Po smūgio į mašinos galą – nekaltas | KaunoDiena.lt

PO SMŪGIO Į MAŠINOS GALĄ – NEKALTAS

Keista avarija nutiko Sausio 15-osios gatvės ir Taikos prospekto sankryžoje. Prieš pat šviesoforą susidūrė automobilis „Škoda“ ir maršrutinis autobusas.

Iš pirmo žvilgsnio galėtų atrodyti, kad autobuso vairuotojas nesugebėjo sustabdyti transporto priemonės ir suknežino lengvosios galinę dalį.

Po smūgio nulėkė ir autobuso priekinės dalies apdailos detalės, nukrito bamperis.

Autobusas priklauso įmonei "Gintarinis vairas".

Pasak įmonės atstovo Raimondo Žeimio, paaiškėjo, kad autobuso vairuotojas dėl eismo įvykio pripažintas nekaltu.

"Į įvykio vietą buvo kviestas policijos ekipažas. Paaiškėjo, jog jaunuolio vairuojama "Škoda" kirto ištisinę liniją, rikiavosi į pirmąją eismo juostą ir staiga stabdė. Viskas įvyko akimirksniu. Vairuotojas nespėjo sustabdyti. Autobuse buvę žmonės nenukentėjo", – tikino įmonės atstovas.

Paaiškėjo, jog jaunuolio vairuojama "Škoda" kirto ištisinę liniją, rikiavosi į pirmąją eismo juostą ir staiga stabdė.

Esą situaciją galėjo matyti ir kiti vairuotojai.

Iš pradžių automobilis "Škoda" važiavo antrąja eismo juosta, kuri sukosi į kairę, į Sausio 15-osios gatvę.

Galbūt vairuotojas sumanė staiga keisti kryptį ir mėgino "prašokti" prieš pat autobuso nosį. Tačiau veikiausiai, užsidegus raudonam šviesoforo signalui, staiga stabdė.

Autobuso vairuotojas dar mėgino išvengti susidūrimo – vienu ratu užvažiavo ant šaligatvio.

Česlovo Kavarzos nuotr.

Pirminiais duomenimis, lengvojo automobilio vairuotojas buvo blaivus.

Kelių eismo taisyklės teigia, kad ištisinės linijos kirtimas, sukeliant pavojingą situaciją kelyje ar pavojingai lenkiant, yra prilyginamas chuliganiškam vairavimui.

Sukėlus pavojingą situaciją, tai yra privertus kitus eismo dalyvius staigiai keisti judėjimo greitį, kryptį arba imtis kitokių veiksmų savo ar kitų žmonių saugumui užtikrinti, yra taikoma administracinė atsakomybė.

Tai užtraukia baudą vairuotojams nuo 170 iki 230 eurų su teisės vairuoti transporto priemones atėmimu nuo 3 iki 6 mėnesių.

GALERIJA

  • Po smūgio į mašinos galą – nekaltas
  • Po smūgio į mašinos galą – nekaltas
  • Po smūgio į mašinos galą – nekaltas
Česlovo Kavarzos nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (18)

Vairuot.

Ne troleibuso vairuotojas turi teisę bausti kažką,jeigu kas ne taip kelyje. .Kiekvienas vairuotojas privalo išvengti avarijos, nesvarbu, kad jam pirmumo teisė yra ,ar tai būtų .

Teis.

Pagal galiojančias eismo tasykles ,įvažiavai į mašinos galinę dalį ir esi kaltas,koks čia nekaltas gali būti.Paprasčiausia nesilaikė reikalaujamos distancijos tarp mašinų ir įvažiavo.Tam ir reikalinga distanciją, kad visada ,bet kokiam atvėjui ,būtu tarpas tarp mašinų ir spėtum ar tai sustabdyti ,ar keisti važiuojančią krypti.Yra kaltas bet kokiu atvėjų ,tas kas įvažiavo į kitos mažinos galibę dalį.

Anonimas

Lengvasis automobilis sustojo prieš raudoną. O nuo kada autobusams raudona negalioja?Ar jis specialiai taip nubaudė ištisinę kirtusį pažeideją? Galima daryt prielaidą,kad lengvasis apsaugojo nuo dar didesnės nelaimės,nes autobuso vairuotojas nematė šviesoforo spalvos...
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS