Po tragiškos nelaimės Liepojos gatvėje – klausimai: perėja atitinka visus saugumo reikalavimus? | KaunoDiena.lt

PO TRAGIŠKOS NELAIMĖS LIEPOJOS GATVĖJE – KLAUSIMAI: PERĖJA ATITINKA VISUS SAUGUMO REIKALAVIMUS?

Pirmadienio popietę Klaipėdoje įvyko tragiška avarija – pėsčiųjų perėjoje sunkiai traumuota pėsčioji po kelių valandų ligoninėje mirė.

Apie eismo nelaimę Liepojos gatvėje policininkams ir medikams pranešta 14.20 val.

Blaivaus 53 metų vyro vairuojamas automobilis "Volkswagen Touareg" nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje ties Vasaros estrada partrenkė 78-erių pėsčiąją.

Moteris patyrė daugybę sužalojimų. Po keturių valandų, 18.15 val., ligoninės medikai pranešė apie nukentėjusiosios mirtį.

Pareigūnai pradėjo ikiteisminį tyrimą. Jo metu bus atliekama autotechninė ekspertizė, ketinama atlikti eksperimentą, kad būtų patvirtinta arba paneigta vairuotojo versija apie esą jį apakinusią saulę.

Kol kas žinomos ne visos nelaimės aplinkybės. Tikra tai, kad automobilis važiavo iš šiaurinės miesto pusės link centro. Iš kurios pusės į perėją įžengė nukentėjusioji, dar nežinia.

Moters sužalojimų sunkumas verčia spėlioti, ar vairuotojas važiavo 50 kilometrų per valandą greičiu, kaip leidžiama.

Tikėtina, kad eismo įvykio aplinkybės bus ištirtos objektyviai, jau dabar atsiliepė du įvykio liudininkai. Pareigūnai tikisi, kad avariją mačiusių žmonių buvo daugiau ir jie padės išaiškinti visas aplinkybes. Ką nors žinančius apie tai, prašoma skambinti tyrėjai Ainai Skromanienei tel. nr. 8 700 61 068.

Kadangi pėsčiosios mirtimi pasibaigusi eismo nelaimė įvyko pėsčiųjų perėjoje, tikėtina, kad automobilio vairuotojas apklausose dalyvaus su advokatu.

Prieš kelis mėnesius Miško kvartalo gyventojai kreipėsi į miesto savivaldybę ir laiške dėstė seną bėdą – per perėją, kur pirmadienį partrenkta žuvo moteris, eiti nesaugu. Dažnas vairuotojas gerokai viršija leistiną greitį. Jei kuris stabdo, važiuojantieji jam iš paskos patenka į avarinę situaciją. Dažnai šioje vietoje cypia stabdžiai.

Gyventojai tada prašė savivaldybės darbuotojus įrengti šioje vietoje šviesoforą, kurį galėtų reguliuoti pėstieji, arba greičio matuoklį bei greitį mažinančius kalnelius.

Tąkart Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė atsakė, kad ši perėja atitinka taisyklėse keliamus saugumo reikalavimus, todėl artimiausiu metu nebus reorganizuojama.

Ko gero, po nelaimės saugumo priemonių teks imtis.

Pirmadienį žuvusi moteris yra antra šiemet Klaipėdos pėsčiųjų perėjose žuvusi auka. Pirmoji tokia gyvybę nusinešusi eismo nelaimė įvyko kovo mėnesį Taikos prospekte ties 21 namu.


Statistika ir faktai

Šiemet Klaipėdoje eismo įvykių metu žuvo 7 žmonės.

2019 m. per tą patį laiką mieste žuvo 5 žmonės.

Šiemet Klaipėdos apskrityje avarijose žuvo 20 žmonių.

Apskrityje jau įvyko 367 įskaitiniai eismo įvykiai.

Šiemet Klaipėdos apskrityje girti vairuotojai sukėlė 24 eismo įvykius.

2019 m. tokių įvykių buvo 14.

Rašyti komentarą
Komentarai (7)

SS

Paprasciausi dudoriaus saugaus eismo komisijai nedaeina,kad reik sumontuot reguliujama perejima su sviesaforu bei geltona knopke

L

Greitį reikia mažinti ir ne telefoną rakinėti, o žiūrėti į kelią. Labai jau lengva viską suversti saulei. Jei blogas matomumas, turi būti atinkantis greitis. vairuotojas gavo brangią pamoką, bet visada geriau mokytis iš svetimų klaidų

Švilpukas

O ar ta perėja ten labai reikalinga? Kažkur į mišką vedanti? Tai į tą patį mišką galima ir saugesniu keliu nueiti, tuo pačiu ir sąnariai prasimankštintų.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS