V. Partikas žeria kaltinimus „Jozitai“ dėl nekokybiškų degalų: galvoja kreiptis į teismą | KaunoDiena.lt

V. PARTIKAS ŽERIA KALTINIMUS „JOZITAI“ DĖL NEKOKYBIŠKŲ DEGALŲ: GALVOJA KREIPTIS Į TEISMĄ

  • 110

Plaukų stilistas bei atlikėjas Vytenis Alex Partikas žeria priekaištus „Jozitos“ atstovams dėl nekokybiškų degalų. Degalinių tinklo vadovas savo ruožtu teigia, kad į „durnių“ laivą nesės.

Atlikėjas portalui kauno.diena.lt pasakojo, kad dyzelino Mazūriškių „Jozitos“ degalinėje pylėsi gruodžio 8 dieną, ryte, apie 7.30–8 val., prieš išvykstant į Kauno oro uostą.

Anot jo, dar keliaujant link oro uosto, automobilis pradėjo važiuoti prasčiau, o grįžęs iš Anglijos, plaukų stilistas teigė nebesugebėjęs transporto priemonės užkurti. Anot V. Partiko, paaiškėjo, kad užšalusi degalų padavimo sistema, kuro filtre – nemažai vandens.

„Jeigu nori, kad tavo mašina neatsidurtų ant tralo ir netektų pakloti už mašinos tvarkymą, nepilk kuro „Jozitos“ degalinėje. Pateikus skundą dėl prasto kuro turėjau rimtų nemalonumų – „Jozitos“ tinklo vadovybė purtosi skundo ir nukreipia į savo naftos tiekėją, kuris turi savo teisybę ir nelinkęs kalbėti apie teikiamo kuro problemą. Kaltinimai – tik į mano daržą, kad mano mašina kalta. Nors  serviso darbuotojas aiškiai nurodė, kad mašinos kuro filtre rasta daug vandens ir viskas yra užšalę… Bet ponas naftininkas įsitikinęs, kad jo tiekiamas kuras labai geras. Jeigu kuras toks geras, tai klausimas, kodėl tik šioje degalinėje jis toks pigus? Kad prisitrauktų daugiau žmonių“, – pasakojo V. Partikas. 

V. Partiko nuotr.

Jis teigė atlikęs apklausą ir supratęs, kad šiam degalinių tinklui priekaištų turi ne jis vienas.

„Mano turimais duomenimis, ši kompanija jau senai verčiama skundais, bet niekas į tai nereaguoja. Nes mes mažos skruzdėlytės. O ten – milijonieriai su didele kompanija ir teisininkais pašonėje, kuri jiems atstovauja“, – teigė jis.

Anot V. Partiko, jis laisva forma parašytą skundą degalinės atstovams išsiuntė bendru elektroninio pašto adresu. „Į skundą sureagavo ir visą informaciją perdavė tiekėjams. Pasakė, kad jeigu čia dėl kuro, tai jie kompensuos visas išlaidas. Na, ir kadangi aš gavau serviso darbuotojų patvirtinimą, kad tai yra dėl kuro, nes į filtrą vandens pateikti niekaip kitaip negali, tai paskambinęs jiems aš tai bandžiau įrodinėti. Tada man pasakė, kad kuras yra labai geras, o filtras prastas“, – pasakojo atlikėjas. Anot vyro, pirkimo kvitų jis nerenka, juos išmeta. Pašnekovas teigė, kad daugiau kantrybės aiškintis jis jau nebeturėjo. 

V. Partikas pasidalijo ir specialistų išvada dėl sugedusio automobilio. „Aiškiai matyti, kad kuras buvo skiestas su kažkiek procentų vandens. Šiandien kreipiausi į vartotojų teises. Ir sąskaita už mašinos remontą apmokėti nusiųsta degalinei „Jozita“. Jei negausiu iš jų apmokėjimo už mašinos remontą ir įpiltą kurą, kreipsiuosi į tam tikras institucijas“, – ryžtingai nusiteikęs V. Partikas.

V. Partiko nuotr.

V. Partikas sakė, kad dėl šios situacijos jis kreipsis į advokatą ir bus surašytas prašymas kompensuoti išlaidas, jei degalinių tinklo atstovai to nesutiks daryti, tuomet bus einama toliau. Atlikėjas neatmeta galimybės keliauti ir į teismą. 

„Jeigu situacija pakryps link teismo, prašysim ir moralinės žalos atlyginimo. Manau, kad ir nemažos“, – pasakojo V. Partikas.

Jis neslėpė, kad šios situacijos aiškinimasis reikalauja daug nervų. „Pagalvojau, aš dirbu, lenkiu nugarą, ir dėl kažkieno kaltės turiu tvarkyti mašiną, mokėti tokius pinigus. Situacija yra nemaloni, visgi 410 eurų vien už mašinos taisymą ir kurą, kurį užsipyliau, teko išleisti laukan, tai pinigai išmesti į orą“, – sakė V. Partikas.

„Servise kuras yra ištrauktas į buteliukus, tad galvoju pirmadienį kreiptis ir į laboratoriją, kad būtų užtvirtinta. Išlaidos – vėl papildomos, tačiau turiu tokių pamąstymų“, – aiškino žinomas vyras.

Portalui kauno.diena.lt „Jozitos“ direktorius Jonas Jokubauskis dėl šios situacijos žodžių į vatą nevyniojo.

„Aš nenoriu į šias nesąmones veltis. Jeigu „durnių“ laivas yra, tegul plaukia. Jūs plaukiat ten visi susėdę, aš nenoriu tokiam laive plaukti, – sakė J. Jokubauskis. – Ar jūs suvokiate, tokias nesąmones daro, gėdinga, žema, žema. Gėda – ką ten kalbėti.“

„Jis neturi nei čekio, nežino, kur ką pylėsi, įvardija velnias žino ką. Aš iki šiandien nežinau, kokią kuro rūšį jis užsipylė. Ar jūs žinote? – sakė J. Jokubauskis. – Tegul čekį prideda, tegul viską padaro, ištiria, tada kalbėkim. Gėdinga. Sutikit su tuo.“

Degalinių tinklo vadovas teigė, kad daugiau nenori kalbėti šia tema, tačiau jeigu bus pateikta visa informacija ir dokumentai, ji bus išanalizuota, ir pateiktas kompetentingas atsakymas. Dabar ši situacija, anot pašnekovo, pernelyg abstrakti.

Rašyti komentarą
Komentarai (110)

Lina

6metus pilame kurą tik ,,Jozitoje" ir niekada nekilo jokių problemų dėl kuro.Reikia laiku pasikeisti oro kuro filtrus ir nebus ko kaltinti!

Tadas

Kiekvienam vairuotojui turėtu kilti įtarimas,kodėl „Jozitoj“ daug pigiau ir įtarus,kad kažkas ne taip, važiuoti į kitą degalinę.

Raimundas Mockus

Nuolat naudojam, bet kokiomis oro sąlygomis, jokių problemų neturim.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS