Sukčiai toliau atakuoja banko klientus: apgaulė atrodo labai tikroviškai | KaunoDiena.lt

SUKČIAI TOLIAU ATAKUOJA BANKO KLIENTUS: APGAULĖ ATRODO LABAI TIKROVIŠKAI

  • 11

Sukčiai toliau atakuoja SEB banko klientus, informuoja LNK žinių tarnyba.

Įspėjančios žinutės atkeliavo į SEB klientų mobiliuosius telefonus, deja, Greta į sukčių spąstus pateko dar prieš šį banko perspėjimą. Moteris pasakoja gavusi žinutę, kurią jai atsiuntė SEB bankas, tame pačiame susirašinėjime buvo matyti ir kitos anksčiau banko siųstos žinutės, tad moteris sako nieko neįtarusi.

„Žinutės turinys mane nustebino, kad jūs sukūrėte paskyrą, ar tikrai, jeigu taip, tai patvirtinkite ir pasitikslinkite nuorodą, ir aš, aišku, ją paspaudžiau“, – žurnalistams pasakojo moteris.

Paspaudusi nuorodą Greta pateko į tariamą banko puslapį.

„Viskas atrodė absoliučiai identiškai, paprašė pasirinkti būdą, kuriuo aš prisijungsiu, pasirinkau, tada vieną kodą, kitą, ir kai atsidarė „Smart ID“ programėlė, manęs paprašė vieną kartą surinkti PIN kodą ir kažkodėl paprašė antro karto, kas mane nustebino, nes iki tol niekada taip nebūdavo“, – apie sukčių bandymą apgauti kalbėjo pašnekovė.

Netrukus moteris suprato, kad kažkas ne taip.

Plačiau – reportaže:

 

 

 

Rašyti komentarą
Komentarai (11)

Tiesos

Tai ne sukčiai, o pats SEB bankas! Jis lengvatinėmis sąlygomis be jokio generatoriaus (ar kito) patvirtinimo perveda jūsų santaupas vos tik prisijungus su savo kodu prie banko. Pabandykite kokiam savo artimam pervesti nors ir nedidelę sumą, tai turėsite atlikti krūvą patvirtinimų. Policijai pranešus - jie aklai gina bankus ir atkalbinėja, kad tik nesikreiptum į teismus, kurie... taip pat aklai gina bankus ir jų žulikus

Alik

Uzdaryt tokius bankus kurie nesugeba sukurt tokias sistemas kad apsaugot savo klijentus arba kad pilnai atlygintu klijentam padarytus nuostolius

Taigi

Protingiausi žmonės nelaiko banke pinigų.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS