daugiabučio namo gyventoja tikino, kad šildymas esą dingo praėjusį šeštadienį, kai Lietuvoje buvo minima Kovo 11-oji.

Moteris teigė, kad apie tai nedelsiant buvo pranešta namo prižiūrėtojui „Green Admin“, tačiau telefonu atsiliepęs įmonės darbuotojas neva pasakė, kad tai nėra avarinis atvejis ir šilumininkas atvyks tik pirmadienį.

Už lango buvo minusinė temperatūra, tačiau tai, pasirodo, ne visada gali būti vertinama kaip rimta priežastis iš karto padėti žmonėms.

„Šiandien jau ketvirta para, kai bute šalti radiatoriai, tačiau niekas nereaguoja į mūsų prašymus padėti. Name gyvena garbingo amžiaus žmonės, jaunos šeimos su mažais vaikais. Nebežinome, ko griebtis. Gal čia vienintelė išeitis – susivienyti su kaimynais ir atsisakyti „Green Admin“ paslaugų?“ – antradienį piktinosi Renatos vardu prisistačiusi Taikos pr. 21A namo gyventoja.

Nebežinome, ko griebtis.

Pyktį liejo ir feisbuke

Apie tai, kad gyventojai tapo tarsi įkaitais ir kelias paras kenčia šaltį, istorijos ėmė sklisti ir socialiniuose tinkluose.

„Ketvirta para nešildomoje patalpoje. Nieko tokio, rytoj sutvarkys, įdomu, kiek dar bus tokių „rytojų“. „SOBO“ direktorius Zigmas Šlepetis pažadėjo. Namo administratorius Justinas Švatas irgi pažadėjo – darbininkai dirbs, kol sutvarkys. Šilumininkas iš „Lambertos“ sakė – viskas čia gerai sistemoje. Gerai?! Šį žodį keičiu į „labai blogai“, – „Facebook“ paskyroje parašė Irena.

Kita namo gyventoja Liliana socialiniame tinkle kilusioje diskusijoje teigė, esą bėdos prasidėjo tada, kai gyventojai atsisakė „Mano Būsto“ paslaugų ir namo priežiūrą patikėjo „Green Admin“.

„Kai mūsų namas atsisakė „Mano Būsto“ paslaugų, tai ir prasidėjo problemos. Anksčiau problemos buvo sprendžiamos operatyviai, o dabar kol tris kartus nepaskambinsi, tai ir nieko negausi. Tad reikia labai pagalvoti prieš pereinant į mažas namų valdybas“, – rašė Liliana.

Nešilo vienas radiatorius?

Bendrovės „Green Admin“ vadybininkas Vaidas Barakauskas patikino, kad situacija buvo kiek kitokia, nei teigia gyventojai – savaitgalį nešilo tik vieno buto vienas radiatorius.

„Tikrai nebuvo taip, kad šilumos neturėjo visi vienos laiptinės gyventojai. Name vykdoma renovacija, šildymo sistema dar nėra keičiama, vyksta tik pasiruošiamieji darbai. Šiuo metu butuose šalia senųjų vamzdžių vedami nauji. Šildymo sistema į juos bus „paleidžiama“ tik tada, kai baigsis šildymo sezonas. Senieji vamzdynai yra sutrūniję, seni. Minimame name vienoje vietoje šie seni vamzdžiai prakiuro ir nutrūko. Tą dalį reikėjo greitai remontuoti, dėl šios priežasties kitoje vamzdyno dalyje užsinešė seni vožtuvai, todėl nutrūko šilumos tiekimas. Dėl šios situacijos nešilo tik vienas radiatorius viename bute. Tai truko savaitgalį, pirmadienį gedimas buvo pašalintas“, – paaiškino V. Barakauskas.

Pasak jo, renovacijos metu, kol „paleidžiamas“ naujas vamzdynas, panašių atvejų atsitinka. Todėl gyventojai informuojami, kad galimi šildymo sutrikimai. Kad ir kaip sunku, vamzdyną name pakeisti būtina.

Rašyti komentarą
Komentarai (8)

Romas

Mano bustas vagiu vagys plesia kosminias sumas o darbu neatlieka arba dirba nuotoliniu budu pisau ir kojom nahiui spardziau ant tu kandonu mano busto

Miestietis

Gerb.dienraščio rašeivos,ar jums dar egzistuoja žurnalistų etika?! Švelniai tariant, pykina skaityti tokį šlamštą...

Komentatorius

Ar nebus tik Mano būsto užsakytas straipsnis? Dar neteko girdėti, kad kas gailėtųsi nuo Mano būsto pabėgę. Nors ką čia žinosi, moterys būna irgi grįžta pas smurtautojus.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS